Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w212 takso saksamaalt
#1
Tere, olen ka tasapisi hakanud vaatama uut autot ja tekkis küsimusi äkki keegi oskab
vastata neile.
Kuidas saksamaal just need takso mersud nii odavad on ?
w212 saab alla 5k€ kätte ja facelift w212 jääb sinna 7k€ kandi juba, või olen ma lihtsalt ajast maas ja need rõvedatel kollastel langebki hind nagu katkine rakett ?

panen siia paar linki kah ei pea ise otsima hakkama


W212


w212 facelift



Mercedes-Benz - The Best or Nothing!

Mercedes-Benz E 320 CDI T S211 '04

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#2
Läbisõit teeb oma korrektuurid hinnas.
500000+ km ei kutsu eriti ostma.

(28-02-2020, 01:42 PM)Alkohoolik Kirjutas: Tere, olen ka tasapisi hakanud vaatama uut autot ja tekkis küsimusi äkki keegi oskab
vastata neile.
Kuidas saksamaal just need takso mersud nii odavad on ?
w212 saab alla 5k€ kätte ja facelift w212 jääb sinna 7k€ kandi juba, või olen ma lihtsalt ajast maas ja need rõvedatel kollastel langebki hind nagu katkine rakett ?

panen siia paar linki kah ei pea ise otsima hakkama


W212


w212 facelift

Vasta
#3
(28-02-2020, 01:42 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
Kuidas saksamaal just need takso mersud nii odavad on ?
...

Sest enamus neist on sent surmale võlgu. Tõsi, seda senti saab siin veel õite kaua venitada...

Aus 500 000 7 k€ eest on palju parem diil kui usumõõdiku järgi 283 000 sõitnud 11 k€ maksev sama kaarik Bizdauskaselt.



Vasta
#4
Autoärikal ei tasu ära. VIN näitab ära, et on taksoks müüdud, keretööd, ülevärvimine/kleepimine ei tasu ära, kui tuua müügiks. Lisaks mitmed kulumismärgid, uksetihendid, juhiiste.
Need taksod mis ei ole tellitud taksona, neid nad kleebivad ise üle, et hiljem rohkem raha saada. Autoärikal piisab kui läbisõit mahakerida ja tunduvalt kallimalt müüki panna.
Facelift mudelil on rool selline, mis vajab ülenahatamist, juhistme serv narmendab. Välised kahjustused.

Mida saab taksost teha:
https://youtu.be/78JYrhaut1o
Vasta
#5
Oles omanud 440000k sõitnud, sama mootoriga seda autot..... siis jäi see viimaseks korraks. Auto oli saanud korralikult hoolt, aga pudenes siit-sealt väga tihti. Kunagi ei saanud kindel olla.
Parem vali, kas midagi muud, odavam mudel...nt Subaru (täitsa puusalt) või kogu raha juurde ja osta värskem auto, kui mersut kindlasti vaja, kui sulle muidugi ei meeldi koguaeg näppe õlisena hoida. Ja diagnostika seade osta ka kohe ära, Kuna siis saad kohe teada, mida auto jälle kurdab

Kena reedet
H.
Vasta
#6
(28-02-2020, 05:26 PM)Holari Kirjutas: Oles omanud 440000k sõitnud, sama mootoriga seda autot..... siis jäi see viimaseks korraks. Auto oli saanud korralikult hoolt, aga pudenes siit-sealt väga tihti. Kunagi ei saanud kindel olla.
...

Kõlab, nagu kasutatud autoNod

Kuigi pean omast kogemusest tunnistama, et garantiilise autoga sõidu katkemine teeb tuska sama palju. No vähemalt remondiarve on kellegi teise mure.
Vasta
#7
Jah, aga olen seda meelt,et kuni 300k sõitnud auto on veel oma elutee keskmise tagumises otsas, st täitsa mõistlik valik. 200k sõitnud viano vajas ka mõningast ootamatut sekkumist, aga ei midagi hullu. 300k sõitnud CLK oli täiesti murevaba, viimaseid olen pidanud paari. Samas kui teemaks oleva e klassi peale viimast komoressori jama Silberi juurde jätsin ja suht odavalt ära andsin, ostsin endale ajutiselt Outbacki. See on ka pea 300 sõitnud, aga no lööge või maha, aga no ei lähe katki. Muidugi on palju tingitud eelnevast, aga keegi ei saa väita,et 500000 sõitnud MB või tont teab mis muu auto on mõistlik valik, kui seda on igapäevaselt tarvis.

H.
Vasta
#8
(28-02-2020, 10:48 PM)Holari Kirjutas: ...
Muidugi on palju tingitud eelnevast, aga keegi ei saa väita,et 500000 sõitnud MB või tont teab mis muu auto on mõistlik valik, kui seda on igapäevaselt tarvis.

Nii on.

Paraku kehtib see täna kõigi tootjate autolaadsete toodete kohta.
Vasta
#9
Pea 6a vana takso ja läbisõit 390 000 km Eusa_angel ?
Isegi siia importidatavate 63 AMG iga sõidetakse Saksamaal rohkem.
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
Vasta
#10
Omasin 2010 e200 100kw taksodiislit millel oli kellal üle 600k, sõitsin ise 90k otsa, ainus töö peale tavahoolduseid oli pihustite taastamine ca 900eur. Lisaks vahetasin ühe tagumise õhkpadja 180eur. Kõik kuluosad saadaval väga soodsa hinnaga. Silladetailidest sai vahetatud 2 ringi esimesi stabikavardaid ja kõik.

Hetkel oman samasugust 2011a 7g kastiga 100kw taksot, 430k kellal. Praeguseni sõitnud 40k. Sellel siiamaani vahetanud roolilati(lõtk oli sees, lammaris 200e) ja mõlemad tagumised õhkpadjad, need vead olid ka juba ostes küljes, ülejäänd jälle tavahoole.

Nendel autodel kasutataval om651 motol suurim mure plastist karteripõhi, mis mõlemal korralikult leemendand on. Vahetamiseks vaja sild madalamale lasta.

Ehk siis vägagi töökindel masin. Beezi värvi muidugi ise ei ostaks elusees Eusa_droolEusa_drool

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 ostuabi Makku 0 251 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 655 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB E350 2010a. W212 mersik95 35 4,927 25-01-2021, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 20 15,206 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W212 ostuabi mbfriik 4 3,641 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  W212 E200 NGT byh 0 1,407 03-09-2019, 05:45 PM
Viimane postitus: byh
  w212 salongivalgustus urraa 4 3,044 08-04-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: Randar
  w212 ost urraa 19 9,877 07-04-2019, 11:50 PM
Viimane postitus: mikkhh
  W212 ostuabi byh 0 2,709 20-09-2017, 11:23 AM
Viimane postitus: byh
  w212 E350CDI 4-Matic UHO 3 4,506 23-01-2017, 11:19 PM
Viimane postitus: Oliver.L



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne