Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 2,0B 1983
#21
Kõlab nagu väga suur töö, ei ole erilisi plaane selle autoga. Liigub kuni liigub. Hetkel käigud käivad normaalselt v.a. tagurpidi käik mis tahab hella ja täpset kätt.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#22
Niivõrd kuivõrd suur töö. Midagi keerulist pole, kui tööriistad ja puxid olemas, teeb kodus poole päevaga ära. Varraste puxe on vaid auto all roomates tüütu vahetada ja tõstukil olex lihtsam. Vardad on reguleeritavad, nii et selle tagurpidi käigu võib ka mõningase reguleerimisega saada normaalselt lülituma. Ainult et varras tuleb tõenäoliselt kõigepealt küljest võtta ja kruustangide vahel keerama saada, kuna need kinni oksüdeerunud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#24
Tere,
Eks ise saab kõike keerata, aga ilmselt Speedsterist Hannes oskab ka paika keerata. Muidu võid ilusa tühikäigu kõlaga ÜV`le sõita ja pärast seda sama kena kõlaga CO`d regullima sõita.

Herki

(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Vasta
#25
Tühikäiku väga lihtne keerata. See ei võrdu segu timmimisega.
[Pilt: IMG_2149.JPG]
Külmkäivituspihusti kõrval olevast jupstükist.
Vasta
#26
(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Kas see on Sul K- või juba KE-Jet?

Joonase bande võiks osata ka paika kruvida.

Mis bensuga sõidad? Mis tooni on küünlad?
Vasta
#27
(12-08-2020, 08:57 PM)Ott Kirjutas: Tühikäiku väga lihtne keerata. See ei võrdu segu timmimisega.
[Pilt: IMG_2149.JPG]
Külmkäivituspihusti kõrval olevast jupstükist.

Väärt kruvi, käib nagu kellavärk jälle.
(13-08-2020, 10:11 AM)v6sa Kirjutas:
(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Kas see on Sul K- või juba KE-Jet?

Joonase bande võiks osata ka paika kruvida.

Mis bensuga sõidad? Mis tooni on küünlad?

Ei tea Eusa_doh
Sain ise kruvitud.
Sõidab ikka 98-ga, küünlaid ei vaadanud kuna sai hääle heaks
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#28
(13-08-2020, 10:11 AM)v6sa Kirjutas:
(12-08-2020, 08:15 AM)secman Kirjutas: Oleks vaja tühikäiku reguleerida, kas seda saab ise teha või vaja Speedsterisse vms kohta minna? Mootoriks ikka endiselt mehhaanilise pritsega 2,0 bensukas.

Kas see on Sul K- või juba KE-Jet?

Joonase bande võiks osata ka paika kruvida.

Mis bensuga sõidad? Mis tooni on küünlad?

Bensiinimootoriga W201-ed on kõik kas karpaga või KE-d, K-Jet-i ei kasutatud. Lambdaga KE-Jet-il saab segukruvi ka ise multimeetri abil diagnostikapistikust mõõtes paika keerata. Ilma lambdata variandil peab gaasianalüsaatori abix võtma. Segukruvi siis õhufiltri korpuses oleva augu põhjas, aga ilmaasjata seda näppida ei tasu.

Ma enam päris täpselt ei mäleta, aga üx põhilisi erinevusi, kuidas K-Jetil ja KE-Jetil vahet teha on vist see, et KE-Jetil on elektrooniline külmkäivituspihusti, K-Jet-il seda pole.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#29
Viimasel ajal tekkinud esisilda kaardilugeja poolele räige kägin, nii rattaid pöörates kui ka autot õõtsutades. Sild ise tihe ja loksud puuduvad. Roomasin all keeramise/õõtsutamise ajal, kuid no ei saa aru Eusa_doh
On kellegil kogemust, kuhu tavotti pritsida ?
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#30
Šarniir kuival.

Ravib vahetus, kiirabina süstlaga ATF mõneks ajaks vaigistab.
Vasta
#31
(28-12-2020, 08:26 PM)v6sa Kirjutas: Šarniir kuival.

Ravib vahetus, kiirabina süstlaga ATF mõneks ajaks vaigistab.

Seda arvasingi ja proovisin süstlaga lisada õli aga tera oli nii nüri, et ei läinud kummist läbi... Tuleb siis uus teravik hankida ja toiming lõpuni viia.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#32
Ülevalt vahele ei ulatunud nihverdama? 124 mahtus, aga nõel pidi sobivalt kõver olema.
Vasta
#33
(28-12-2020, 10:25 PM)v6sa Kirjutas: Ülevalt vahele ei ulatunud nihverdama? 124 mahtus, aga nõel pidi sobivalt kõver olema.

Kui ma nüüd räigelt ei eksi, siis šarniir ainult all ja sellele pääseb ilusti ligi kui rattad välja keerata.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#34
Kui kuival siis soovitaks vahetada, mul ei krigisenud ega loksunud aga tegi paugu ja 90kmh pealt oli üks ratas 90 kraadi autoga. Kui šarniir läheb siis käändmik ja õõts eralduvad üksteisest.
Turbo
Vasta
#35
Üle mitme aasta taas ülevaatusel.
Tuvastati leke kütusesüsteemis ja läbiroostetanud sumbuti.

Leke oli kütusepumba juures, kus vasktihendi vahelt kütus veidi läbi immitses.
Võtsin pumba filtri ja rõhuklapi vahel oleva toru maha, vahetasin seibid ja tagasi.
Enam ei leki.
AGA peale seda selline anomaalia, et mootor jääb justkui kütusenälga ja hakkab puterdama.
Suretad korra välja, käivitad uuesti ja sõidab jälle 5-6 minutit misjärel kordub kõik taas.
Võhu jäärajalt tagasiteel nii umbes 10 käivitust, viimased juba sõidu pealt, ei viitsinud enam seisma jäädagi.
Milles võib olla probleem ?
Enne torustiku näppimist sõitis nagu unistus.

P.S.
Ülevaatusel silma jäänud sumbuti kukkuski Võhu jäärajal alt ära, misjärel sai see koormarihmaga
kuidagi kinnitatud ja "rallihäälte" saatel jäärajaüritus läbi kulgetud.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#36
(29-01-2024, 01:55 PM)secman Kirjutas: AGA peale seda selline anomaalia, et mootor jääb justkui kütusenälga ja hakkab puterdama.
Suretad korra välja, käivitad uuesti ja sõidab jälle 5-6 minutit misjärel kordub kõik taas.
Võhu jäärajalt tagasiteel nii umbes 10 käivitust, viimased juba sõidu pealt, ei viitsinud enam seisma jäädagi.
Milles võib olla probleem ?

Ei julge keegi midagi pakkuda ?
Lisan veel, et tühikäigul on ok, aga gaasipedaali vajutades puterdab ja jõud nullis ning sureb välja.
Kiire taaskäivitus ja probleem on mõneks minutiks kadunud.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#37
Emm, kütuserõhk püsib?  Et seal mõni voolik sisepinnalt lahti poleks ja kütusevooluga ei umimstuks...

Säde on puterdamise ja suremise ajal korralik, ei vaju kollaseks piiksuk?
Vasta
#38
Kui võimalus võid rõhu üle kontrollida. Samuti pritse peas on pealevoolu toru all väike sõel.
Tühikäigul jääb käima kui see anomaalia tekib? Pritse peal saad torusi lahti keerata, kui on mingi toru mis midagi ei muuda puterdamise ajal on vigane silinder ülesse leitud.
Mul korra tekkis mingi sodi pritse pea sisse - erinevad silindrid jukerdasid. Valasin motoneti pihustipuhastus aine sisse, peale seda probleem lahenes - see pigem omal vastutusel, võib ka vastupidi toimida (minu arvamus).
Küünlaid saab alati vaadata, mis värvi nad on.
Bensiinipumba juhtmed, kui seal vahetasid seibe on võimalus, et tegid liiga näiteks massile ja nüüd ta ongi selline poolpidune. Kütusepumba relee, kui on minekul, võib ka igasuguseid anomaaliaid tekitada.
Turbo
Vasta
#39
Paaki vaakumit ei teki selleks ajaks, kui "sõidutsükkel läbi" on taas?
Ilma korgita paagiga muutusi pole?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#40
(16-02-2024, 03:13 PM)v6sa Kirjutas: Emm, kütuserõhk püsib?  Et seal mõni voolik sisepinnalt lahti poleks ja kütusevooluga ei umimstuks...

Säde on puterdamise ja suremise ajal korralik, ei vaju kollaseks piiksuk?

Kuidas kütuserõhku mõõta sõites ? 
Sädet pole vaadanud, aga saab vaadata kui puterdamise tekkimisel tee äärde tõmmata ja üks piip maha ning varuküünlags vaadata välja suretamata ?
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200T D, 1983, S123 - Lepz Lepz 205 90,731 23-03-2024, 05:27 PM
Viimane postitus: Lepz
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 11,215 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 52,649 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,281 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 30,046 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 103,825 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 7,936 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne