Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder)
#1
Tere!

Kõigepealt tahaks täpsustada, et mu katuse hüdraulikasüsteem töötab nagu peab. Olen ka lugenud tophydraulicsi juhendid läbi aga sellele murele seal vastust pole.

Polt, mille külge hüdrosilinder kinnitub, loksub oma pesas. Ilmselt teiselt poolt mutter hoiab seda veel. Küll aga on MB selle mutri kerepaneelide vahele peitnud, mis omakorda on punktkeevitatud kokku nii, et ligipääs puudub täielikult.

Mis te pakute, kuidas saaks selle mutri kinni keerata? Praegu tundub, et kõige mõistlikum oleks suur auk puurida enamvähem sinna ja siis saab ta kuidagi kinni keeratud. Või siis keevitaks selle poldi kere külge aga eelistaks mitte.

Tegin ka video: https://youtu.be/FieYJ8FLdsQ

Ja pilte:
Eest poolt näeb vaade välja selline:
[Pilt: 1.jpg]
[Pilt: 4.jpg]

Nii peaks asi välja nägema:
[Pilt: 3.jpg]
Selline on vaade pagasniku poolt vaadates:
[Pilt: 2.jpg]

Nagu paistab, siis pagasniku poolt on ligipääs halvem, kui eestpoolt.

Plaan oleks kas punasesse ringi auk puurida või siis keevitada punktid peale.
[Pilt: 5.jpg]


Mida Te arvate? Tänud kes kaasa viitsib mõelda!
Vasta
#2
Kui mutter veel küljest pole kukkunud, siis võta see tõstesilinder küljest, tõmba või pressi mingite tangide või näpitsatega antud kinnitust välja poole, nii et mutter jääx vastu plekki pingesse ja samal ajal ürita seda kinnitust võtmega kinni keerata. Kui mutter roostes pole, siis peax õnnestuma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Mina ei usu seda juttu.
Otsi kaugemalt ja loogilisemalt, kuskil on koht, kust ligi saab.
WIS annab ka vastuse.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Tänud põnevate ideede eest, proovin kindlasti enne lõhkumist tangide ja pingega mängida! Eks lappan ka WISsi läbi, praegu midagi leidnud veel pole, vaid et see "spherical bolt" (nr7) on tõesti olemas. Ehk peaks kerepoolt vaatama, mitte katuse.
Kaugemalt ja loogilisemalt tuleb auto teine külg vastu, ligipääs täitsa puudulik, kiskusin viltkatted maha. Eelneva "tagant pildi" sain vaid sest võtsin tagaluugi hinge poldid üldse lahti ja hinge eest ära.
Vasta
#5
Kuna ilusad ilmad olid ja nagunii sõidan selle autoga paar kuud aastas ainult, siis sai katte taha auk puuritud ja mutrivõtme+lisamutriga+keermeliimiga kinni pandud.

Tehase mutter oli ikkagi punktkeevitatud, kuid keevis oli lahti tulnud, seega eeldan ikkagi, et kuskilt mujalt ligi ei saa. Enne lõhkumist sai ka stetoskoobiga mängitud, kuid mitte WISsis lõpuni surfatud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 114 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  Kabrio katuse hooldus MAV 6 1,268 21-10-2021, 07:55 PM
Viimane postitus: stihl
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 590 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,067 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  SLK 1997a katuse ei tule maha duubzu 3 4,198 14-09-2019, 05:19 PM
Viimane postitus: duubzu
  c140 pre FL numbrilaua kinnitus/alus Andres 15 9,259 29-08-2019, 06:58 AM
Viimane postitus: Andres
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,373 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 7,687 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,372 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 8,614 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne