18-03-2017, 07:22 PM
Pill siis w202 haruldane lõunamaa turule suunatud vähendatud litraasiga kompressor. 2.0 r4 141 kw 5k manuaal tagavedu, mis on näppimata kujul stock seades aga võimalusi jõudu juurde hankida edaspidi mitmeid. Max kw millega tehasest tuli, UKs näiteks näevad kurja vaeva, et chippidega saavutada siinne olemasolev. Aastaks 97, jättes välja siia riiki tooja/vahendaja, siis minu ja tuttava käes 10a kokku olnud. VIN:WDB2020251F542545. Üv kehtiv, kindl lõpetatud. Arvutuslik reaalne mnt min on 6.3l/100. Supercharger vs turbo lagi puudumine. MBle omane töökindlus, madalad hoolduskulud ( kett vs rihm juba alustuseks ),longrunis ökonoomne, sest olgem ausad, iga masinaga veedame enamuse aega ummikutes/ühtlases liiklusvoolus ja ei saa max paugutada aga kui selleks tuju/vajadus tekib, siis kindlasti häbisse ei jää ja ei raiska kütet üheski olus mõttetult palju. Andmetelt ideaalne isend ja minu silmis kindel oma madala hinnaklassi liider. Arvel mul Tallinna kesklinnas ja 88kw 2.0 isendiga võrdluses kindl +5e kolm kuud.Tehtud töid on enda jaoks põhimõtteliselt autole ring peale. Põhjaalused+pidurid, ei hakka hetkel välja tooma, kuna ajaliselt nö aegunud. Suvi 16 samas ette näidata suurem hooldus 1000.- arve näol, mis hõlmas juhtmestikku ja pea kõike mootoriga seonduvat. Lühidalt on manuaalkasti+diffriõlist küünaldeni tegemisi ning otseseid lisakulusid ei ole väga pikalt. 1k arvele kehtiv garantii 17 jaanideni!
Lisade osas askeetlikult vidinaid, mis minu silmis ka ideaalne - vähem mõttetusi, mis otsi annavad+kaalusääst niigi ajastust, kus autosid mõttetult raskeks aeti. Välja tuua kont, temp näidik, 2x el aken, 2xel peegel klapitav ( haruldane lisa antud isendil ), el antenn ( Hirschmann, defitsiit igal pool, vahetatud, doonor helgemaks tulevikuks kaasa ), nahkrool ( ei ole kummiimitatsioon ), ühes tükis kk+nahk, pre carbon era salongi liisturing+välised B piilari katted ( atraktiivseim oma aja lahend, ei ole puudu või kulumisjälgi mitte ühelgi ) Mille Miglia nimeline atraktiivseim riidesisu vanakooli ruudustiku temaatiline ( Eestis olematu kogus fänne, Saksa näitel enimotsitud sisu, mis kohati ka nahktoa hinna ületab, juhiistme nurk paraku klassikaliselt kulunud ) ees käetugi laekaga, taga ilma, nupust peatugede allalangetamine, tagaistme allaklappimine, tagaklaasi soojendus, kesklukk. Makk vahetatud random uuekooli vastu aga helikvaliteet ei kannata, Bosega tehasest ei tulnud. Nimetatud vähene varustus on ka igati töökorras.
Vigadest tagadiff undab ( teinud seda kogu aja minu käes ) ning ülekanne suhteliselt aeglane, klassile omane kogus roostet, mida reaalne huviline hindab koha peal, mitte ei hakka ma igat täppi privaatsõnumites üles lugema - kinnitan, et hirmsat ei miskit, karbid tugevad ja kannatavad tõstmist. Kütusepaak vajab vahetust, tekitab tänu virtsale umbes küttefiltreid, plastikvariandi annan kaasa. All on ka korralik suverehv, talvekad ja muud erisoovid kaasa lisa $ eest ning kuulub arutamisele koha peal. Hinnaks 1200.- Keila, võib käia ka töid teostanud töökojas üles tõstmas ja lähemalt uurimas. Vahetustest võib huvitada vanem w123/124/201 3.0D manuaal. Rohkem pilte, kirjuta, või veel lihtsam, tule vaata laivis üle. 56096074
Lisade osas askeetlikult vidinaid, mis minu silmis ka ideaalne - vähem mõttetusi, mis otsi annavad+kaalusääst niigi ajastust, kus autosid mõttetult raskeks aeti. Välja tuua kont, temp näidik, 2x el aken, 2xel peegel klapitav ( haruldane lisa antud isendil ), el antenn ( Hirschmann, defitsiit igal pool, vahetatud, doonor helgemaks tulevikuks kaasa ), nahkrool ( ei ole kummiimitatsioon ), ühes tükis kk+nahk, pre carbon era salongi liisturing+välised B piilari katted ( atraktiivseim oma aja lahend, ei ole puudu või kulumisjälgi mitte ühelgi ) Mille Miglia nimeline atraktiivseim riidesisu vanakooli ruudustiku temaatiline ( Eestis olematu kogus fänne, Saksa näitel enimotsitud sisu, mis kohati ka nahktoa hinna ületab, juhiistme nurk paraku klassikaliselt kulunud ) ees käetugi laekaga, taga ilma, nupust peatugede allalangetamine, tagaistme allaklappimine, tagaklaasi soojendus, kesklukk. Makk vahetatud random uuekooli vastu aga helikvaliteet ei kannata, Bosega tehasest ei tulnud. Nimetatud vähene varustus on ka igati töökorras.
Vigadest tagadiff undab ( teinud seda kogu aja minu käes ) ning ülekanne suhteliselt aeglane, klassile omane kogus roostet, mida reaalne huviline hindab koha peal, mitte ei hakka ma igat täppi privaatsõnumites üles lugema - kinnitan, et hirmsat ei miskit, karbid tugevad ja kannatavad tõstmist. Kütusepaak vajab vahetust, tekitab tänu virtsale umbes küttefiltreid, plastikvariandi annan kaasa. All on ka korralik suverehv, talvekad ja muud erisoovid kaasa lisa $ eest ning kuulub arutamisele koha peal. Hinnaks 1200.- Keila, võib käia ka töid teostanud töökojas üles tõstmas ja lähemalt uurimas. Vahetustest võib huvitada vanem w123/124/201 3.0D manuaal. Rohkem pilte, kirjuta, või veel lihtsam, tule vaata laivis üle. 56096074