Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W447 tõstmine võimalikult kõrgeks
#1
Tere kõigile.

Olen vahetamas oma Põhja-Norras turisminduseks kasutatavat Defenderit Vito Toureri vastu ning soovin masinat võimalikult maastikukõlbulikuks teha. Hetkel olev madal kliirens vajab harjumist, kuna esialgsetel sõitudel lumehangede vahel olen pidanud plastist porilappe korduvalt vahetama ning tagapamperisse ka juba mõrad sisse tagurdatud. Ja kellel taoline W447, see teab et Mercedese plast ei ole just odav plast pidevalt vahetada

Lisaks ei soovi enam olla kohalik lumesahk. Smile

[Pilt: IMG_3233-e1556005174461.jpg]


Midagi sellist lõpplahendusena oleks juba väga hea;

[Pilt: mercedes-benz-aicha-des-gazelles.jpg]


Kas keegi on taolist tööd Eestis ette võtnud?


Parimatega ning loodan, et antud teema on huvitav ka teistele W447 omanikele.


Markus Varik.
Vasta
#2
Vitol kõrgem variant tehasest olemas 4x4 ja Norras tundub see väga populaarne valik.
Vasta
#3
Uuematel ei ole minuteada 4x4 kõrgendatud. W639 oli 2cm kõrgem
Aga nett on lai, Eestis vast vaevalt keegi midagi teinud nendega on.
W639 4x4 on igast manti saada, aga 447 suutsin kiires korras ainult 2wd versioonile leida.

Pead pöörduma Islandi härrade poole, need suudavad kindlasti leiutada


H.

Vasta
#4
Ega see Mercedese üsna mugavast bussist Land Roveri tanki ehitamine odav teema ei ole.

Selle asemel, et Islandi ässadele 10-15k maksta, juhi parem ise seda projekti.
Mingi põhjakaitse, vblla küljetorud leiad või lased kuskil kohapeal teha. Talinas näiteks Vihurauto sooviks ilmselt seda kaitset ehitada. Ikka odavamalt kui 2k euri vast ja nende omad on head küll.

Vedrustseks proovid sissejuhatuseks seda varianti: https://www.gtv-van.com/en/body-lift-kit...ito-v.html
Sinna peab ilmselt veel vedrud + pikemad kõrgusandurite vardad jne tellima, kas on 4wd või mitte, sa ei maininud.
4cm lift veel kardaane ei mõjuta ja nendega esialgu tegelema ei pea.

Mis neil seal lumehange masinatel veel täpselt tehakse, ei teagi. Mingi duubelaku vblla igaks juhuks?
Targa vaheplokiga, muidugi.

Kas keegi teab, kas külmas kliimas õhkpatjadega ka sõidetakse?
Või pigem mitte, sest igal juhul loob kopressori kondentsi jäässe ja siis istudki seal oma aparaadiga ja ootad kevadet?

.
Vasta
#5
Tere hommikust ning tänan vastuste eest.

Tõesti on mainimata jäänud, et tegemist on 4x4 mudeliga.

Täpselt samade amortide otsa olen ise ka juba sattunud GTV-Van lehel. 4,5cm tõstet, ilmselt tollele masinale kõrgemat tõstekomplekti ei lisagi, ilma jõuülekannetes suuremaid muutusi tegemata.

VW mikrobusside tõstmisele on tehtud väga üksikasjalik tabel, kus on välja toodud kui palju saab tõsta ilma jõuülekannet muutmata ning mis rehvi suurusest alates tuleb hakata koopaääri modifitseerima. Taolist tabelit ei ole ma ise kohanud Vito puhul. Kas keegi on?

Hetkel tundub, et enamvähem 3 kvaliteetset Vito W447 tõstmisega tegelevat ettevõtet - Hartmann, Terranger ning Iglhaut. Mõistlik ilmselt otse neile kirjutada.
Vasta
#6
Silwi-st ei ole veel uurinud?

http://www.silwi.com/

Kes ei tea, siis tegu Silberauto tütarettevõttega, mis tegeleb Mercedese tarbesõidukitest eriotstarbeliste masinate ehitamisega. Ilmselgelt odava kohaga tegu ei ole, aga see-eest väga pädevad antud valdkonnas ja oskavad tõenäoliselt vähemalt nõu ja soovitusi jagada.

Või kui väga rasketesse oludesse minek, siis vb midagi sellist hoopis paigaldada?

https://www.acftrack.com/mercedes-sprinter/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne