Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 2,0B 1983
#41
(16-02-2024, 03:17 PM)sm. pelle Kirjutas: Kui võimalus võid rõhu üle kontrollida. Samuti pritse peas on pealevoolu toru all väike sõel.
Tühikäigul jääb käima kui see anomaalia tekib? Pritse peal saad torusi lahti keerata, kui on mingi toru mis midagi ei muuda puterdamise ajal on vigane silinder ülesse leitud.
Mul korra tekkis mingi sodi pritse pea sisse - erinevad silindrid jukerdasid. Valasin motoneti pihustipuhastus aine sisse, peale seda probleem lahenes - see pigem omal vastutusel, võib ka vastupidi toimida (minu arvamus).
Küünlaid saab alati vaadata, mis värvi nad on.
Bensiinipumba juhtmed, kui seal vahetasid seibe on võimalus, et tegid liiga näiteks massile ja nüüd ta ongi selline poolpidune. Kütusepumba relee, kui on minekul, võib ka igasuguseid anomaaliaid tekitada.

Tühikäigul jääb käima, aga gaasipedaali puutuda ei saa, sureb kohe välja.
Küünlad vaatan üle.
Kütusepumba juhtmeid ei puutunud.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#42
(16-02-2024, 03:23 PM)Rolz Kirjutas: Paaki vaakumit ei teki selleks ajaks, kui "sõidutsükkel läbi" on taas?
Ilma korgita paagiga muutusi pole?

See oli esimene mõte. Paagis vaakum on, aga ilma korgita midagi ei muutu.
Vaakum muidugi kaob Smile
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#43
Kõige arusaamatum ongi, et väljasuretamine teeb hetkega kôik môneks ajaks korda.
Peaks siis nagu elektrooniline viga olema mis voolukatkestusel kaob.
Kusjuures tundub, et viga tekib ühtlasel sõidul, jäärajal kus käis korralik tallamine ja käikude vahetus, seda ei tekkinud. Küll aga maantel sinna minnes mõned korrad ja tagasi tulles juba ca 3-4 min intervallidega.
Ja alati aitas korraks välja suretamine.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#44
Vahepeal sai uus sumps alla ja ülevaatus läbitud.
Vôiks jälle rajale minna, kui maanteel ka sôita saaks ilma kanitellita Smile
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#45
"Õhukoguselugeja"(poti) ferriitrada on OK?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#46
(21-02-2024, 07:10 PM)Rolz Kirjutas: "Õhukoguselugeja"(poti) ferriitrada on OK?

Kus see asib, vaatan üle.

Kuidas kütusepumba röhku môôta ?
Seoksin selle üleöö tekkinud rikke kuidagi asjatamisega kütusepumba juures.
Ei tunne selle filtri eritust mis pumba kôrval, aga kas seal oleks vôimalus miskil ujuval sitatükil ?
Et uuub seal ringi ja ummistab toru, väjasuretamisel tômme surve kaob, tükk liigub korra mujale...
Vôi midagi sellist.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#47
Minu klaaskuul ütleb, et probleem on mingis konstantses pöördes seal.
Kontrolliks poti rajad üle.
Sellel "vidinal" ei tohi olla mustal ferriitrajal läikivat vaskpinda.

[Pilt: poti_ausgebaut.jpg]

Kütuserõhku mõõdetakse pritsepea alumisest "korrusest". Kõvemad mehed toovad selle manomeetri kapoti serva alt vastu klaasi ja jälgivad seda sõites.
[Pilt: lower-chamber-pressure-560sec-jpg.307258]

Kui pumpa vahetasid, pumba +/- poolused panid ikka korrektselt? Tongue

[Pilt: pic03.jpg]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#48
Hei,
Ilmselt on Rolzi klaaskuul korrektsemalt kalibreeritud, aga mu oma tulistab puusalt, et tegu võib olla klassikalise "konnad paagis" juhtumiga.
Pumba ja mootori käimisel imetakse sodi paagis sissevõtufiltri ümber ja masin ei saa kütust kätte. Välja suretamisega sodi vajub laiali ja natukeseks on jälle pealevool ok. Smile

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta
#49
(22-02-2024, 12:29 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei,
Ilmselt on Rolzi klaaskuul korrektsemalt kalibreeritud, aga mu oma tulistab puusalt, et tegu võib olla klassikalise "konnad paagis" juhtumiga.
Pumba ja mootori käimisel imetakse sodi paagis sissevõtufiltri ümber ja masin ei saa kütust kätte. Välja suretamisega sodi vajub laiali ja natukeseks on jälle pealevool ok. Smile

Parimate soovidega,
Västrik

Kahtlustan ka midagi sellist.
Kas paagi saab tühjks lasta lihtsalt ?
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#50
Oligi konn.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#51
Kuna mootor käib nüüd nagu Antsu viiul, otsustasin selle kiirusomadused proovile panna. Tehase 10,5sek /100km/h polnud probleem, pole paha 41 aastase auto kohta. Kiirendusel märkasin, et 6000rpm igal käigul vastas tähistele spidomeetril, 2.ga 80km/h jne.
Olin ikka arvanud, et differ vahetatud vms, sest 3100rpm 110km/h tundus lihtsalt ebanormaalne. Aga tuleb välja, et nii ongi, vähemalt nende märkide järgi spidomeetril. Ei kujuta ette, kuidas sellega Autobahnil 180ga tulistati Smile
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200T D, 1983, S123 - Lepz Lepz 205 91,392 23-03-2024, 05:27 PM
Viimane postitus: Lepz
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 11,310 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 52,857 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,395 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 30,148 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 104,140 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 7,963 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne