Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uus SL
#21
SL oma olemuselt ei ole sportauto, ei sobi AMG GT'ga kohe kuidagi ühte patta panna võrdluseks, a la kaks istet, et siis on sama. AMG GT on kart.

SL minu jaoks isiklikult lihtsalt väga mugav liikur millega on OK ka 130-140kmh sõita katus maas ja ei aja kaasreisija koha peal istuval abikaasal juukseid ka segamini, sama ei saa öelda S cabrio kohta(jah toon jälle selle masina näiteks kuna lihtsalt kogemus sellega).

Hindade pooles, SL pole ka praegu poeuuena alla 100K, Portofino on ikka täitsa teine klass hinna poolest.
Vasta
#22
Just mõtlesin sama, et SL ei ole kaugeltki mitte sportauto.
Samas, kuidas teda üldse liigitada?
Eks ta tegelt on suhteliselt ainuke esindaja oma segmendis. Segmendis, mis flirdib kõigega - luksus, sportlikkus, tahumatus, elegantsus jnje.
Taga on üsna mugav sõita igapäevaoludes, ringrajal hullamiseks mõeldud ei ole, kuigi saab hakkama ka kui vaja.
Ikkagi pigem 2kohaline GT, minu jaoks. Võtad ja lähed, mugavalt ja sportikumalt ning lahtiselt, kui ilma/tuju on.
Tuuletakistus on küll teema, mis selle auto puhul müstiliselt olematuks on saadud, see on lihtsalt uskumatu...
Aga Saksa insener (Ehk polnud see aeg Türklane ega moslem veel) on kõvat tööd teinud ka.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#23
Ega tegelikult vahet ei olegi, on seal taga paar pooletoobist kohta või mitte.
Pigem mõtlen sellele, et istmerea lisamisel minnakse R230 ja R231 sisemise aerodünaamika
kallale - ei ole just palju lahtiseid autosid ( kui üldse ? ) millega võid tundide kaupa maanteekiirustel
ilma katuseta sõita ilma, et tuul pea otsast ja kõrvad peast puhub.
Samal ajal veel kaaslasega lobisedes või muusikat kuulates.
Paljud SL-i üldse rajal käimiseks soetaksid ? Selleks ikka muud masinad.
Ma ei ole küll suur lahtiste autode asjatundja, kuid Mustangiga olen sõitnud,
ja peale viit minutit maanteel jäin seisma, et katus peale lasta. Ja seda soojal maal.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#24
Pean nõustuma, et SL’il otsest konkurenti/võrdlusmaterjali polegi, kahekohaline S-klass vist oleks õige öelda jah.
Samas kui keegi teab mõnda sarnast mudelit millel ABC’ga võrdväärselt hea vedrustus, istmed nagu tugitoolid(lihtsalt mugavust kirjeldav väljend), vähene tee/tuule müra salongis, muretu kulgemine(effortless driving, kõlab inglise keeles paremini), siis oleks ka tore targemaks saada ja võib olla tulevikus ka konkurenti piiluda.
Vasta
#25
https://www.caranddriver.com/news/a33809...rmed-2021/
Midagi juba toimub Ninja
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#26
Vaikselt edeneb.
https://www.caranddriver.com/news/a35812...rS4lfGlsGc
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#27
Every SL will be an AMG. The high-performance division in Affalterbach is responsible for the new model. And therefore we expect it to be a real sports car, not a boulevard cruiser.
Kui nii peaks minema, siis sellest muidugi kahju, AMG GT kupee oli igatahes minu istumisele liialt jäik masin.
Välisest küljest tundub tegemist olevat muidu ilusa kerejoonega masinaga, nii palju kui selle kile alt aru on saada.
Vasta
#28
Siin vähe"asisem" galerii.
https://www.motor1.com/photo/5153382/mer...hoto-rear/
Väljast ikka vägisi kipub Aston Martini nägu minema.
Mis iseenesest on väga kena auto ja tänaseks puhas klassika.
Seest muidugi jälle "särab" vertikaalne 40" televiisor vastu....
https://res.cloudinary.com/dip9wenck/ima...50x375.jpg
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#29
(22-03-2021, 01:41 PM)Rolz Kirjutas: Siin vähe"asisem" galerii.
https://www.motor1.com/photo/5153382/mer...hoto-rear/
Väljast ikka vägisi kipub Aston Martini nägu minema.
Mis iseenesest on väga kena auto ja tänaseks puhas klassika.
Seest muidugi jälle "särab" vertikaalne 40" televiisor vastu....
https://res.cloudinary.com/dip9wenck/ima...50x375.jpg

Kahjuks ei vea Daimleril ega ka muudel preemiumklassi autotootjatel välja "klassikaliste" margifännide klientuurist (kes eelistavad pigem klassikalisemat välimust ja sisemust) et elus püsida ja seetõttu tuleb autot valmistada sellise disainiga et neid ostaksid ka need, kes pole mingi margi tulihingelised fännid. Need viimased soovivad nürburgringi rekordeid ja tahvelarvuteid ja neid on palju.

Sellist luksust saavad lubada ainult Bentely ja Rollys Royce, aga nemadki on muutunud juba nutividinateks. Kahju küll aga aktsionärid nõuavad dividenditulu ja seda saab ainult kasumit teenides ja võimalukult palju autosid müües.

Suuraktsionärid vahetavad juhtkonna välja, kui tulu ei teenita.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#30
Elame-näeme, minu silmis astuti natuke liiga julge samm W223 puhul.
Ja SL - see on sõitjale tehtud auto, kus silm peaks teel olema.
SL'i puhul jääb mulle see meelelahutusekraani olemasolu natuke võõraks.
S klassi klientuur ei oota mudelilt Nürburgring rajarekordit ja ekraane on kontoris laua taga ja kodus teleka ees juba vahitud küll. Smile
Ma ise usun, et W223 müüginumbrid ei saa olema ootuspärased.
Ja eks roheliste R6 "500" kaotab ka teatud turusegmenti (Väljaspool EU-d ennekõike).
Kas keegi on teadlik, mis S (63?) AMG olema saab? R6 + mõni turbo veel summutile otsa? Tongue
Tänasel jõhkras ületoomises ei saagi kellelgi enam "täielikult välja vedada", tarbimishullus on viinud selleni, et iga 2 a tagant tuleb mudeliuuendus ja iga
5 a tagant uus mudel välja, neile ei ole enam lihtsalt kõigile võimalik tarbijaid leida.
Eks madal kvaliteet ja "sobilik finantsteenuse periood" aitavad selle kõvasti kaasa.
Aga "inimestele" ekraan müüb, tänapäeva "tegijad" ei arutle enam, mis on jõu ja ilu näitajad, vaid arutelu ja võrdlus käib ekraani suuruse ja nutivõimekuse üle.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#31
Eks tulevik ole siiski elektri või vesiniku käes ja üha enam hakatakse vähem bensiinimootoreid tootma ja soovima.

EQS i väidetav läbisõit elektri pealt ca 700 KM.

Kui omad oma maja ja elektrivõimsust piisavalt, siis hakkab looma ja saab soodsalt sõita ka. Kiirlaadija 24 senti kwh ei ole väga öko, noh võrreldes S 500 kuluga on kindlasti ökom, aga see elektrimootori võimekus see on :p
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#32
(22-03-2021, 02:29 PM)Rolz Kirjutas: Elame-näeme, minu silmis astuti natuke liiga julge samm W223 puhul.
Ja SL - see on sõitjale tehtud auto, kus silm peaks teel olema.
SL'i puhul jääb mulle see meelelahutusekraani olemasolu natuke võõraks.
S klassi klientuur ei oota mudelilt Nürburgring rajarekordit ja ekraane on kontoris laua taga ja kodus teleka ees juba vahitud küll. Smile
Ma ise usun, et W223 müüginumbrid ei saa olema ootuspärased.
Ja eks roheliste R6  "500" kaotab ka teatud turusegmenti (Väljaspool EU-d ennekõike).
Kas keegi on teadlik, mis S (63?) AMG olema saab? R6 + mõni turbo veel summutile otsa? Tongue
Tänasel jõhkras ületoomises ei saagi kellelgi enam "täielikult välja vedada", tarbimishullus on viinud selleni, et iga 2 a tagant tuleb mudeliuuendus ja iga
5 a tagant uus mudel välja, neile ei ole enam lihtsalt kõigile võimalik tarbijaid leida.
Eks madal kvaliteet ja "sobilik finantsteenuse periood" aitavad selle kõvasti kaasa.
Aga "inimestele" ekraan müüb, tänapäeva "tegijad" ei arutle enam, mis on jõu ja ilu näitajad, vaid arutelu ja võrdlus käib ekraani suuruse ja nutivõimekuse üle.

Sekundeerin W223 koha pealt, ei tekkinud endal seda tunnet vaatamas käies, et kui saaks, lohistaks koju, see ekraan seal keskel oli üheks suureks põhjuseks ja füüsiliste nuppude vähesus teiseks, SL'i oluliselt väiksemas salongis võib see ekraan veel kohatum välja näha ja pole ka seal ilmselgelt nuppudel enam kohta.
Niipalju kui endale silma jäänud, siis AMG peaks ikka V8 tulema+el. mootor ehk hübriid. 
Võib olla asi minus, aga selle 4.0 V8(M177) väljalaske hääl ei ole enam see kui mis noote annab M157, M156, M113
Vasta
#33
Tõesti loodan, et see ekraan on seal ajutine, testisõiduaegne televiisor. Kellablokk paistab olevat kenasti juhile orienteeritud, mitte üks vertikaalne tahvel nagu viimastel MB-del tavaks. Välimus vähemalt paistab tulevat igal juhul äge.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#34
Uus SL on ikka palju ilusam kui nendel fotoshopitud piltidel, mis enne auto väljatulekut ringi rändasid.
Lühem ülevaade: https://www.youtube.com/watch?v=bDJN_z_HdRI
Pikem ülevaade: https://www.youtube.com/watch?v=cxelG4JAeOw
Vasta
#35
https://www.youtube.com/watch?v=5NioGlR6cic

Kõige olulisem on see,e t saab ekraani nurka meeletus ulatuses liigutada! Innovatsioon!!!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#36
(04-11-2021, 01:55 PM)Rolz Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?v=5NioGlR6cic

Kõige olulisem on see,e t saab ekraani nurka meeletus ulatuses liigutada! Innovatsioon!!!
Klassikuks ei kõlba. 40 aasta pärast vaatad seda LCD ekraani sama innustunult nagu täna vaataks raadiolampidega mustvalget televiisorit. Isiklikult meeldib 2008 aasta mudel oluliselt rohkem (soodsam kah).
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#37
Ütleme nii, et ei meeldi. Minu jaoks on ta tagant natuke nagu Porsche. Ja need autod pole mulle kunagi meeldinud. Minu jaoks on nagu midagi puudu et olla Mercedes-Benz!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#38
Need kes 40 aasta pärast neid autosid vaatavad on hoopis teise suhtumisega inimesed. Kuidas sai ekraan nii aeglane olla, wifi ühendust ei saagi. Juba hetkel tunduvad need autod, millel on CD lugeja või nupud telefoni kasutamiseks autos, parajalt antiiksed.
Vasta
#39
(04-11-2021, 01:55 PM)Rolz Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?v=5NioGlR6cic

Kõige olulisem on see,e t saab ekraani nurka meeletus ulatuses liigutada! Innovatsioon!!!

Teisipidi - järelikult on auto valmis saanud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 2.3 uus õli aga ikka klõbiseb ktmduke 2 3,054 05-10-2012, 09:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W124 230CE uus pooltelg? sabbath 2 3,191 08-04-2011, 05:36 PM
Viimane postitus: sabbath
  SLR Stirling Moss on uus lelu. Eric 2 2,916 27-12-2008, 06:50 PM
Viimane postitus: Eric
Brick Uus SL Eestis + w216 CL63AMG tnx 9 5,465 10-04-2008, 08:19 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne