Postitused: 67
Teemad: 35
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
Tere, mure selline, et minu w124 tagasild koliseb nagu jube, plaanisin vahetada kõik puksid ära tagasillas, aga ükspäev avastasin, et nivoosüsteem ka ei tööta, kui auto tööle panna, kas võib olla, et kogu kolisemise ja nivoosüsteemi viga on nendes vedrustuse õli lämmastiku paakides ? Mis mul tasuks üle vaadata ja enne ära vahetada ?
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Kogu tagasilla majandus maksab ainult 200.
Lihtsam kõik ühe korraga ära vahetada kui pärast peale iga jupi vahetust silda regullimas käia...
Minu arvamus lihtsalt.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 67
Teemad: 35
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
Tahaks näha kust kogu tagasilla majanduse 200 euriga saab. Need 2 nivoo paaki maksavad kokku juba 200 eurot.
Postitused: 15
Teemad: 2
Liitus: Oct 2017
Maine:
0
Punnsilmale olid survesalvestid 80.- tk. Kui need läbi siis kas on kivikõva või maru pehme.Amordid peaksid olema suht lollikindlad..aga kui leemendavad õlist siis on odavam ehitada tavavedrustuse peale. Kõrguse regulaator võib ka õhtal olla.
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
09-01-2018, 03:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2018, 03:44 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
"...kolisemise ja nivoosüsteemi viga on nendes vedrustuse õli lämmastiku paakides...?"
Ei ole. Need paagid saavad tagaosa ainult jäigaks muuta (nagu amorte poleks). Pehmeks ka ei saa, sest füüsika ei võimalda.
"...ükspäev avastasin, et nivoosüsteem ka ei tööta, kui auto tööle panna."
Igaks juhuks küsin, et kuidas seda kontrollisid?
Koliseda võivad amordipuksid ja kõik muu elu tagasillas.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 67
Teemad: 35
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
kontrollisin nii et tagasillas oli umbes 150kg raskust peal, tagumised rattad olid koopas ja tööle pannes ega ka peale 10km sõitu tagaosa ei tõusnud.
Postitused: 15
Teemad: 2
Liitus: Oct 2017
Maine:
0
Rämedat kolinat (raud vastu rauda) teevad ka satabika kinnitused (stabika puksid) Selle näeb visuaalselt ära. Enda punnsilmal (süsteem võibolla teine) oli tagaosa küll täielik sült, masin oli pm. vedrude peal. Uued survesalvestid ja asi oli hoopis teine.
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Kogu tagasilla majandus maksab 200,see jah ei sisalda küll amorte ega rõhupaake...
Amort on jah kallis,ja survepaak ka ca 100 tk.
Ja ega keegi pole öelnudki et vana auto pidamine odav peab olema.
Lihtsalt endal vahetasin kõik peale amortide ja rõhupaakide välja, ja hind oli 200 juppide kulu.
Aga noh,mida mina ka tean
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(09-01-2018, 04:36 PM)"kutsikas Kirjutas: Aga noh,mida mina ka tean
Tõenäoliselt tead odavate juppide hinda. Mõneti hea, need ei jõua veel kinnigi roostetada, kui juba tuleb jälle lahti võtta.
Aga võibolla on hinnad kõvasti odavamaks läinud, kontrollida ei viitsi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
veel
väga palju asju tagasilla sisse kuulub .
alles taastasin kahe auto peal tagusildu . kokku ühe tagasilla peale läheb 600 euri
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine