23-01-2020, 07:07 PM
Jep valik on lai.
5.0 375kW bensukat Eestis töesti prakt. ei liigu-imekombel vist veel harvem kui G55 mida tuleb ka nii üks 2 aasta jooksul müüki.
Jah 2012-2013 facelift 8-ne kast on väga ökö. Ainult seal peaks tegema hoolduse/ölivahetuse? ca 150.000km peal u 200€, muidu vöib hiljem u 2-3K minna remondile.
Samuti soovitatakse 188kW 3.0 V6 diislil EGR-klapid ära vahetada ca 150.000km pealt u 1000€ kuna muidu vöib pöhim. mootor kokkujoosta.
Jah just nii ongi. G töökindlam kuid u 2X kallim.
Samas G robustsem, sihuke minitank, RR rafineeritum.
2010-2012 RR 5.0 375kW Supercharged ca 20-25K vs 2008-2009 G55 368kW 45-50K
Bottom line-kui raha on siis G, kui mitte siis on RR ka väga ok alternatiiv. Muidugi G on ikka väga maitse asi-ta lihtsalt peab meeldima oma robustsuses. Mis ongi tema völu.
Jama on see et valiku peab tegema 10-15min proovisöiduga kui on raske saada autost öiget tunnet-eriti veel kui müüja seletab körval.
Hea oleks autot 1-2 päeva rahulikult proovida.
5.0 375kW bensukat Eestis töesti prakt. ei liigu-imekombel vist veel harvem kui G55 mida tuleb ka nii üks 2 aasta jooksul müüki.
Jah 2012-2013 facelift 8-ne kast on väga ökö. Ainult seal peaks tegema hoolduse/ölivahetuse? ca 150.000km peal u 200€, muidu vöib hiljem u 2-3K minna remondile.
Samuti soovitatakse 188kW 3.0 V6 diislil EGR-klapid ära vahetada ca 150.000km pealt u 1000€ kuna muidu vöib pöhim. mootor kokkujoosta.
Jah just nii ongi. G töökindlam kuid u 2X kallim.
Samas G robustsem, sihuke minitank, RR rafineeritum.
2010-2012 RR 5.0 375kW Supercharged ca 20-25K vs 2008-2009 G55 368kW 45-50K
Bottom line-kui raha on siis G, kui mitte siis on RR ka väga ok alternatiiv. Muidugi G on ikka väga maitse asi-ta lihtsalt peab meeldima oma robustsuses. Mis ongi tema völu.
Jama on see et valiku peab tegema 10-15min proovisöiduga kui on raske saada autost öiget tunnet-eriti veel kui müüja seletab körval.
Hea oleks autot 1-2 päeva rahulikult proovida.