Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sooja mootoriga klõbiseb
#1
Tere!

Autoks on w124 200E, R4 meh. pritse. bensukas.
Käisin autoga remondis, kus muuhulgas öeldi, et plokikaane tihend vajab vahetust. Remondi käigus lihviti kaant, pandi uus kaanetihend jms tihendid ( sh. kollektori ja klapikambrikaane oma ).
Sain masina remondist kätte, aga nüüd teeb tühikäigul dislahäält.
Käivitamisel on klõbin eriti suur, peale 1-2 seki lööb õlisurve üles, siis jääb veidi vaiksemaks, aga päris ära ei kao. Sooja mootoriga, kui tyhikäigul õlisurve ca 1,5 , on klõbin ikka alles.
Milles asi? Eeldades, et klõbisevad hüdrotõukurid, kuidas nad peale tihendi vahetust klõbisema hakkasid? Enne oli ju vaikus majas.

Kellelgi mingeid arvamusi? Ja mida saaks teha, et klõbinast lahti saada?

Tänan!
Vasta
#2
No uued hüdrotõukuris osta, aga võid proovida ka õlivahetust
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Indrek... remondis vend ütles, et pani sisse mingi Comma poolsündi. Sellega klõbiseb. Enne oli Valvoline Maxlife, sellega aga ei klõbisend.
Kas võib siis eeldada, et kaane tihendi vahetuse käigus keerati tõukuritega midagi pekki? Klõbinast lahti saamiseks peaksin siis panema paksema õli ( mineraalõli a la ) ?
Vasta
#4
no vaevalt kaanetohendi vahetusega hüdrotõukurit metsa annab keerata, võibolla ainult seda, et mingid õlikanalid jäid kinni ja tõukuriteni ei jõua õige õlisurve
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Mhmh, ja sinu soovitus oleks või mida sina teeksid? Uute tõukurite panek ju siis asja ei paranda, kui õlikanalid kinni. Peaks need kuidagi lahti saama, aga kuidas? Sry lollid küsimuse, pole autode peale just väga spets.
Vasta
#6
noh ma kohe esimese hooga uut tihendit ei hakkaks vahetama, võid proovida ka lisada seda õlilisandit, mis peaks klõbinat vähendama.

On siuke hüdrotõukurite vaigistamiseks mõeldud lisand olemas, samas aga see klõbin võib ka jumala lambist tulla, see remont oli lihtsalt kokkusattumus, mul niiviisi oli
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
No kui enne oli sees vähe tihkem õli  Valvoline MaxLife siis vabalt võib vedel Comma poolsünt selle klõbina tekitada.
Vasta
#8
mina sain klõbinast lahti kui vahetasin õli ja enne seda tegin mootori sisepesu
Vasta
#9
Pesuainega ei soovita sisupesu teha, parim mootori pesu on tihedam õlivahetus
Vasta
#10
Okei... et siis peaksin tagasi panema Valvoline Maxlife i.
Ma nüüd ei tea neid õlide viskoossusnäitajaid, aga kas Valvoline Maxlife ei ole ka mitte poolsünt?
Ja veel, kui õlivahetus ei aita, siis ikkagi tõukurid vahetusse?
Neid on seal siis kokku mitu? Kas 2 silindri kohta ehk siis kokku 8 tk?
Vasta
#11
Tekkis sama lugu peale õlivahetust. Eelmine omanik väitis surmkindlalt, et täissünt sees. Panin ka täissündi (mingi kahtlase firma oma) ja peale seda kohe päris hull klõbin sees.

Paarpäeva hiljem tegin uue õlivahetuse ja sisse läks Castroli GTX poolsünt. Pisut nagu taandus klõbin selle peale, aga päris ära ei kadunud. Praegu kuidagi kõigub, vahepeal klõbiseb, siis jälle on vaikne.

Mis lisand see on selline, mis siin eespool välja hõigati. Oskab keegi midagi konkreetset soovitada?
Vasta
#12
soul Kirjutas:Pesuainega ei soovita sisupesu teha, parim mootori pesu on tihedam õlivahetus

idee järgi on täisündis rohkem mootorit puhastavaid aineid ja vähem jääke tekib ......mootori pesu soovitan spetsialistide juures teha, aga jah, naised saunas räägivad, et see õnne asi....mul puhastas igaljuhul mingid kanalid ära ja klõbin kadus...uus õli ka abiks muidugi
Vasta
#13
See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
Rolz Kirjutas:See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...

kas mitte asi ei ole selles, et aastaid tagasi ei toodetud ja ei olnud nii palju levinud täissünt õlid....aga mingile hõredale mootrile on muidugi paksem õli parem
Vasta
#15
Rolz Kirjutas:See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...

Kus otsast see täissünt siis niiväga vedelam on? Autoomanikele kõige tuttavam SAE standard jagab õlid 11 viskoossusklassi -  0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W (talveõlid) ja 20, 30, 40, 50, 60 (suveõlid).  Aastaringsetel õlidel kasutatakse kaksistähistust. Kuna õlid - Sünteetiline õli 5W-40, poolsünteetiline 10W-40 ja mineraal 15W-40 peavad töötemperatuuril vastama SAE40 viskoossusklassile. Siis viskoossuse erinevus on ainult madalatel temperatuuridel. Mootoriõli koosneb baasõlist ja selle omadusi parandavatest manustest. Reeglina on mootoriõli koostis järgmine: baasõli 77%, viskoossusindeksi parendajad 11%, dispersandid 5%, detergendid 3%, kulumise vähendajad 1% ja muud manused 3%. Baasõli on päritolult kas mineraalõli ehk naftaõli, sünteetiline ehk tehisõliõli või poolsünteetiline õli. Sünteetilised õlid tavaliselt on paremate pesemisomadustega ja pikalt mineraalõliga sõitnud mootoris võib sünteetiline õli sinna tekkinud ladestised lahti pesta ja see siis omakorda miskid peened kanalid ummistada.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#16
Andres65 Kirjutas:
Rolz Kirjutas:See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...

Kus otsast see täissünt siis niiväga vedelam on? Autoomanikele kõige tuttavam SAE standard jagab õlid 11 viskoossusklassi -  0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W (talveõlid) ja 20, 30, 40, 50, 60 (suveõlid).  Aastaringsetel õlidel kasutatakse kaksistähistust. Kuna õlid - Sünteetiline õli 5W-40, poolsünteetiline 10W-40 ja mineraal 15W-40 peavad töötemperatuuril vastama SAE40 viskoossusklassile. Siis viskoossuse erinevus on ainult madalatel temperatuuridel. Mootoriõli koosneb baasõlist ja selle omadusi parandavatest manustest. Reeglina on mootoriõli koostis järgmine: baasõli 77%, viskoossusindeksi parendajad 11%, dispersandid 5%, detergendid 3%, kulumise vähendajad 1% ja muud manused 3%. Baasõli on päritolult kas mineraalõli ehk naftaõli, sünteetiline ehk tehisõliõli või poolsünteetiline õli. Sünteetilised õlid tavaliselt on paremate pesemisomadustega ja pikalt mineraalõliga sõitnud mootoris võib sünteetiline õli sinna tekkinud ladestised lahti pesta ja see siis omakorda miskid peened kanalid ummistada.

Õige jutt Andres65UZI
Vasta
#17
ca 2000 km peale õlivahetust kadus klõbin ära.
Ainult käivitades veel on hästi korraks.

Aga karta on, et pikka pidu nende tõukuritega enam pole...
Vasta
#18
Tegelikult sain mina sellest imelikust klõbinast lahti nõnda, et sätiti süüdet veidi. Enne oli see keeratud veidi liiga hiliseks ( vist ) .
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb C220cdi 2016a. 2.1 125kw om651 tekib sooja mootoriga tühikäigul kummaline hääl. Siim20 0 325 12-01-2023, 08:20 PM
Viimane postitus: Siim20
  OM603 väga külma mootoriga imelik "kõll" dad 3 661 02-07-2021, 03:41 PM
Viimane postitus: v6sa
  M 104 probleemid külma mootoriga aleksM 6 4,218 24-03-2015, 10:06 PM
Viimane postitus: 124STD
  K:kord tuleb sooja kord mitte,Sprinter 2.2 110kw arcar 0 1,572 27-01-2014, 01:00 PM
Viimane postitus: arcar
  W201. Probleem sooja ōhuga hanas 0 2,040 07-12-2013, 04:58 PM
Viimane postitus: hanas
  K:Mootoriga jama. andovaga 2 3,330 11-10-2009, 08:58 AM
Viimane postitus: v6sa
  Kuids saab teada mis tüübi mootoriga tegu? rix.w126 11 9,523 01-09-2009, 02:51 AM
Viimane postitus: rix.w126
  Konditsioneer toodab sooja narva 9 4,570 22-05-2007, 09:11 AM
Viimane postitus: soo
  Küsimus seoses V8 Mootoriga indrek 5 3,606 28-11-2006, 08:00 PM
Viimane postitus: indrek
  mootor laheb soojaks aga sooja ei puhu azibi 14 6,619 07-11-2006, 01:04 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne