01-06-2020, 10:55 AM
Lisaks mittedokementeeritud pihustiveale on veel võimalus, et õhukulu ei klapi. Milleks piisab kenasti sellest, et suurema rõhu all hakkab mõni liitekoht lekkima ja sisselaskerõhk ei tõuse nii kiiresti, kui auto ootab.
Meite Rrrohelisel (tean, pole sama mootor, aga sama loogikaga küll) on praegu just see kala: kui sõites lasta korraks gaas järele (jõuad näituseks veoautole järele) õhutemperatuurivahemikus +5-+15 ja seejärel gaasi muljuda, lööb avariisse. Rahulikul sõidul kannatab päris kaua purjetada enne, kui pahandama hakkab. Miinuskraadidel samuti. Kuumaga ei ole ka enne läinud ja ei läinud ka eelmisel neljapäeval +20 juures. Põhjuseks arvan kahtlast vahejahutit, mis koha peal gaasitades ei leki, aga mille ühe otsavanni juures on kahtlane koht. Rõhutõus olla ka ühe asja rohkem tundva inimese arvates aeglasevõitu.
Jutu mõte on selles, et hetkel on Sul viga, mida arvuti otse ei näita. Näiteks juhtmestiku kala või kereühendus hapu.
Tasub võimalusel ka kontrollida, kas tegelik sisselaskerõhk ja auto nähtav ikka on võrdsed. Et seal labaselt andur ei kalaks.
Meite Rrrohelisel (tean, pole sama mootor, aga sama loogikaga küll) on praegu just see kala: kui sõites lasta korraks gaas järele (jõuad näituseks veoautole järele) õhutemperatuurivahemikus +5-+15 ja seejärel gaasi muljuda, lööb avariisse. Rahulikul sõidul kannatab päris kaua purjetada enne, kui pahandama hakkab. Miinuskraadidel samuti. Kuumaga ei ole ka enne läinud ja ei läinud ka eelmisel neljapäeval +20 juures. Põhjuseks arvan kahtlast vahejahutit, mis koha peal gaasitades ei leki, aga mille ühe otsavanni juures on kahtlane koht. Rõhutõus olla ka ühe asja rohkem tundva inimese arvates aeglasevõitu.
Jutu mõte on selles, et hetkel on Sul viga, mida arvuti otse ei näita. Näiteks juhtmestiku kala või kereühendus hapu.
Tasub võimalusel ka kontrollida, kas tegelik sisselaskerõhk ja auto nähtav ikka on võrdsed. Et seal labaselt andur ei kalaks.