03-07-2017, 06:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2017, 06:32 PM ja muutjaks oli --Arx--.)
Parem esimene ratas käib sujuvas jõnksus koopasse kui keegi kõrval istub . Vedru terve. Milles võib veel viga olla ?
W124 e320 probleem
|
03-07-2017, 06:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2017, 06:32 PM ja muutjaks oli --Arx--.)
Parem esimene ratas käib sujuvas jõnksus koopasse kui keegi kõrval istub . Vedru terve. Milles võib veel viga olla ?
03-07-2017, 06:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2017, 06:45 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Naljakas lugu, ise maadlesin sama jamaga. Mõõda kas vahe esitiiva ja ratta vahel on mõlemal pool samasugune. Ma lõpuks andsin alla ja läksin seda teed, et vahetasin vedru pealse puksi vähe kõrgema vastu. Viga on otseselt selles, et kõrvalistuja poolne esiratas on sent tagapool kui juhipoolne ja oli ka madalam. Vahetatud on amordid, puksid, õõtshoovad, kuid ratas siiski vähe tagapool. Mingit märgatavat avariijälge või deformatsiooni pole silladetailide kinnituskohtades näha.
03-07-2017, 06:49 PM
kusjuures, ongi sama lugu nagu sinul. Nii nagu kirjeldasid, on ka minu autol. Vahetamata ainult amort. Tuleb vist sama teed minna.
08-07-2017, 05:54 PM
W124-jal saab esiõõtsa poltidega lisax ratta külgkaldele (camber) reguleerida ka ratta ette/taha kallet (caster), seega usun, et sillastendis peax olema võimalik rattad õigesti paika reguleerida. Lihtsalt tavaliselt keerataxe sillastendis ainult kokku/lahkujoox paika ja muud väga ei näpita.
Suurendades rataste kallet ettepoole paraneb rooli tsentreerumise võime, ehk kui sõidu ajal välja keeratud rooli lahti lased, keerab see end kiiremini otsex/otsemax tagasi. Driftimeeste hulgas väga popp asi, kuna teeb driftimise lihtsamax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
20-07-2017, 02:56 PM
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin. Oskab keegi öelda, miks on nii, et külma mootoriga oleks nagu autol kiirendus parem kui töösooja mootoriga. (E320 162kw)
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|