Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SL55 vs SL63 vs SL65
#1
SL55 AMG V8 368kW vs SL63 AMG V8 386kW vs SL65 AMG V12 450kw alates 2006. Head ja vead. Hinnad alates 30k vs 70k. Kumb oleks mõistlikum hobiautoks ? On keegi ( Rolz ? ) võtnud vaevaks süveneda ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
Kui vahendeid jagub, siis SL65 pigem. Tulevikus saab väärtus suurem olema.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Hobikaks 65 kui kannatab Nod
Suur mootor on suur mootor Eusa_dance
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Visuaalsest aspektist lähtudes ei ole minu jaoks R230 F/L just kõige õnnestunum projekt.
Pre-FL on kuidagi oluliselt paremini joones, kuidagi palju "klassikalisem", "Mercedeselikum".
FL mudeli stanged, tuled jne liiga kandilised/moodu sportautolikud, eriti just esitiivad.
Minu jaoks on SL'i sünonüüm tänaseks pre-FL SL55 Kompressor.
Just kompressormootor oma toore jõu ja tahumatusena, kiire ja robustse 5G kastiga.
Need on ka korralikult hinda läinud, 30-40k EUR.

F/L 63 M156 - omad murekohad mootoril, millest palju räägitud, ja see 7G Speedshift pole ka minu teema.
M275-ga kogemused puuduvad, pole isegi oma silmaga näinudki. Teoorias võiks tegu olla ju konkurentistu tippmootoriga.

Mis puudutab Sl'i üldiselt, siis tegu on "paugupillidega" ja "mänguasjadega" vähemal või suuremal määral, tuleb väga
korralikult hinnata konkreetse isendi seisukorda.
Raipeid on ikka jube palju kahjuks.
Veermik on väga kulukas ja spetsiifiline (Seal ei ole W221 ega W219 mitte midagi ühist, varuosade programmide platvormid on vigased selle
koha pealt), paljud asjad on ainult A-osad ja pole mõeldud eraldi vahetamaks (a la žarniirid amortides jne).
ABC on sama teema. isegi kasutatuna on juppidel arvestatavad turuhinnad.
Minu jutu mõte ei ole ehmatada, vaid tuletada meelde, et hinnalist nn superautot on väga kulukas odavalt osta.
Pigem kohe osta korralik/hoitud/ajalooga auto, kui illusioone omada.
Ainuüksi soolatataud auto ABC torutsik on sageli tõstukil vaadates kui viitsüstikuga ahelpomm.
Sõita on mõnus, dünaamika, ABC teelpüsivus, kaalujaotus - kõik selleks, et selle autoga sõita saad.
Isegi tuuledünaamika - selles autos võib mnt kiiruse juures tuimalt hands-freed kasutada.

Ja mõned "lumehelbelikumad arvustused" ka - meie kliimas salong on kogu aeg sitta täis, õhk on päris kole siin, tolm, liiv jne. Salongi saab küürida kogu aeg.
Samas on ta mõeldud lahtise katusega seisma/parkima, viimne kui üks laegas kuuest lukustatakse. Juhitakse vaakumiga, ma ei tea kas see on standard või tuleb
lisana tehase alarmi puhul.
Teisalt, pagassi ei mahu mitte midagi väga peale katuse. Koos pagasiga pikale reisile ei lähe.

Edu otisnguil!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Sõltub vist ka sellest, missuguseid emotsioone sa hobiautost otsid. 65 on vaikne ja soliidne härrasmehe auto, millega märkamatult ringi kulgeda, 63 on lärmakam ja rullnoklikum auto, millega silma paista.

Mõistlik variant ei ole kumbki, kuna hobiauto oma olemuselt juba pole mõistlik otsus (aga ainult mõistlikke otsuseid tehes on elu üliigav). Vastupidavuse ja kulude osas las kommenteerivad targemad, aga tõenäoliselt remontida pole odav kumbagi, nii et eelista ikka kõige paremas korras autot, mida endale lubada saad. Hinna ja olemuse tõttu on tõenäosus halvasti hooldatud 65 otsa sattuda väixem kui 63 puhul, samas 63 on vist olnud populaarsem müügiartikkel ja seega valikut turul rohkem.

Edu hobiauto otsinguil ja ära liigselt kiirusta, varem või hiljem tuleb täpselt sobiv masin ikka müüki.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
Väga huvitav ja hingelähedane teema. Mina olen pikalt nillinud pre facelift SL 55 vs SL 65. Mulle see FL ka väga ei meeldi, ehkki M156+7G-tronicule'le ma annaksin igast asendist maksimumpunktid. Väga mõnus kombinatsioon. Meil sama kombinatsiooniga ML63 on juba üle 6 aasta peres olnud ning C63 kindlalt shopping listis. Vahest just seepärast mulle SLi puhul 63 tunduski vähemhuvitav. Sõbral on SL65 ja selle käredalt kriiskav hääl on ikka eraldi elamus. Minu jaoks juba see märk - V12 BITURBO - on omaette väärtus. See on lihtslalt nii overkill, et täiega kaif. V12 ju ilmselgelt ei ole piisav. Turbosid oli hädasti juurde vaja. Smile

Olen kuulnud inimeselt, kel on CL55 ja CL65 olnud, et 55 on harmoonilisem. Edasimineku vahet sisuliselt ei ole, aga kergem nina ja vahedam reaktsioon on selgelt tuntavad. V12 on ikka tõsine paadiankur seal ninas. G63 ostu eel ma vaatasin lugematu arvu videosid G63 vs G65 ja peaaegu igaühes neist sai G63 parema tulemuse (aga siis M157 mootoriga). V12'le heideti ette ninaraskust, suurt turboviivet ja muidugi 2x maksumust (mis ju iseenesest ongi suur osa selle auto pointist - igaüks ei osta).

Aga hobiauto kuldreegel on, et võta alati maksimummudel - see hoiab ja kogub väärtust ning ei teki närivat rahulolematust. R230 mõttes aga on SL55 ja SL65 investeeringu mõttes tõenäoliselt sarnase väärtusega - nad on lihtsalt erinevad loomad. Aga FL SL63 ilmselt nende vahel jääb vaeslapse ossa, kuna selle mootoriga tehti huvitavamaid autosid (CLK63 Black Series, SLR jms), st ta ei ole maksimum.

Kokkuvõttes, minu valik oleks SL55 või SL65 vahel. Neist kahest pigem SL65 (ükskõik kas pre-FL või FL). See on lihtsalt hullumeelsem. Ja see on hobiauto juures suur väärtus.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#7
M275 V12 kui vähegi kannatab. V12 on V12.

V12 logo on juba 10x eksklusiivsem kui V8.

Äärmiselt pos. kogemused eelmise M120 V12 ja nagu aru saanud siis M275 ka vägagi õnnestunud mootor mida kasutatud pikka aega ka Maybachil jne.

Olen ka kahevahel kas osta CL65 või G55K. CL65 on kindlasti 10x mugavam kuid G55K on lihtsalt niivõrd äge-stiil ja ja tänu lühikesele väljalaskele võrreldamatu mootoriheli mida lihtsalt naudid. Makki pole vaja.

Kusjuures korralik CL65 on odavam kui korralik G55K.
Vasta
#8
Kui 65 ja 63 valikus, siis selle hinnapiiriks pandud 70keuri eest saab ju juba r231 63, seisukorra kohta muidugi sõna ei võta, lihtsalt jäi neid üksjagu silma kui endale masinat vaatasin.

M157 ja speedshifti kooslus on väga hea(sl kogemus puudub, w222 oma olemas igapäevaselt), mina ütleks et oluliselt parem kui mul s500 ja 7g kooslus oli, aga see vist pigem selline subjektiivne asi.
Vasta
#9
Tänud arvamuste eest. Mulle meeldis FL just selle kurja ilme pärast, PRE FL selline mömmibeebi näoga minu arust, samas jälle palju Mercedeselikum, nagu Rolz märkis.
FL on nagu tänased jaapanlased, kuri ja kandiline, seepärast hakkan kalduma ka PRE FL poole. V12 oleks muidugi üliäss, aga...
SL55 Kompressorit ei olnud üldse kaalunud, aga nüüd tundub see vaat et kõige põnevam ( ja kiirem, kui 0,1sek vahesid arvestada ) isend. Plaan on kindlasti võtta alla 100k, isegi alla 50k läbisõiduga auto, seega varuosade hinna üle vist eriti muretsema ei pea kui plaan sõita max. 3000km aastas ilusa ilmaga.
Praegu on kindel soov vaadata vaid Saksa ajalooga autosid, aga mida arvata Jaapanist toodavatest, omab keegi kogemust ?
Õnneks on aega selle kiire asjaga Rolleyes
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#10
https://www.auto24.ee/used/3129409

Kas selle isendi kohta omab keegi infot ?
Mobilega võrreldes väga soodne.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#11
(02-09-2019, 07:50 AM)secman Kirjutas: https://www.auto24.ee/used/3129409

Kas selle isendi kohta omab keegi infot ?

Varustus:
197UOBSIDIAN BLACK
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221 BSIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
263 LICENSE PLATE ATTACHMENT ASIA / MEXICO
280 ALEATHER AMG
281 ALEATHER - BLACK/ANTHRACITE
282 BAIRBAGLABLE - JAPAN/ENGLISH
352 COMAND
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
487 ABC SUSPENSION (ACTIVE BODY CONTROL)
498 JAPAN VERSION
500 ELECTRIC FOLDING OUTSIDE MIRROR
524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
618 BI-XENON HEADLAMPS FOR LEFT-HAND TRAFFIC
668 PRODUCT PROT. F FREIGHT PACKAG. W TIE-DOWN HOOKS
669 SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
761 RADIO RC W. REDUCED RANGE W/O PANIC (315 MHZ)
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
796 AMG MULTI-SPOKE WHEELS 18" WITH MIXED TIRES
805 YEAR OF MODIFICATION
810 PREMIUM SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
839 LJAPAN
860 TV-TUNER ANALOG
8XX LASIA
F230 SERIES PRODUCTION 230
GAAUTOMATIC TRANSMISSION
H70TRIM PIECES - "AMG" ALUMINUM
HAREAR AXLE
LLEFT-HAND STEERING
M001 ENGINES WITH SUPERCHARGER
M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
M55 CAPACITY 5,5 LITRE
N99 CONTROL CODE BREMEN PLANT
VLFRONT AXLE HALF, LEFT
VRFRONT AXLE HALF, RIGHT

Mercedes Benz VIN decoded at https://www.lastvin.com/vin/NLpwWEbO5Ok2Bz8a5

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#12
Must SL55 on möned kuud müügis olnud. Paistab korralik ja ega Eestist vist muud vötta pole hetkel.
Vasta
#13
1. Jaapani import:
1.1 Orig Command on välja lennanud (sellega EU-s nagunii midagi teha pole), Hiina Android on sees. Mine
uuri kuidas see töötab, kuna erinevalt W204/463 on SL'il DSP Headuniti sees ja R230 kõlarikarakteristika on eelpoolnimetatud mudelitest täiesti teine.
Orig. EU Command on järelturul 800.-
1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.
2. Iluvead
2.1 Katuse klappmehhanimsil nahkakte (-tted)on ära murdunud. Kuna tegu ei ole NAPPA nahaga, vaid tavalise nahaga, siis need leiad järelturult. Ca 500 EUR tk.
Üks on pildilt näha, teine mitte.
2.2. Seest on nahk tagaumises osas liimist lahti tulema hakanud. Päike ilmselt.
2.3. Veljepoldid nii räigelt roostes. ?
2.4 Minu silmale on tagatuled ka ebaloomulikult pleekinud/tuhmunud.

Uuri, mis veermiku osad thetud on.
Selle LS juures on ABC pump otsa saanud või saamad.
Samuti pidrurikettad.
Kontrolli üle esimeste amortide alumised žarniirid ning ülemised õõtsad (A-osad, 600 tk, B-d ei ole olemas, W211/219 on täiesti teise nurgaga).
See, et mõni amort niiske on, on OK.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
(03-09-2019, 09:58 PM)Rolz Kirjutas: 1. Jaapani import:
1.1 Orig Command on välja lennanud (sellega EU-s nagunii midagi teha pole), Hiina Android on sees. Mine
uuri kuidas see töötab, kuna erinevalt W204/463 on SL'il DSP Headuniti sees ja R230 kõlarikarakteristika on eelpoolnimetatud mudelitest täiesti teine.
Orig. EU Command on järelturul 800.-
1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.
2. Iluvead
2.1 Katuse klappmehhanimsil nahkakte (-tted)on ära murdunud. Kuna tegu ei ole NAPPA nahaga, vaid tavalise nahaga, siis need leiad järelturult. Ca 500 EUR tk.
Üks on pildilt näha, teine mitte.
2.2. Seest on nahk tagaumises osas liimist lahti tulema hakanud. Päike ilmselt.
2.3. Veljepoldid nii räigelt roostes. ?
2.4 Minu silmale on tagatuled ka ebaloomulikult pleekinud/tuhmunud.

Uuri, mis veermiku osad thetud on.
Selle LS juures on ABC pump otsa saanud või saamad.
Samuti pidrurikettad.
Kontrolli üle esimeste amortide alumised žarniirid ning ülemised õõtsad (A-osad, 600 tk, B-d ei ole olemas, W211/219 on täiesti teise nurgaga).
See, et mõni amort niiske on, on OK.

Käisin sõitmas sellega. Mootor tõmbas kenasti, kuid üksikud tühjad kohad olid sees kui gaasi põhja vajutasin. Raadio oli hiinakas ja tegi väga hädist häält. Pidurikettad kulunud ja veljed (möned ) halvas seisukorras. Nahk oli pehme ja terve, välimuse üldmulje oli hea. Taga need katusehingede luugid muidugi puudu Smile ABC pumba tööd ei osanud hinnata, aga söit oli sujuv ja midagi ei kolisenud.

Pakutakse ka ühte 2002 aasta väljalaset mille odo näit 67000km, SL65 bodykitiga ja indvidual sisuga.
Samuti Jaapanist. On neil aastakäikudel mingit vahet ka ?

Vasta
#15
Vahepeal siis vähe ringi vaadatud ja Eestis saada olevatega ka mõni tiir tehtud. Kui eelnevalt proovitud SL55 kompressorid erilist muljet ei jätnud, siis tänane SL63 tekitas sellise emotsiooni, et p... need võimalikud mootoririskid ja kõik muu, selle pean ma saama. Selline tunne oli, et tahab su lihtsalt tükkideks rebidaUZI
Üks kiire auto tuunitud Audi S7 näol on peres juba olemas, kuid sellist kiskja küünte vahele sattumise tunnet sellega ei ole, rebib lihtsalt täiesti teist moodi.
Et mis värk siis selle poldi teemaga on, mis läbisõidust see teemaks võib tekkida ja mis ennetamiseks tegema peaks ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#16
Nagu aru saan siis mootoripoldid ära vahetama tugevdatud versiooni vastu (vötmesüvend pressitud seespoole asemel väljapoole).
Vasta
#17
(11-09-2019, 10:51 PM)secman Kirjutas: Vahepeal siis vähe ringi vaadatud ja Eestis saada olevatega ka mõni tiir tehtud. Kui eelnevalt proovitud SL55 kompressorid erilist muljet ei jätnud, siis tänane SL63 tekitas sellise emotsiooni, et p... need võimalikud mootoririskid ja kõik muu, selle pean ma saama. Selline tunne oli, et tahab su lihtsalt tükkideks rebidaUZI
Üks kiire auto tuunitud Audi S7 näol on peres juba olemas, kuid sellist kiskja küünte vahele sattumise tunnet sellega ei ole, rebib lihtsalt täiesti teist moodi.
Et mis värk siis selle poldi teemaga on, mis läbisõidust see teemaks võib tekkida ja mis ennetamiseks tegema peaks ?

Tehase faktid räägivad Su emotsioonidele natuke vastu, leia mõni korralik 55 ka prooviks.
SL 55 (kompressor) 500 HP 700 Nm ja 0-100 4,7 sek
SL 63 on 525 HP 630 Nm ja 0-100 4,6 sek


“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#18
(03-09-2019, 09:58 PM)Rolz Kirjutas: 1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.

Offtopic küll, aga mida sellega silmas pidasid? Mind just loetud päevad tagasi saadeti emsase angaarist minema ja pidin parempoolse liikluse tulesid laenama, et arvele saaks.
Vasta
#19
O
(12-09-2019, 10:49 AM)Kaboom Kirjutas:
(03-09-2019, 09:58 PM)Rolz Kirjutas: 1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.

Offtopic küll, aga mida sellega silmas pidasid? Mind just loetud päevad tagasi saadeti emsase angaarist minema ja pidin parempoolse liikluse tulesid laenama, et arvele saaks.

Ja peale ülevaatust võib kaasliiklejaid edasi silma pimestada?



“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
(12-09-2019, 10:49 AM)Kaboom Kirjutas:
(03-09-2019, 09:58 PM)Rolz Kirjutas: 1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.

Offtopic küll, aga mida sellega silmas pidasid? Mind just loetud päevad tagasi saadeti emsase angaarist minema ja pidin parempoolse liikluse tulesid laenama, et arvele saaks.

Kus on kirjutatud, et vasakpoolse liikluse tulesid võib kasutada?

https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-te...mentaarid/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R230 SL55 US -> EU spec Joel. 0 2,428 17-04-2017, 12:40 PM
Viimane postitus: Joel.
  AMG avaldas 661-hobujõulise SL65 detailid indrek 6 4,334 22-07-2008, 11:22 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne