Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W204 (või W205) ja W212 head ja vead
#1
Tervitus

Kuna natukene sügelema hakanud autovahetuse soov (praegune E91 millegi uuema vastu vahetada), siis on silma jäänud W204 ja W212 ning vaataks uuema otsa pille, millel on veel kehtiv tehasegarantii (Mersul paistab olevat vähese läbisõiduga autodel ka nö Premium Used programm, millega antakse garantiid aasta või kaks, mõned 2013-2015 C-klassid sellised silma jäänud)

Kuna auto suurus mulle otseselt määrav pole, siis selles osas E vs C eelistus mul puudub. Pigem huvitaks, mis mootori ja käigukasti kombo oleks kõige vastupidavam/parem ja suur nende kuluosade hinnaerinevus on. E kindlasti kallim pidada, aga kas hinnavahe 10% või 100%?. Võimsust võiks olla kuskil 120-160kW tuuri, mingit raketti ei vaja ja kindlasti automaatkastiga.

Wikist mootoreid vahtides võiks nt 200/250 CGI ja 220/250 CDI olla mulle huvitavad isendid, E klassil ka 300 CGI/CDI. Käigukastidest ongi vist vaid 7G-TRONIC Plus neile külge istutatud uuemas otsas?

Lisaks siis boonusküsimus, et kui rahakott kanntab, siis kas oleks ehk hoopis mõistlik W205 mudelit vaadata? Mulle küll kohe üldse-üldse ei meeldi see TomTomilik armatuurist eraldi seisva ekraaniga navi neil, aga kui auto igat pidi parem, no mis teha Confused

Teised alternatiivid valikus on (ka sellised 2015-2017 isendid oleks rahaliselt OK):
BMW F30 3.seeria või F32 4. seeria 320i/d automaat
Audi B8 facelift A5 või A4 2.0 TFSI quattro automaat
Vasta
#2
(20-02-2019, 11:49 PM)KalevE Kirjutas: ...
Kuna auto suurus mulle otseselt määrav pole, siis selles osas E vs C eelistus mul puudub. Pigem huvitaks, mis mootori ja käigukasti kombo oleks kõige vastupidavam/parem ja suur nende kuluosade hinnaerinevus on. E kindlasti kallim pidada, aga kas hinnavahe 10% või 100%?.
...

Miks peaks sama solenoid E-klassi peal olema kallim, kui C peal? Või sama piduriklots?

E on mõni cm laiem seest ja konservatiivsema joonega, C suti kitsam ja "noortepärasem". Ehk puhtalt personaalküsimus, kumba istelihas paremini sobib. Mõnel inimesel loeb ka "naabrifaktor".

C on linnas ehk hõlpsam keerutada. E võiks olla mugavam Hispaaniasse ja tagasi sõiduks.

Diiselmasinal on mõte kahel juhul:
A: päevaläbisõit on sadades kilomeetrites ja lõviosa tuleb maanteelt;
B: märkimisväärse aja ripub konksus tonni jagu koormat. Või sein.

Või lihtsalt on kiiks, et peab olema diisel. Nagu minulRetard

Bensiin on meil müüdava kütuse kvaliteedi kõikumise kontekstis murevabam (kui mitte murevaba!). Diagnostika keerukuse ja läbisõidu osas vahet enam ei ole. Kumbagi keegi remontida ei taha, kui nüüd Veho pole endale võimekust segase põhjusega probleeme läbi hammustada tekitanud.

"Ajuvahetus" pole remont!

Ei saa jätta lisamata, et Audi ja BMW omanikud ei pea vastama küsimustele: "Miks just Mercedes-Benz?" Smoke
Vasta
#3
Mina olen paar aastat 204-ga sõitnud ja peale rooliluku mootori vahetuse (üldiselt tüüpviga, et rooliluku mootori harjad kuluvad ära ja roolilukk ei tulegi enam maha- võtit süütelukku pannes peab käima kiire luku mahavõtmise hääl, kui käib aeglane hääl nö, siis on harjad minekul ilmselt) olen ainult kuluosasid vahetanud- hooldused, tagasilla esimesed puksid, aku, pidurikettad, käsipiduri süsteem, käigukasti õlivahetused jne.

Kui enda autot otsisin, siis küllaltki suure üllatusena avastasin mitmel W204-l tagumiste rattakoobaste juures roostet. Diislite kohta ei oska öelda sest otsisin konkreetselt korralikku, bensiinimootori, automaatkasti ja tavalise vedrustusega masinat. Kui võrdlen sama aja E ja C remondi hindasid, siis vähemalt minule tundub, et C on ikka väga lihtne auto võrreldes E-ga. Isa sõidab W211-ga ja isegi selle remondikulud on minu autost ikka märkimisväärselt suuremad, aga eks see sõltub eelkõige eelmisest omanikust ja konkreetsest autost.

A- prefacelift W204-l on ka see viga, et kui üks tagumine tuli on teisest heledam , tuleks pistikud üle vaadata- tagatulede massijuhe on liiga peenike tehtud ja see võib pistiku läbi kärsatada. Kuid seal piisab ainult massijuhtme lisamisest mõlemale tulele ja töötavad jälle nii nagu vaja. Esimeste gabariiditulede pirnide vahetamine on ka paras peavalu. Ja tagumised pidurivoolikud peaks üle vaatama- minu autol roostetas üks läbi ja tuli tagumised voolikud ära vahetada (võib tekitada ebameeldiva momendi).
Vasta
#4
No kuna mul läbisõit pigem 10-15k aastas, siis eelistaks ka taas mingit normaalse kütusekuluga bensukat ehk siis ideaalis olekski 200/250 CGI automaat see valik. Aga neil mootoritel mingeid valusid ja hädasid pole või Mercedes-Benz 7G kastidel? Audi foorumit lappasin, siis kas mädanevad kastid või mootorid ja korralikud kombinatsioonid on vähesed (ehk siis lõpuks ainult 2.0TFSI ja DSG kombo 2014+ aasta).
Vasta
#5
Automaatkast on murevaba seni, kuni õlisid vahetatakse. Kui on "eluaegne", siis ongi õli hapnemisega ka kast surnud. 7G ei ole erand.
Vasta
#6
No õlivahetus on minu jaoks selline tavapraktika ka automaatide puhul. Pigem vaatakski praegu sellist kuni 50-60t km sõitnud masinat ja tollel vast hooletu õlivahetusega kasti ja mootorit tuksi pole keeratud.
Vasta
#7
(21-02-2019, 02:05 PM)KalevE Kirjutas: No õlivahetus on minu jaoks selline tavapraktika ka automaatide puhul. Pigem vaatakski praegu sellist kuni 50-60t km sõitnud masinat ja tollel vast hooletu õlivahetusega kasti ja mootorit tuksi pole keeratud.

Kui need on esimesed 60 kkm, siis jah, paras aeg mootoril kolmandat-neljandat ja kastil esimest korda õli vahetada.

Iseasi, kui palju neid uuemaid keritakse, aga oht on olemas ja häving märkimisväärne.

Sihid Eesti-Läti ajalooga autot või kannatab Saksast esindusest tuua? "Leedust" tuues peab jube kõva kärbes olema, et võltsingud ära tunda...
Vasta
#8
(21-02-2019, 02:15 PM)v6sa Kirjutas:
(21-02-2019, 02:05 PM)KalevE Kirjutas: No õlivahetus on minu jaoks selline tavapraktika ka automaatide puhul. Pigem vaatakski praegu sellist kuni 50-60t km sõitnud masinat ja tollel vast hooletu õlivahetusega kasti ja mootorit tuksi pole keeratud.

Kui need on esimesed 60 kkm, siis jah, paras aeg mootoril kolmandat-neljandat ja kastil esimest korda õli vahetada.

Iseasi, kui palju neid uuemaid keritakse, aga oht on olemas ja häving märkimisväärne.

Sihid Eesti-Läti ajalooga autot või kannatab Saksast esindusest tuua? "Leedust" tuues peab jube kõva kärbes olema, et võltsingud ära tunda...

Pigem maksaks veidi rohkem ja võtaks mingi Saksa/Rootsi/Eesti esinduse garantiiga pilli

Näiteks tollel paistab 2a garantiid olevat https://www.hedinbil.se/bilar/610986?au_...ouncle_web
Vasta
#9
VIN alusel üle kontrollida, et ajalugu aukudeta oleks ja ega muud olegi - sisuliselt uus auto ju. Normaalselt sõitnud ka, mitte seisnud kusagil männi all.

Ma muidugi ühe teise teema valguses soovitaks enne lepingule alla kirjutamist prooviistuda neid korve, et hästiarenenud istelihas ja laiad õlad ikka sinna sisse mahuks.
Vasta
#10
Minu isiklik kogemus oli selline, et kohapeal olid autod ikka hoopis teistsugused, kui pildi pealt paistsid- kindlasti kohapeal katsuda, vaadata, proovida. Peamised mootori ja kasti probleemid olid algusaastate autodel - 2007 algus, kuid VIN koodi järgi saab üle kontrollida, kas on tüüpveaga auto või mitte. Ise lihtsalt googeldasin võimalikud tüüpvead läbi nendel autodel, mida vaatamas käisin- üldiselt väga valida ei olnud, millist bensukat osta (litraaži valimisest rääkimata), aga mina otsisin ainult Eestist ka.

Mitu alla 100k sõitnud autot oli ikka väga halvas seisus- ühel oli isearetatud ksenoni pakett ja mägiaivari teibiga sisselase kokku tõmmatud, roostetasid igalt poolt jne, samas kui minu 200k sõitnud auto oli nende kõrval nagu uus.
Vasta
#11
Kui selliseid 2015-2017 masinaid vaadata, siis vast ei tohiks rooste probleeme olla ja suure tõenäosisega ei müü sellist ka Mercedes-Benz esindus garantiiga?
Vasta
#12
Tehasegarantiiga autode puhul ei ole ilmselt isearetatud ksenoneid jms ka karta. Eeldatavalt peaks facelifti mudelitel muud vead ka kõrvaldatud olema (tagatulede teema, käigukasti ja mootori mured..).
Vasta
#13
kui turu kõige odavamat taga ei aja, leiab korraliku auto.
Odavamad on kõik keritud või ülesehitatud autod. 400-600tuhande pealt 150 tuhande peale kerimine on tavaline nähtus kuni 5 aastat vanadel autodel. Samuti hoolduste vahel kerimine jne. Kõike saab teha ja tehakse kah. Nii meil kui ka mujal.
Vasta
#14
(21-02-2019, 05:34 PM)Black66 Kirjutas: kui turu kõige odavamat taga ei aja, leiab korraliku auto.
Odavamad on kõik keritud või ülesehitatud autod. 400-600tuhande pealt 150 tuhande peale kerimine on tavaline nähtus kuni 5 aastat vanadel autodel. Samuti hoolduste vahel kerimine jne. Kõike saab teha ja tehakse kah. Nii meil kui ka mujal.

Kuni 5a vana auto 600k'se läbisõiduga on ikka suht ulme. Selliseid kindlasti leidub, aga pigem ikka suht defka kaup.
Pigem ikka krutitakse sealt 300-400k pealt maha.
Vasta
#15
Ei ole defka, enamus Itaalia, Prantsusmaa numbritega autod, rändavad läbi Leedu siia. Taksod, 3 juhti peal.
G30 2017 aasta 5. seeria bemm ette näidata, millel kelladel 570k km. Varsti tuleb müüki alla 100k km läbisõiduga, olge ettevaatlikud. Icon_rolleyes
2 aastat vana auto ja selline läbisõit, karm aga reaalne.
Vasta
#16
(21-02-2019, 10:45 PM)Black66 Kirjutas: Ei ole defka, enamus Itaalia, Prantsusmaa numbritega autod, rändavad läbi Leedu siia. Taksod, 3 juhti peal.
G30 2017 aasta 5. seeria bemm ette näidata, millel kelladel 570k km. Varsti tuleb müüki alla 100k km läbisõiduga, olge ettevaatlikud. Icon_rolleyes
2 aastat vana auto ja selline läbisõit, karm aga reaalne.

300k aastaga sõidavad läbi kõvemad kaugsõiduautod, millel on 2 meest peal või 3 vahetuses sõitvad hakkevedajad ja auto seisab ainult hoolduseks.
300k aastas teeb üle 30k kuus, mis teeb üle 1000km päevas(seda igapäevaselt), jah taksod sõidavad palju, aga mitte nüüd nii palju.

Aga ok, jätame selle siiapaika.
Vasta
#17
Omal peres olnud w204 C250 cdi 4matic, dünaamika seisukohalt väga super mootor antud kerele, kui diisel vastukarva pole, siis isiklikult soovitaks antud mootoriga seda mudelit vaadata ja proovida.
Antud hetkel peres w205 C200 4matic, midagi mootori koha pealt ette heita ei saa otseselt, lihtsalt pöörete ülemine ots sellise veidi jõuetu olemisega, kütust võtab linnas 9liitri kanti sajale.
Vasta
#18
(22-02-2019, 08:33 AM)Eero_S Kirjutas:
(21-02-2019, 10:45 PM)Black66 Kirjutas: Ei ole defka, enamus Itaalia, Prantsusmaa numbritega autod, rändavad läbi Leedu siia. Taksod, 3 juhti peal.
G30 2017 aasta 5. seeria bemm ette näidata, millel kelladel 570k km. Varsti tuleb müüki alla 100k km läbisõiduga, olge ettevaatlikud. Icon_rolleyes
2 aastat vana auto ja selline läbisõit, karm aga reaalne.

300k aastaga sõidavad läbi kõvemad kaugsõiduautod, millel on 2 meest peal või 3 vahetuses sõitvad hakkevedajad ja auto seisab ainult hoolduseks.
300k aastas teeb üle 30k kuus, mis teeb üle 1000km päevas(seda igapäevaselt), jah taksod sõidavad palju, aga mitte nüüd nii palju.

Aga ok, jätame selle siiapaika.
Takso ei ole veoauto. Kiirused suuremad + mingit ajalist läbisõidupiirangut ei ole. Tõmba või 24/7.Eusa_whistle

Vasta
#19
(22-02-2019, 02:03 PM)Indrekno Kirjutas: Omal peres olnud w204 C250 cdi 4matic, dünaamika seisukohalt väga super mootor antud kerele, kui diisel vastukarva pole, siis isiklikult soovitaks antud mootoriga seda mudelit vaadata ja proovida.
Antud hetkel peres w205 C200 4matic, midagi mootori koha pealt ette heita ei saa otseselt, lihtsalt pöörete ülemine ots sellise veidi jõuetu olemisega, kütust võtab linnas 9liitri kanti sajale.

Kuidas 204 vs 205 kommenteerid? Rahaliselt ma ehk saaks ka 205 ligi võtta kui mudeliuuendus end ära tasub kvaliteedilt. Nagu ütlesin, siis 205 salong lemmik pole disainilt, aga väljast meeldivad mõlemad.
Vasta
#20
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud...24_ee.html
Mis sellest isendist arvate?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 2,077 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  MB E350 2010a. W212 mersik95 38 9,302 06-10-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: T6nu
  W212 ostuabi Makku 0 1,221 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,262 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 1,652 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W205 C43 AMG nismo44 0 2,523 11-05-2020, 12:39 PM
Viimane postitus: nismo44
  w212 takso saksamaalt Alkohoolik 9 6,216 20-03-2020, 07:48 PM
Viimane postitus: byh
  W212 ostuabi mbfriik 4 4,845 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  W212 E200 NGT byh 0 1,816 03-09-2019, 05:45 PM
Viimane postitus: byh
  W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas vito111 3 2,758 21-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne