12-03-2018, 11:28 AM
Tere!
Kutsikaplaanist ei saanud asja, veljed lähevad kevadel tavavedrustusega W210 alla.
Alla minev komplekt on 17x8 ET30 / 17x9 ET32.
Tolle ajastu E55 AMG veljed olid 18x8 ET30 / 18x9 ET39, ehk väga sarnaste näitajatega.
Rehvideks Euroopa turul 235/40 ja 265/35, Ameerikas 245/40 ja 275/35.
Sain hea pakkumise 225/50 ja 255/45 Pirelli P7 Cinturato Run-Flat rehvidele.
Kui ette panna 225/50/17, siis muutuks diameeter 3.6 mm suuremaks võrreldes 245/40/18-ga.
Kui taha panna 255/45/17, siis muutuks diameeter 11.6 mm suuremaks võrreldes 275/35/18-ga.
Üks alternatiiv oleks taha panna 245/45/17, siis muutuks diameeter 2.6 mm suuremaks võrreldes 275/35/18-ga.
Arvestades, et tavavedrustus on kõrgem, kas selline asi mängiks välja või pean kasutama mingeid teisi mõõte? Loodetavasti on kellelgi kogemust sellega.
Kutsikaplaanist ei saanud asja, veljed lähevad kevadel tavavedrustusega W210 alla.
Alla minev komplekt on 17x8 ET30 / 17x9 ET32.
Tolle ajastu E55 AMG veljed olid 18x8 ET30 / 18x9 ET39, ehk väga sarnaste näitajatega.
Rehvideks Euroopa turul 235/40 ja 265/35, Ameerikas 245/40 ja 275/35.
Sain hea pakkumise 225/50 ja 255/45 Pirelli P7 Cinturato Run-Flat rehvidele.
Kui ette panna 225/50/17, siis muutuks diameeter 3.6 mm suuremaks võrreldes 245/40/18-ga.
Kui taha panna 255/45/17, siis muutuks diameeter 11.6 mm suuremaks võrreldes 275/35/18-ga.
Üks alternatiiv oleks taha panna 245/45/17, siis muutuks diameeter 2.6 mm suuremaks võrreldes 275/35/18-ga.
Arvestades, et tavavedrustus on kõrgem, kas selline asi mängiks välja või pean kasutama mingeid teisi mõõte? Loodetavasti on kellelgi kogemust sellega.
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas