Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 universaali tagasild
#1
Tere, mure selline, et minu w124 tagasild koliseb nagu jube, plaanisin vahetada kõik puksid ära tagasillas, aga ükspäev avastasin, et nivoosüsteem ka ei tööta, kui auto tööle panna, kas võib olla, et kogu kolisemise ja nivoosüsteemi viga on nendes vedrustuse õli lämmastiku paakides ? Mis mul tasuks üle vaadata ja enne ära vahetada ?
Vasta
#2
Kogu tagasilla majandus maksab ainult 200.
Lihtsam kõik ühe korraga ära vahetada kui pärast peale iga jupi vahetust silda regullimas käia...
Minu arvamus lihtsalt.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#3
Tahaks näha kust kogu tagasilla majanduse 200 euriga saab. Need 2 nivoo paaki maksavad kokku juba 200 eurot.
Vasta
#4
Punnsilmale olid survesalvestid 80.- tk. Kui need läbi siis kas on kivikõva või maru pehme.Amordid peaksid olema suht lollikindlad..aga kui leemendavad õlist siis on odavam ehitada tavavedrustuse peale. Kõrguse regulaator võib ka õhtal olla.
Vasta
#5
Tere,

"...kolisemise ja nivoosüsteemi viga on nendes vedrustuse õli lämmastiku paakides...?"
Ei ole. Need paagid saavad tagaosa ainult jäigaks muuta (nagu amorte poleks). Pehmeks ka ei saa, sest füüsika ei võimalda.

"...ükspäev avastasin, et nivoosüsteem ka ei tööta, kui auto tööle panna."
Igaks juhuks küsin, et kuidas seda kontrollisid?

Koliseda võivad amordipuksid ja kõik muu elu tagasillas.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#6
kontrollisin nii et tagasillas oli umbes 150kg raskust peal, tagumised rattad olid koopas ja tööle pannes ega ka peale 10km sõitu tagaosa ei tõusnud.
Vasta
#7
Rämedat kolinat (raud vastu rauda) teevad ka satabika kinnitused (stabika puksid) Selle näeb visuaalselt ära. Enda punnsilmal (süsteem võibolla teine) oli tagaosa küll täielik sült, masin oli pm. vedrude peal. Uued survesalvestid ja asi oli hoopis teine.
Vasta
#8
Kogu tagasilla majandus maksab 200,see jah ei sisalda küll amorte ega rõhupaake...
Amort on jah kallis,ja survepaak ka ca 100 tk.
Ja ega keegi pole öelnudki et vana auto pidamine odav peab olema.
Lihtsalt endal vahetasin kõik peale amortide ja rõhupaakide välja, ja hind oli 200 juppide kulu.
Aga noh,mida mina ka tean Smile
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#9
(09-01-2018, 04:36 PM)"kutsikas Kirjutas: Aga noh,mida mina ka tean Smile

Tõenäoliselt tead odavate juppide hinda. Mõneti hea, need ei jõua veel kinnigi roostetada, kui juba tuleb jälle lahti võtta. Smile
Aga võibolla on hinnad kõvasti odavamaks läinud, kontrollida ei viitsi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
veel
väga palju asju tagasilla sisse kuulub .
alles taastasin kahe auto peal tagusildu . kokku ühe tagasilla peale läheb 600 euri
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 483 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 324 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 674 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 511 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 582 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 9,028 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 560 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 915 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 2,328 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl
  w211 universaali tagumine õhkvedrustus marko178 1 777 20-01-2022, 07:38 AM
Viimane postitus: madis71



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne