Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB V140 S600L 1995 - evilman
#1
Mercedes-Benz V140 S600L 1995
Aasta: 22.05.1995
Mootor: 6.0 48V V12 290kW

Pikka aega olen otsinud V140 S600L kõik võimalikest maailma otstest. Lõpuks ilmus netti müüki Soomes just selline nagu olin otsinud.
Auto ostes pigistasin natuke silma ka kinni, kuna kõik ei olnudki päris ideealne. Auto pole ju uus ja vajab siit sealt tegemist. Ütleme nii, et toorik hea – võrreldes oma 500E projekti algusega Tongue
Proovitud- vaadatud ja nii saigi koju toodud oma ajastu lipulaev V140.

Varustus:
kahevärviline nappa nahk, kiirusetundlik rool, el. klapitavad soendusega peeglid, parkimis andurid, 4x el. istmed+soendus+mälud, vihmasensor, soendusega aknapesu süsteem, isetumenev mäluga peegel, soft-close uksed ja luuk, navigatsioon, nivoo amordid, tagareisija valgustusega meikimis peeglid, 4 tsooni kliima, must lagi, klaasist el. luuk

Baasvarustusele võetud lisad:
047 ?
199 värvitoon
247 ashtray and cigar lighter in the rear, illuminated
303 front folding armrest with storage tray
414 electric tilting/sliding roof in glass version
540 roller blind, electric, for rear window
541A double roller blind used as luggage and passenger guard
582 air conditioner in the rear
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
682 fire extinguisher
872 heater for rear seat bench
873 seat heater
884 trunk lid additional locking mechanism (HZS)
980 vehicle registration book and general operating permit no. on type plate

See reedel veedame koos aega sober Lesveni juures.

Vahetusse lähevad
- kõik 4 logarit
- esimesed 2 väikest logari kummi
- tuleb uus põhjakate, koosneb kolmast osast
- esimesed amordid
- esimesed vedrud
veel nipet näpet

Vead/tegemiste list:
- parkimisandurid ei tööta (andur kutu)
- soft close pump kutu
- tagumised ukse lingid seest poolt avades käivad raskelt/nõksuga lahti – seotud ilmselt eelmise probleemiga?
- ees olevad depo tuuningud minema visata ja originaalidega asendada.
- sees olev delfiinidega raadio minema visata. Becker mexico pro eelnimetatuga asendada.
- jaapani keelne navi koos kõige sinna juurde kuuluvaga välja võtta. Asemele tuleb originaal sahtel.

Selline ta on
[Pilt: 65244-2.jpg]
[Pilt: 38787-1.jpg]
[Pilt: 99649-3.jpg]
[Pilt: 37599-4.jpg]
Vasta
#2
Nagu juba korra kiitsin siis SUPER!Eusa_clap Endagi 1 unistusi.

Väike norimine-korrektne keremudel siiski W140 mitte V140. Kupee siis C140.

Ainult need uuekooli öhulised Jaapani riisi stiilis veljed vahetaks ise massiivsele kerele sobivamate 18"-19" AMG Monoblockide, AERO II, Brabus Monoblock III, Wald, Lorinseri vms vastu:

[Pilt: Mercedes_c140_cl600_Wald_bodykit_3.jpg]
[Pilt: P1010660.jpg]
[Pilt: 969ba8a1ffee6f18b3ad3ac0612cb258.jpg]

Sisust vöiks ka paar pilti ollaSmile

Loodetavasti siis väga palju hoolt ei vaja ja hoia meidki kursis mida konkreetselt tehtudThumbsup
Vasta
#3
V140 - pikendatud kerega
W140 - tavalise kerega
C140 - kupee
Vasta
#4
Jälle targem.

Sisu ka ilus. Ja tagumised el. istmed üsna haruldane lisaThumbsup

Mulle tundub et praegu veel viimane aeg selliseid osta enne kui lastakse ära mädaneda vöi korralikud lakke töusevad. Täitsa kadedaks teebSmile

Ise vahetaks veel ka kummimatid orig. veluuride vastu.
Vasta
#5
wikipedia --> [Pilt: 68226-v140.png]
Vasta
#6
VV140 siis veel Pullman.

Related: SsangYong Chairman HEusa_angel
Vasta
#7
(26-04-2017, 09:26 PM)nostromo Kirjutas: Jälle targem.

Sisu ka ilus. Ja tagumised el. istmed üsna haruldane lisaThumbsup

Mulle tundub et praegu veel viimane aeg selliseid osta enne kui lastakse ära mädaneda vöi korralikud lakke töusevad.

Ise vahetaks veel ka kummimatid orig. veluuride vastu.

Varustus oli üks prioriteet ostmise puhul.
Need siguli kummimatid olid ostes sees, nende all on suht heas nooruses olevad velüürid.
Viskan need välja kui saan tellitud originaalid pika kere kummimatid. Mu töö on selline, et ei kannata jalga tõsta velüüri peale (muda kuupikuid täis hetkega). Pidupäevaks võib kummimatid panna pagasniku Unibrow

Vasta
#8
Selge, siis küll.
Vasta
#9
Nonii.. kirjutame siia ka mis siis vahepeal toimunud on. 80% ajast on auto seisnud erinevate anomaaliatega Veho hoovi peal.
Täna võin öelda, et lõpuks oleme jagu saanud probleemidest.

Vahetatud asjad:
- terve mootori juhtmestik
- mõlemad õhulugejad
- genekas
- mõlemad lambdad
- mõlemad jagajad
- roolivõimu/nivoo pump
- esituled ja suunad
- uued originaal tagatuled
- kliima pump
- rullikud, pingutid, rihmad
- kõik mootori ja kasti tihendid
- kliima plokk
- radiaator
- tagaistujate kliima pump
- kõik pidurikettad ja klotsid
- uued amordid ja vedrud
- kõik sillaosad põhimõtteliselt välja vahetatud
- uus solar esiklaas
- uued tagumised peatoe mootorid
- 2x sport katalüsaatorid
- käis automaalri juures, tehti välimus viisakamaks
- uued originaal W140 veljed 19" esimesed 8,5 tagumised 9,5
- salongi katkised puitdetailid välja vahetatud
- uued embleemid paigaldatud peale värvitöid

Keegi ütles minule kunagi, et selle kerega S mersule on kohane vibreerida suurel kiirusel.
Ei mäleta enam kes see oli aga kui meelde tuleb siis teen talle tiiru, et vastupidist tõestada.

Teekond on pikk olnud aga asja on saanud. Mootor töötab siidiselt ja hobused on alles.

[Pilt: 67753-IMG_6283.JPG]
[Pilt: 94235-IMG_6286.JPG]
[Pilt: 27785-IMG_6289.JPG]
[Pilt: 76857-IMG_6291.JPG]
[Pilt: 49539-IMG_6292.JPG]
[Pilt: 66584-IMG_6293.JPG]
Vasta
#10
Suur töö ära tehtud ja hea reg nr. V12-märgid ka nüüd öigetes kohtades-enne häiris.
Vasta
#11
Ilus elajas ning sellele kodanikule väid öelda,et tal endal miskit vibreerib, 140 on väga sujuva sõiduga.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#12
See rooli vibra teema on vahel jah läbi käinud, arvati isegi et šarniir võib tekitada...kes teab.
Vasta
#13
Vibra tuleb rooli ka surnud amordi puhul. Räägivad kurjad keeled.
...
Vasta
#14
Need siis peavad ikka tõesti väga pahatahtlikud ja kurjad keeled olema...Eusa_clap

Sest ei pekkis amort ega lõtkuga sharniir ei tekita mitte mingisugust vibra.
Kui see vibra on roolis tuda (ja sirgel teel sõites, mitte pidurdamisel), siis on see ainult velje - rehvi - tsentri - balansi teema.
Kas see amort üldse küljes on või puudub, vibra mõttes mingit vahet pole. (siis on sada muud häda)

.
Vasta
#15
C140 tekkis vibra vale rõhu tõttu rehvis.
Vasta
#16
R129 puhul ajasin vibra nagu hull taga, pea kõik jupid esisillas uued, 3 eri kohas rehvid ja veljed balanssitud aga korda sain lõpuks Silberis, kus on vist lähikonna väheseid Road Force rattabalanseerimispink, mis rattale ka reaalset survet avaldab balanseerimise ajal.
Vasta
#17
(10-06-2019, 04:57 PM)Zlang Kirjutas: C140 tekkis vibra vale rõhu tõttu rehvis.

Kui täpne olla, siis mitte vale rõhu tõttu, vaid ebaõige rehvirõhk (enamasti liiga madal) andis rehvi ebatäpsusele võimaluse hakata raputama. Rõhu tõstmisel "muhk" kaob ja vibrat ei ole. Kusjuures masendavalt tihti esineb ka "kvaliteettootja" kogenud rehvidel...
Vasta
#18
Jep. Rõhk oli madal.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 27 3,614 11-03-2024, 10:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 11,175 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB 500E 1992 - evilman evilman 125 110,520 23-09-2018, 11:17 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB GL 420CDI - evilman evilman 8 10,158 15-08-2015, 06:47 PM
Viimane postitus: evilman
  MB E250D, 1995, w124 andrer 16 10,255 08-09-2007, 01:46 PM
Viimane postitus: andrer
Brick Minu MB c220 sport W202 110 KW 1995 a. Imret 0 3,171 14-12-2006, 08:23 PM
Viimane postitus: Imret



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne