Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
c126 keskluku vaakummootor 84a
#1
Smile 
Tere, minu autol puudus keskluku vaakummootor.
Ostsin siis w124 oma prooviks, kuna tekkis lootus, et ehk sobib.
Kuigi juba selle mootoriga tutvudes oli näha, et ei ole korrektselt sobivad otsad.
Kuna auto poolsel piklikul pistikul on kolm klemmi, aga ostetud mootoril on keskmise klemmi asemel plastik pulgake lihtsalt.(mõtesin, et ehk see kolmas klemm mingi istme käskluseks mõeldud, et ehk keskluku saan tööle)
Auto poolne kolme klemmiga piklik pistik mõõtsin siis testriga et, punane on pluss, keskel on must ja teises servas pruun nendel ei saanud midagi seega tunduvad miinused.
w124 mootori pilklikul pistikul on kaks ümarat klemmi tunduks loogiline, et +ja-.
Kolme soonega ümar pistik sobib ilusti, eeldan, et juhtme sooned on samad.
Auto poolt on seal siis kaks õhu toru, üks on siis iste (hall)ja teine kesklukustus (kollane), nagu ma aru olen saanud ja testides selgus.
Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates.
Seega on autopoolne pikliku pistiku keskmine nn- klemm väga oluline kesklukule.
Tõenäoliselt juhitakse siis käsklusi miinuste kaudu.
Kas ma saaksin kuidagi selle mootori toimetama? Oskaks keegi mingi skeemi anda, et mis klemm millele liigub?
Õhu otsadega muidu saaks lahendada probleemi kolmikuga, liites kollase ja halli ja siis mootoriga.
Aga ma kardan, et seda elektri juhtimist ei saa ikkagi mootori ja auto vahel korralikult toimima.
Aga aitäh, et lugesid ja kaasa mõtlesid.
Kui sellest postitusest muud asja ei tule, siis Postitan selle postituse lihtsalt tedmiseks teistele, et vaakum mootorid võivad näiliselt isegi sobida, aga ikkagi on erinevusi mida jälgida ja teada. mina katsetasin ja sain kinnitust, et ei sobi.
[Pilt: image.jpeg]
Puhast tõugu mb muskel SEC 500
Vasta
#2
Kuna skeem on töökoja arvutis, siis googel andis 124-ja central locking system`i otsinguks näiteks sellise asja: https://www.justanswer.com/uploads/eurot...ng_124.gif

Ehk siis tundub, et kaks pistikut, üks kolme otsaga (süütepluss, pidev pluss, mass) ja teine juhtotsad: v. uks, p uks + pagass.
Juhitakse juhtotsi plussi (lahti) ja massi (kinni) lülitades, mingit kosmost ei ole.

Aga sellest lausest - "Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates" - ei saanud aru.
See pole ju häda, kui mootor korraks töötab? Mis seal veel edasi peab toimima?
Või kuhu sa selle juhtme ühendad?


Teine asi on see, et ilmselt eeldad, et su autol muu süsteem on korras.
Ära eelda midagi, see tark, kes sealt omal ajal keskluku pumbaga jooksu pani, ei pruukinud arugi saada, et viga pole vaid pumbas.

.

Vasta
#3
Selle kolme klemmiga pikliku pistiku ühendamisel mootoriga. Töötab mootor ca 5sec ja kesklukk teeb liigutuse lukku, või avab.
Ja pärast proovides võtit keerata uksel ei toimi midagi.
Ma mõõtsin süüde sees kui ka süüde väljas pistikust, et punane on 12, midagi, must ja pruun ei andnud mingeid numbreid, proovisin ka ukseluku keeramise ajalm.
Sellest ka oma rumal järeldus, et must ja pruun on hetkel -.
Iseasi kas ka nii peaks päriselt olema.
Ühesõnaga ma proovin saada sobivama pumba, või ehk saaks keegi kasvõi korra proovimiseks anda.
Saaks teada, kas on viga vaja mujalt hakata otsima.
Puhast tõugu mb muskel SEC 500
Vasta
#4
Hall vaakum peaks olema istmete jaoks. Patjade pumpamiseks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
(31-03-2018, 09:18 AM)M.E.SEC Kirjutas: Selle kolme klemmiga pikliku pistiku ühendamisel mootoriga. Töötab mootor ca 5sec ja kesklukk teeb liigutuse lukku, või avab.
Ja pärast proovides võtit keerata uksel ei toimi midagi.
Ma mõõtsin süüde sees kui ka süüde väljas pistikust, et punane on 12, midagi, must ja pruun ei andnud mingeid numbreid, proovisin ka ukseluku keeramise ajalm.
Sellest ka oma rumal järeldus, et must ja pruun on hetkel -.
Iseasi kas ka nii peaks päriselt olema.
Ühesõnaga ma proovin saada sobivama pumba, või ehk saaks keegi kasvõi korra proovimiseks anda.
Saaks teada, kas on viga vaja mujalt hakata otsima.

On nagu on, tule nädala sees tööajal selle autoga läbi. Võta 20€ kaasa ja kui auto ja pump asja toetavad (s.o. korras on), siis paneme tunniga vast asja käima.
Mis pump seal on, vahet väga pole, isegi Audi oma sobib, peaasi, et töötab.
Pistikud võiksid küljes olla, mingi 5cm kauguselt min maha lõigatud. (et ei peaks kuhugi linnapeale klemmide järgi sõitma, mida mul riiulis pole)
Rõhku ja vaakumit 0,5bar`i saan testimise jaoks tekitada.

Aga 126 on juba piisavalt vana, et minu töökojas sellesse süveneda.Eusa_dance

.

Vasta
#6
Tere, kui ma muud lahendust vahepeal ei leia, siis ma mai algul kavatsen liikuda tallinna küll seciga.
Puhast tõugu mb muskel SEC 500
Vasta
#7
Kas keegi oskaks muidu välja pakkuda minu auto õige pumba koodi?
Vin wdb1260441a102246
Huvi pärast tahaks proovida leida ikka õige.
Saaks ehk originaalselt toimima siis asja.
Äärmisel juhul läheb kasutusele olemasolev, hetkel mitte toimetav pump
Puhast tõugu mb muskel SEC 500
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c126 vasak tagumine aken ei funka wundrbaum_c126 1 639 10-06-2022, 11:49 AM
Viimane postitus: wundrbaum_c126
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,421 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  W208 Keskluku vaakumi kolmik Tairo 1 591 12-08-2021, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,571 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  C126 380 mootori klõbin sabbath 3 3,461 21-05-2016, 09:59 AM
Viimane postitus: hents99
  124 kupee keskluku vaakumpumba asukoht? rroosna 13 6,762 16-12-2008, 04:04 PM
Viimane postitus: raix
  probleem keskluku ja signaga...KORRAS....LUKKU!!!!! marco505 6 3,681 07-01-2008, 01:19 PM
Viimane postitus: argonaut



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne