Postitused: 17
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Tere,
Soetasin äsja odavama otsa aparaadi, tegu 1997 aasta W210-ga millel ARKi andmetel on 111 942 mootor. Tahhomeeter ja ka guugel annavad indikatsiooni, et pöörded peaks minema 6200-ni, aga sõites tuleb piiraja vastu juba 5500 peal. Kohapeal seistes on piiraja 4000, nagu peakski, aga sõites võiks ju ikka pöördesse minna. Milles võiks asi olla? Seda vastust guuglist ei leidnud.
Ei tea, kas need asjad võivad seotud olla, aga ka ABS ei tööta ja tõenäoliselt sellega seonduvalt ka veojõukontroll mitte. Neid ma ei igatse, aga oma 700 puuduolevat pööret küll, lisaks muretsen et mis muud silmale nähtamatud ohud võivad kaasneda mootori vale töökultuuriga.
Igasuguse info ja linkide eest ette väga tänulik!
Robert
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
07-09-2017, 05:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2017, 05:17 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Mu 1992 CE300 4.2 V8 samad probleemid:
-kickdowniga ei lähe piirajasse
-ASR ei tööta
-ABS ei tööta
Pakun et need asjad on omavahel seotud. Plaanisin auto viia Truumu Diagnostikasse vöi MB Abisse aga pole veel jöudnud.
Kui saad varem korda anna teada milles asi.
Postitused: 17
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
07-09-2017, 05:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2017, 05:57 PM ja muutjaks oli cobravello.)
Mul on manuaalkastiga, nii et asi ikka mootoris, mitte selles et käigukast valesti vahetaks.
Seda ma hästi ei usu, et tahhokas nii palju valetaks. Sõites on kohe tunda, et liiga vara saavad pöörded otsa. Lisaks kohapeal gaasi andes istub seier päristäpselt selle 4000 peal, kus seistes piiraja olema peakski. Veidi teine teema muidugi, aga mul oli ka üks BMW, millel piiraja 6500 asemel 5500ni käis ja seal oli samamoodi väga tuntav sõites, et kasutatavate pöörete vahemik liiga väike. Tookord oli asi seotud engine swapiga, nii et siin sarnane teema olla ei saa.
See on üldteada värk, et ABSiga ringiajad on aeglasemad kui ilma (kui just väga uuekooli tark ABS ei ole), kuna ABS sekkub veidi enne kui rehvidel pidamine otsa saab, seega piiri peal sõita ei saa. Aga ma ei saanud aru, et mis ABS-i teemat ei usu - kas ei usu, et ABS ja mootori pöörded on seotud? Võimalik jah et ei ole, ma igaks juhuks panin selle lisainfo kirja. Tean, et mõnedel autodel veojõukontroll ja mõnedel isegi spidomeeter on ABSiga seotud ja kui ABS ei tööta (näiteks mõni rattaandur läbi vms) siis lakkavad ka teised süsteemid töötamast, ja kuna kogu autot juhib tark aju, siis ei julgenud välistada, et ehk too võib panna ka mootori mingisse safe mode režiimi. Jällegi BMW pealt ka selline kogemus olemas.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tahhoka mittetöötamise välistaks ka. Stihlil on vist mõne isendi peetis tahhokast liialt mõjutatud arvamus.
Minu kogemus näitab vastupidi väga head kvaliteeti vaatamata vidina vanust. VDO kellad on head ja vastupidavad.
Progeajude paigaldusega olen pidanud tahhokad tööle panema.... siiani on kõik kenasti samu ja ilmselt ka õigeid numbreid näidanud...kuni 8000 pöördeni välja.
Siin on vaid 2 võimalust....Kas katkestatakse kütust või nõrkeb säde, pöörde anduri vea saab kindlalt välistada. Kõrvaga on ju eristatav, miks mootor rohkem pöördesse ei lähe. Õhupuudust ei saaks nagu ka olla, isegi 30% drosseli avatusega peaks vabalt 6000+ pööret tegema.
Sisselaske nukkvõlli ajastust muutev solenoid peaks ka oma tööd ca 5000rpm kandis tegema.... võib ka mõjutada, aga pigem jõudlust, mitte ei piiraks pöördeid...
Üle neti on ilmselt raske sellist probleemi lahendada.
Postitused: 17
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Homme kuulan uuesti täpsemalt, aga mälupilt ütleb, et see 5500 juures piiramine on samasuguse efektiga nagu kohapeal seistes 4000 peal piiramine, et vrnn-vrnn-vrnn ja edasi ei lähe. Ma ei tea, kas seda kutsutakse esile sädeme või kütuse piiramisega.
Postitused: 17
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Proovisin uuesti, tundub et piiraja tuleb vastu hoopis ca 5700 pöörde peal, ja efekt on sama mis koha peal gaasi põhjas hoides 4000 pöörde peal tiksuda.