30-10-2016, 05:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2016, 05:33 PM ja muutjaks oli JoonasJJ.)
(30-10-2016, 05:12 PM)Johannes. Kirjutas: Uau, valge s-klass lihtsalt niisama on juba üsna edev, rääkimata brabuse lisandväärtusest selle mudeli puhul.Mootor on tavaline S-klassi 5,0 V8 225kw, mida on Brabuse poolt kohendatud 247kw peale (vt. lisainfot 1. postitusest antud lingist). Kahjuks ei ole tegemist 5,8 V8, mis oleks Brabus'e enda mootor.
Mind ajasid need kw numbrid veidi segadusse. Sulgudes olev 225kw on siis kõigi eelduste kohaselt tehase viie liitrine ja see 247kw on siis tulem, kui brabus sellest üle on käinud? Vanas auto24 müügikuulutuses on üldse kirjas, et kw on 294?!
Huvitav mis põhjusel passis mudeli nimetuseks S500 sai, mitte B11
Oletan, et S500'na oli seda lihtne registreerida eriti just tüübikinnituse tõttu. Ma olen esmaregistreernud Eestisse ühe parempoolse rooliga auto, ühe vasakpoolse rooliga auto ja ühte parempoolse rooliga autot mitte-edukalt proovinud. ARK on parim näide bürokraatiast, kus kõik peab olema paberil saadaval ning kuskil kellegi poolt kinnitatud. Loovusest selle protsessi juures mingit juttu olla ei saagi, seega minimaalse närvikulu eesmärgil tuleb leppida, kui nad sind sealt juba läbi laskmas on. Näiteks tekkis mul Tallinnas Mäepealse ARK'is isegi 2003. aasta RS6'ga probleem, kuna andmeid sisse lüües ei näidanud kohe, et tüübikinnitus oleks olemas sellisele autole. Õnneks ma teadsin juba mõnede registrisolevate autode numbrimärke ja tänu sellele sain sealt putkast läbi. Poleks aga teadnud, oli ARK'i-onu esimene lahendus nädalake tüübikinnitust ma-ei-tea-kus-kohast oodata.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos