Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 manuaal siduripedaali silindri tift
#1
Sihuke värk, et w124 manuaal siduripedaali silindri tift hüppas oma asukohast välja.
Tagasi pannes püsib seal sees paarkümmend kilomeetrit ja siis tuleb jälle välja, tunda on, et loks on sees.
Mis variandid remontimiseks oleks? Uus pedaal? Epoksiidliim vahele?

http://kodu.ut.ee/~nils/fotod/w124
Vasta
#2
Järgmine pedaal on ilmselt parima hinna-kvaliteedi suhtega. Kord äraloksutatud avas ei hoia ükski liim seda pulka sees.
Vasta
#3
Uue pedaali sain külge aga mismoodi see õli nüüd sinna siduri silindrisse tagasi saada? Reservuaari kallasin juurde ja pedaalisin veidi aga ei paista toimivat.
Vasta
#4
(31-12-2016, 03:43 PM)nils_ Kirjutas: Uue pedaali sain külge aga mismoodi see õli nüüd sinna siduri silindrisse tagasi saada? Reservuaari kallasin juurde ja pedaalisin veidi aga ei paista toimivat.

Sidurisüsteem on vaja õhutada. Käigukasti küljes oleva töösilindril on õhutusnippel. Selleks, et õhutada sidurit, on vaja kahte inimest. Üks hoiab pedaali all, sina keerad nippli õrnalt lahti, vedelik peaks alla jõudma ja õrnalt tilkuma, keerad nipli kinni ja siis laseb autos olev isik pedaali üles. Seda teete senikaua, kuni pedaali tunnetus on jälle normaalne ja sidur toimib.
Muidugi tasub jälgida vahepeal ka reservuaaris oleva vedeliku taset.
Vasta
#5
(31-12-2016, 03:43 PM)nils_ Kirjutas: ...
Reservuaari kallasin juurde ja pedaalisin veidi aga ei paista toimivat.

Vaata, kust saab sidurisüsteem oma õli: purk peab olema silmini täis, et õli tagumisse reservuaali jõuaks.

Teine võimalus on täita alt üles läbi õhutusnipli. Aga siis on vaja õli suruda kas välise pumba või survemahutuga.
Vasta
#6
Head uut aastat!

Üksi saab eduliselt sidurit/pidurit selliselt, et paak ülevalt täis, õhutusnippel lahti, voolik otsa ja vooliku teine ots dot 4 sisse, et pumbates õhku sisse ei tõmbaks.
Peaasi, et ülevalt paagist väheks ei jääks.

Kui hõrendust tekitav pump olemas, siis saab ka asja.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Ma olen suure süstlaga laksu alt ülesse lasknud ja kohe toimib, ei mingit pedaali sõkkumist.
Naftapress.
Vasta
#8
Kutsusin õhtuks sõbra õhutamiseks appi aga lihtsalt lambist otsustasin proovida, et mis saab, kui õli juurdevalamise ava kaudu hästi veidi rõhku tekitada.
Esimese katse peale hakkas sidur veidi toimima, teise katse peale veel rohkem ja kolmanda rõhu tekitamise järel toimib sidur täielikult.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 207 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 160 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 388 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 229 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 294 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,878 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 405 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 666 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 753 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 540 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne