Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG
#41
Hakkas ennastki huvitama, täiesti kindlalt R129 veljed.

http://www.alloywheelsdirect.net/informa...cedes-benz

18x8.5 25 245/40R18 18x10 25 275/35R18 AMG
Vasta
#42
Hull ehitamine läks ikka lahti, aga autod on ka tõesti seda väärt. Smile

Sel pildil on tegelikult AMG velje tootmisaasta (j = jahr) ja vist ka nädal (w = woche) näha, kuigi mu silmad pildi väiksuse tõttu seda päris välja ei loe:
http://www.volga.ee/albumphoto_dl/DSCN1889_900pix_4.JPG

Ilmselt olid need omal ajal ikka väga kallid veljed ja ega nad ka täna liiga odavad ole kui üldse neid müügist leida õnnestub. Tsitaat ühest müügiteemast, kus kahe velje eest sooviti 1500 USD:
"These wheels are considered the "holy grail" in some circles and are extremely hard to find."

Kas mitte ka C124 "Hammer" widebody ning isegi C126 widebody autodel midagi sellist all olnud?!

Põnev teema!
Tauno
Vasta
#43
(27-02-2017, 12:49 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Hull ehitamine läks ikka lahti, aga autod on ka tõesti seda väärt. Smile

Sel pildil on tegelikult AMG velje tootmisaasta (j = jahr) ja vist ka nädal (w = woche) näha, kuigi mu silmad pildi väiksuse tõttu seda päris välja ei loe:
http://www.volga.ee/albumphoto_dl/DSCN1889_900pix_4.JPG

Ilmselt olid need omal ajal ikka väga kallid veljed ja ega nad ka täna liiga odavad ole kui üldse neid müügist leida õnnestub. Tsitaat ühest müügiteemast, kus kahe velje eest sooviti 1500 USD:
"These wheels are considered the "holy grail" in some circles and are extremely hard to find."

Kas mitte ka C124 "Hammer" widebody ning isegi C126 widebody autodel midagi sellist all olnud?!

Põnev teema!
Tauno
C124 Hammer ja C126 widebody tarbisid kõik AMG Aero III 3 osalisi OZ poolt toodetud velgi.
http://4.bp.blogspot.com/-lryW44emwiY/Ve...aero_7.JPG
Vasta
#44
(26-02-2017, 03:15 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: See C36 info võib täitsa olla nii nagu Tommyboy kirjutas. Inglisekeelset materjali nende kohta on internetis miskipärast üsna vähe ja see on enamasti kõik USA taustaga, ehk meie jaoks suht poolik tõde. Wikipedia kirjutas tema kohta umbes nii, et C36 "töötati välja koostöös Mercedese kontrolli all oleva AMG-ga". Millest ma järeldasin, et ta polnud enam puhas AMG. Aga see C43 väide kõlab tagantjärele mõeldes tõepoolest tõesemana, sest 3,6 mootor oli ju veel täitsa erandlik AMG mootor, kuid 43 oli juba täiesti tavaline suuremate mudelite standard V8? Või ei olnud?

Mitte, et see kuidagi teemale kaasa aitaks, aga siiski...ehk asjahuvilised hindavad. C43 mootor oli põhimõtteliselt standard E430 mootor, aga kangema nukaga. Peamiselt sealt lisa 20kw leitigi. Nii minimaalse modifikatsiooni tõttu oli C43 pikka aega AMG austajate silmis C36-ga võrreldes kuidagi väiksema kollektsioneerimisväärtusega auto, aga kuna ta sõidab uskumatult palju paremini kui C36, siis viimasel ajal on C43 hinnad päris jõuliselt tõusma hakanud. Omasin ise C43 ja olles sõitnud ka E500-ga, saan kinnitada, et sõidufiiling on neil küllalt sarnane.
Bruno Sacco
Vasta
#45
Väga super autod ja teema autorile kiitust kuhjaga, et selline tegemine ette võetud!
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#46
Mürtsu ja Eddie lugu on ka kuidagi pooleli jäänud, piinlik. Mürtsu tõin millalgi jaanuaris värvimisest koju. Jäin värvitööde kvaliteediga enam vähem rahule.
[Pilt: DSCN2579_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN2582_400pix_4.JPG]

Toas hakkasin teda vaikselt komplekteerima. Läks jubedalt aega, sest leidsin üsna vähe võimalusi temaga mängida. Lisaks avastasin iga kord, et midagi on puudu mis tuleb tellida. Või siis näiteks konstateerisin, et ka küljekarpe ei saa tagasi panna ilma värvimata ja nii see aeg läks.
[Pilt: DSCN2679_400pix_4.JPG]

Tõin spetsiaalset kereõõnsuste vaha, millega lasin enne komplekteerimist üle ka kõik sisepinnad.
[Pilt: DSCN2680_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN2693_400pix_4.JPG]

Panin esitiivad külge ja enne igasuguste muude juppide paigaldust tegin talle pikema poleerimismaratoni. Lasin kere 1500 ja 3000 paberitega üle ja seejärel 3 erineva abarasiivsusega poleerimist. Nii sain värvipinna struktuuri suht sarnaseks tehasevärviga. Siin on ta veel poleerimata.
[Pilt: DSCN2684_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN2689_400pix_4.JPG]

Mõningase pingutuse järel sai auto kevadel väljast komplektseks. Niivõrd ilus sai, et mõnikord õhtuti lihtsalt istusin, avasin külma õlle ja vaatasin. Küll tehti ikka autosid omal ajal. Ning kui lakooniline ja soliidne saab välja näha üks 90-te aastate supersedaan.
[Pilt: IMG_0473_400pix.JPG] [Pilt: IMG_0479_400pix.JPG]

Täielikust õnnest oli puudu lagi ja originaalveljed. Vana lagi oli hukas ja seda ei saanud päästa. Küll ma püüdsin leida originaal materjali, kuid jäin teiseks. Ei saanudki, tuli asendada mingi tänapäevase laematerjaliga. Siin on lagi veel tegemata. Uuest laest mul veel pilte pole.
[Pilt: DSCN2474_400pix_4.JPG]

Velgede teema oli vähemalt sama keeruline. Teatavasti kasutas E500 Limited natuke teise laiuse ja offsetiga velgi kui 190. See tegi nende leidmise keerukamaks. Lisaks kaasnes järgmine häda - nad on originaalis lakialuse treisoone pinnaga. Aga sellist pinda pole võimalik taastada. On võimalik saavutada sarnane tulemus, kuid efekt pole originaaliga võrreldav. Seega jäi vaid kaks varianti - kas maksta palju ja leida korralikud originaalid või leppida olukorraga, et mul tulevad värvitud veljed.
Üks saksalne müüs suht korralikke originaal viimistlusega velgi, küsis 2400 EUR. Pakkusin 1700, kuid vana saatis p...se. Kuna pikka aega ei tekkinud ühtegi muud väärilist pakkumist, ostsin lõpuks ühe poolaka käest ära ühe keskmises korras jooksu. Kohati on nad kärnas, kuid vähemalt servad pole maha sõidetud. Aga siiani pole ma jõudnud nendega mingit lõplikku seisukohta võtta ja auto seisab täna endiselt oma laiadel rullidel.
[Pilt: s-l1600_2_400pix.jpg] [Pilt: s-l1600_6_400pix.jpg]

Sel aastal Mürts sõitnud pole. Kuid kindlasti sõidab. Seda ma lubasin talle.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#47
(15-08-2017, 04:41 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Mõningase pingutuse järel sai auto kevadel väljast komplektseks. Niivõrd ilus sai, et mõnikord õhtuti lihtsalt istusin, avasin külma õlle ja vaatasin. Küll tehti ikka autosid omal ajal. Ning kui lakooniline ja soliidne saab välja näha üks 90-te aastate supersedaan.

Vaata, et ei juhtuks sama nagu juhtus W140´ga, vaadata oli seda ka kena Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#48
Hahaa, Laur, vabandust vahele segamast, aga võin mitteasjassepuutuva kõrvalseisjana kinnitada - seda ohtu ei ole, et sama juhtub, sest Mürts sõidab. Ja kuidas veel. Isegi minu, kes ma üldse sellistesse supermudelitesse usku ei oma, võlus see auto ühe hea päeva jooksul ära. Ta on ikka korralik puhastverd W124 kõigi selle mudeli heade omadustega - ja samas nii palju kiirem.

Miski ütleb mulle, et Sm.Tihhonov on veetnud erinevatel elektroonilistel seinalehtedel, aga ka päris ehtsates kaubabaasides ärevaid tunde, et midagi samasugust juurde hankida ning mitte päris tulemusteta.

Kiired sedaanid on head.Wink

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#49
Kas laematerjali siit uurisid? http://cabrio.de/de/verdecke/verdeckmate...mmelstoffe
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#50
Laematerjali otsisin igalt poolt, kuid niisugust õige mustriga ja õhukese vakstu moodi materjali pole võimalik enam leida. Lasin teha lihtsalt sarnases toonis kangast lae. Pole originaal, kuid otseselt silma ka ei riiva.

Mürtsuga oleme nüüd ikka veel natuke mänginud. Hetkel jäin jälle toppama paari nõmeda pisiasja taha. Kuid üldiselt hakkab ta juba täitsa looma.
[Pilt: IMG_1874_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1877_400pix.JPG]

Ma ei tea, mida täpsemalt Tauno oma postitusega mõtles, kuid paar inimest on mind juba närviliste küsimärkidega pommitanud ja nõudnud pilte minu enda 500E-st. Seda siiski ei ole veel. Ma miskipärast eeldan, et ta võis mõelda ühte teist marki autot, mille kohta on eraldi teema ka asjakohases foorumis. Jätame siia maha lihtsalt ühe vihje. Midagi väga näidata nagunii pole praegu, sest minule omaselt on kõik ajalehe peal jälle.
[Pilt: IMG_18761_400pix.jpg]
Tegelikult võiks paari sõnaga peatuda ka Eddie personaalküsimusel. Erinevalt koduarestis istunud Mürtsust on Eddie saanud tänavu täitsa mitmel korral sõita. Seda nii igapäevases olmekasutuses kui ka erinevatel sõprade ringis korraldatud autovahetustega vanatehnika kruiisidel.
[Pilt: IMG_0966_400pix.JPG] [Pilt: IMG_0960_400pix.JPG]

Paratamatult ei pääse vana kombe kohaselt ka Lasnagorski kiirtoidu sööklate ees rehvitoksimisest. See tuleb alati sportautodega paremini välja kui luksusautodega. Jube äge oli eemalt vaadata, kuidas kohalikud noored arutlesid ümber AMG, et muidu igati äge pill, normaalsed istmed ja kruutad veljed, kahju ainult et bensukas...
[Pilt: IMG_1316_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1322_400pix.JPG]

Isegi suurele youngtimerite kogunemisele jõudsin. Aga tegelikult on ta ainus auto, kuhu mahub mugavalt sisse mu lapse jalgratas. Seega tema nappidest sportlikest omadustest hoopis enam hindan ma tema praktilist külge.
[Pilt: IMG_1573_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1408_400pix.JPG]

Üldiselt on tõde see, et Eddie vajab abi. Ta on justkui igati laitmatus sõidukorras, kuid tema vedrustus on pehmelt öeldes pekkis. Ma olen nõus, et madalana mõjub see auto justkui natuke ägedana. Aga samas on ka hea meel konstateerida, et mu juurdunud tõekspidamised pole mind petnud - kodusel teel robustselt madaldatud auto on p...se keeratud auto.

Selle auto vedrustus lihtsalt ei tööta. Amordid taovad läbi ja töötavad ainult ühtepidi. Ta ei ole mitte jäik, vaid kuidagi sültjalt ebakindel. Eriti pekkis on tagavedrustus, mis tambib ja põrkab. Igast sillusest ülesõit tähendab, et pepu noogutab veel kolm korda järele. Midagi peab ette võtma.

Tõstsin ta tõstukiga üles ja pidin kreepsu saama kui palju rattad koopast alla vajusid.
[Pilt: IMG_1681_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1682_400pix.JPG]

Kui ma oma Alpina BMW üles tõstan, vajuvad ta rattad maksimaalselt paar cm allapoole. Ja vedrustus on ka märkimisväärselt kõva ja mõjub teel kindlana. Mitte nagu meie AMG-l. Tegime kindlaks, et vedrud on prostalt lühemaks lõigatud, nii et tõstuki peal saab vedrusid vabalt käega keerata. Amortide läbilöögi puksid on puruks ja amordid üldiselt ära lõhutud seetõttu.

Eriti põnevalt on asi lahendatud taga, kus vedrude lühemaks lõikamine ju automaatselt autot madalamaks ei tee. Amordid jäävad teda ju ikkagi kandma. Ning siis on tarkurid lasknud nivooregulaatorist auto lihtsalt allapoole. Aga see paraku tähendab, et amordid lähevad ka pehmemaks. Ja kui teda väga palju allapoole lasta, lõpetavad amordid sisuliselt oma töö. Ja seda oli sõidus ka tunda kuidas vaeseke oma lühikeste vedrude otsas põrkas.

Nüüd pean kuidagi lahendama olukorra, et millised vedrud talle alla osta. Ma olen nõus, et see auto võiks olla natuke madalam kui tavaline E. Kas ma peaksin ostma talle Sportline vedrud? Või saab kusagilt tellida mingid spets sportvedrud näiteks -2 cm madaldusega? Ja kust ma saan siis sobivad amordid? Tagaamorte nagunii vahetada ei saa, seega peaks auto kõrgus jääma ikka enam vähem originaali kõrgusele.

See suurepärane kodukootud madaldus on mõnuga hävitanud ka esilogareid.
[Pilt: IMG_1700_400pix.JPG]

Summuti pütt on ka mingi suvaline isetehtud tuutu ja tuleks vahetada. Esimene mõte oli, et ostan talle alla tavalise 320TE summuti. Saaks vähemalt vaikse ja normaalselt sõidetava auto.
[Pilt: IMG_1702_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1701_400pix.JPG]
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#51
Aga mina jälle kaifin neid Brabuse velgi Mürtsu all. Umbes väga täpselt selline ongi minu ideaalis E500.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#52
Brabused tõesti 10 korda ilusamad ja sobivad paremini kui need originaal käkerdused.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#53
Ma hindan teie ausust kuid jään siiski enda arvamuse juurde. Need veljed tõesti annavad Mürtsule agressiivse oleku, kuid Limited ei ole Limited ilma originaalvelgedeta.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#54
Vaatan, et Rootsis müügis EVO veljed aga ET35, ilmselt W201 alt siis. Hind ca 770EURi
Vasta
#55
Mu sõber mainis, et Silver Penu on suuteline treitud pinnaga valuvelgi taastama. Tasub küsida.

https://spstudio.ee/#teenused

Mis nendesse Ceginus velgedesse puutub (rahva seas tuntud kui EVO 2 velg) siis nii palju kui mina tean on seda originaalis vaid 3 varianti:

8,25J x 17 ET 34 koodiga B6 647 0061 (värvitud) või B6 647 0084 (treitud), standardvarustuses 190E Evo 2-el ja E500 Limited-il, teistele mudelitele saadaval lisavarustusena
7,5J x 17 ET 37 koodiga B6 647 0518, R129 Limited Edition-itel standardvarustuses, muidu saadaval lisavarustusena
9J x 18 ET 52 koodiga B6 647 1641 ML-i lisavarustus

http://nsk.mercedes-benz-clubs.com/wp-co...uction.pdf

[Pilt: 124_OE_wheel_chart.jpg]
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#56
(25-09-2017, 12:54 AM)Werewolf Kirjutas: Mu sõber mainis, et Silver Penu on suuteline treitud pinnaga valuvelgi taastama. Tasub küsida.

https://spstudio.ee/#teenused

Kahjuks ta sellist originaali järgi teha ei suuda. Pind ei jää samasuguselt treitud vaid visuaalselt hoopis siledam ja ilma soonekesteta.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#57
See on huvitav info, et kõnealust velge pakuti ka värvitud kujul. Sest ega temaga vist väga palju muid variante taastamiseks ei ole ka. Saksamaal vist CNC-ga lõigatakse neid, kuid mitte just liiga mõistliku raha eest.

Penul ma palusin kunagi teha ühed treipinnaga Lada veljed. Töö kvaliteet oli väga hea, said säravad ja ilusad, kuid mulje ja viimistlus ei ole päris treisoonega sama. Pigem nagu harjatud pind.
[Pilt: 2016-08-05_12.50.06.jpg]
[Pilt: 2016-08-05_12.42.46.jpg]
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#58
(25-09-2017, 12:54 AM)Werewolf Kirjutas: 8,25J x 17 ET 34 koodiga B6 647 0061 (värvitud) või B6 647 0084 (treitud), standardvarustuses 190E Evo 2-el ja E500 Limited-il, teistele mudelitele saadaval lisavarustusena
7,5J x 17 ET 37 koodiga B6 647 0518, R129 Limited Edition-itel standardvarustuses, muidu saadaval lisavarustusena
9J x 18 ET 52 koodiga B6 647 1641 ML-i lisavarustus

Veidike täpsustust
Ceginus pakuti ka kalli raha eest järgmistele mudelitele:
202, 211, 170, 208 kerele B6 647 0518 (High-sheen finish)

129 kerele oli siiski 8,25J velg rehviga 245/45 R17 mitte 7,5J. Ehk siis 6 647 0061 (Standard silver finish) ning B6 647 0084 (High-sheen finish).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#59
(26-09-2017, 11:20 PM)R129 Kirjutas:
(25-09-2017, 12:54 AM)Werewolf Kirjutas: 8,25J x 17 ET 34 koodiga B6 647 0061 (värvitud) või B6 647 0084 (treitud), standardvarustuses 190E Evo 2-el ja E500 Limited-il, teistele mudelitele saadaval lisavarustusena
7,5J x 17 ET 37 koodiga B6 647 0518, R129 Limited Edition-itel standardvarustuses, muidu saadaval lisavarustusena
9J x 18 ET 52 koodiga B6 647 1641 ML-i lisavarustus

Veidike täpsustust
Ceginus pakuti ka kalli raha eest järgmistele mudelitele:
202, 211, 170, 208 kerele B6 647 0518 (High-sheen finish)

129 kerele oli siiski 8,25J velg rehviga 245/45 R17 mitte 7,5J. Ehk siis 6 647 0061 (Standard silver finish) ning B6 647 0084 (High-sheen finish).

129 velje suuruse suhtes on sul õigus. Muus osas ma aga ei exinud, kuna ütlesin, et standardvarustuses olid Ceginused vaid 190E Evo 2-el, E500 Limited-il ja R129 Limited Edition mudelitel ja muudele mudelitele sai neid tellida lisavarustuse hulgast. Mõned aastad tagasi sai Ceginuseid veel ka uuena tellida, aga nüüdsex on need tootmisest maas.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#60
Soe detsembri algus justkui lubaks veel vanatehnikaga liigelda, kuid säästame oma vanureid meie vihmast ja porist. Mürtsuga sõitsin viimati veel oktoobri lõpus, garazeerides ta lõplikult paar tundi enne seda kui hakkas hullult lund sadama ja kogu elu seiskus.

Mürtsul tekkisid juba eelmise hooaja lõpus kerged probleemid käigukastiga ning tänavu ei saanud temaga enam üldse normaalselt sõita. Ta hoidis teist käiku sees sisuliselt piirajani ning käitus isegi maanteekiirusel möödasõite tehes kuidagi väga valesti. Lasin kasti maha võtta ja vedasin remonti. Kohale jõudes oli muidugi kerge ... ups Icon_rolleyes
[Pilt: IMG_2501_400pix.JPG]

Kast remonditi ära. Selgus, et III käigu kettapakk oli läbi libisemisega sisuliselt ära põlenud. Leiti üles ka põhjus, vahetati kõik tihendid seal sees, kuid hea ta ikkagi ei saanud. Sõita nagu saab, kõik käigud on olemas, kuid ikka on II ja III käigu vahe imelik, venitab justkui. Mõned päevad üritasin temaga sõita, kuid rahuloluks ei ole põhjust. Ei teagi, mis temaga teha. Samas, kõrvalseisva BMW-ga võrreldes oli mõnus konstateerida, et uimase ja automaatkastiga taksoga on ikka mõnusalt lõõgastav sõita.
[Pilt: IMG_2684_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2683_400pix.JPG]

Tänaseks on Mürts ja Eddie paigutatud oma mugavasse talvekorterisse kevadet ootama. Meeleolu loomiseks käime neid aeg ajalt ikka käivitamas. Boonusena tekib siis garaazi asisem lõhn ja hommikul on peavalu ka kuidagi pikantsem.
[Pilt: IMG_2420_400pix.JPG]

Mürtsu ja Eddie lugu on kogunud populaarsust ka väljaspool seda foorumit ja minule üllatusena on ilmunud mu autode pilt mingi salapärase feissbuki grupi avafotoks. Mul endal FB-d pole, ma ei ole mitte kuidagi sellega seotud ja ma ei oska selles suhtes midagi ette ka võtta. Aga ma olen VÄGA häiritud. Kuna see foto on siit foorumist võetud, siis loodetavasti teo autor satub ka antud postitust lugema. Ma ei varja ega häbene oma autosid, ma ei peida reg numbreid. Jagage, laikige, sheerige, täägige või misasju kõik nende piltidega veel teha saab. Mulle sobib. Aga palun ärge kasutage minu autosid ilma minu teadmata mitte ühelgi kujul kommertstegevuseks. Ehk palve, kui keegi sellest midagi teab või teab kedagi kes teab kedagi ... siis mul oleks hea meel kui see pilt maha võetaks.
[Pilt: 350_IMG_3026.JPG]

Kevadeni,
Martin
Terve aasta poole aastaga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Müüdud MB Cls 63 AMG Shooting Brake, 2014, X218 - Ignar ignar 77 42,544 07-11-2021, 11:12 AM
Viimane postitus: ignar
  MB W124 E500 92a. MarJ 177 177,589 08-08-2017, 02:21 PM
Viimane postitus: MarJ
Smile Mercedes-Benz CL55 AMG, 2006, C215 - Ogadik Ogadik 25 25,553 04-06-2017, 08:59 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 28,483 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  CL55 AMG velgede taastamine Ogadik 9 7,795 29-11-2016, 08:40 PM
Viimane postitus: Ott
  W202 C36 AMG tommyboy 35 45,599 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy
  W211 E500 T 4-Matic E203 6 6,295 27-03-2016, 12:07 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB CLK55 AMG, 2001, w208 - tarmot tarmot 14 14,014 10-08-2015, 09:09 AM
Viimane postitus: tarmot
  Mercedes-Benz CE 34 AMG Cobra. Cobra 56 49,929 11-02-2014, 11:25 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB (W203) C30 CDi AMG Laulumees 27 25,455 05-01-2014, 12:38 PM
Viimane postitus: 2015c



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne