W220 Brabus B11 - 2001 - JoonasJJ
#1
EPILOOG
Elu on nagu assortiikarp – sa kunagi ei tea, mis sa täpselt saad. (Tom Hanks, 1994)

Homo oeconomicus minus on põnevil ja ka ärevil (kas just seda head sorti), et mis nüüd saama hakkab.
Homo automobilicus minus on rahulolev, et taaskord mingisugune diisel seebikarp minu ellu ei tunginud. Ei saa ka just öelda, et ülearu elevust oleks, aga huvipäraseks rahuloluks võib antud meeleseisundit nimetada.
Tuli siis meie ellu meie esimene MB, „Brabus“... valge, pika kerega. Mõttes juba hellitavalt (mõttes, omaette) kutsun „Großer“ - andke andeks kõik päris Pullman’i omanikud, aga see hüüdnimi on üks võimsamaid, mis kunagi ühele autole pandud. See on hea.

On hea meel proovida esimest sihikumärgiga autot. Selleks on siis pika kerega Mercedes-Benz S500L, mida Brabus on õnnistanud oma B11 paketiga - tõusikliku eksklusiivsuse huvides nimetan seda autot edaspidi Brabus’eks. Auto on esmaregistreeritud 13.11.2001 Jaapanis ning EV registris alates 13.02.2015.
Jaapanist siia jõudis nagu ikka konteineris koos mõne teise autoga, milledest ühte, 036MJX, õnnestus samuti omada (esimesena Eestis). Jaapani päritolu on ka ainuke põhjus peale kokkusattumuste jada, miks selline auto üldse praeguste omanike kätte sattus. Välistatud on variant, et kunagi oleks kõne alla mõne muu päritoluga W220 ost.
Eks see 2014 lõpus tulnud saadetis neetud ole, sest seal oli veel vähemasti 1-2 autot peale B11 ja Evo IV, millele oleks soovinud näppe võimaluse korral taha ajada.
Igaljuhul, ilma teeseldud emotsioonideta - siin see nüüd on. Pikemaid plaane ei ole: natuke korrastada, sõitu nautida ja siis esimesel võimalusel edasi anda (päevast nr. 1 hakkab aktiivne müügitegevus). Elame-näeme, nüüd on hilja – sai ambrasuurile viskutud. Huvi on, võimalus oli ja vaatme, mis saab.

Mark: Mercedes-Benz S500 (passis)/Brabus B11 (vabal ajal)
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 151 001km
Mootor: 5,0 V8 247kw (225kw)
Värvus: liustikuvalge (Glacierweiß?)
Lisavarustus: ei jaksa...
Vead (prioriteedi järjekorras):
- analoogspidomeeter ei tööta sihipäraselt (jääb 30km/h peale kinni ja edasi ei lähe)
- parema esitule kõrguse regulaator töötab vastupidi (juhtmete omalooming)
- lisaõhupumba mootor läbi (testitud pumbale voolu peale andes)
- klaasi servas oleval liistul kojameeste võllide kummid katki
- tuledepesurid ei pritsi vett tuledele
- parema peegli mehanism ei tööta (hammasrattad viskavad üle)
- mootorikatte esimene ots ei seisa kinni
- parkimisandurid ei tööta (pe sisemine ; pt välimine ; vt sisemine ; vt välimine – ees ei reageeri testile ükski andur)
- parema tagumise ukselingi keyless go ei tööta (link vaja vahetada?)
- osad põhjavalgustid läbi
- parem lävepaku valgustus ei tööta (juhtmete omalooming)
- tuhatoosi lamp ei põle

Vana auto24 kuulutus: http://www.auto24.ee/used/1968754

Auto meie käes:
27.10.2016 – ostueelne kontroll Lesven OÜ's - 75€ – 150 8**km
30.10.2016 – müügitehing – 151 001km
31.10.2016 – omanikuvahetus – 61€ - 151 0**km
27.12.2016 – hooldus @ Differ OÜ (http://www.differ.ee/): õli (Castrol 5W40) + filtrid (sh. kütuse), 2x esimesed rattalaagrid (SKF) + muud väiksemat - 276,60€ - 153 380km ; märkus: õhufiltrid K&N paneelid, said puhastatud
02.02.2017 – hooldus @ Differ OÜ: ev ABS-andur, rooliotsad-šarniirid (+ sillastend), uued xenon'id + udutulede pirnid - 493,72€ - 155 750km

Paar pilti:
[Pilt: IMG_20161021_203847_zpspwmspnzi.jpg]
[Pilt: IMG_20161021_203902_zpsombogvpa.jpg]
[Pilt: IMG_20161027_204106_zps8lhusxlq.jpg]

Aitäh, et lugesid.
Joonas

Muud huvitavat:
Brabus’e W220 pakettidest: http://www.brabusmercedes.20fr.com/photo2.html
B11 pakett USA's aastal 2003: http://www.brabus-usa.com/S430B10.html
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#2
Uau, valge s-klass lihtsalt niisama on juba üsna edev, rääkimata brabuse lisandväärtusest selle mudeli puhul.
Mind ajasid need kw numbrid veidi segadusse. Sulgudes olev 225kw on siis kõigi eelduste kohaselt tehase viie liitrine ja see 247kw on siis tulem, kui brabus sellest üle on käinud? Vanas auto24 müügikuulutuses on üldse kirjas, et kw on 294?!

Huvitav mis põhjusel passis mudeli nimetuseks S500 sai, mitte B11
#3
(30-10-2016, 05:12 PM)Johannes. Kirjutas: Uau, valge s-klass lihtsalt niisama on juba üsna edev, rääkimata brabuse lisandväärtusest selle mudeli puhul.
Mind ajasid need kw numbrid veidi segadusse. Sulgudes olev 225kw on siis kõigi eelduste kohaselt tehase viie liitrine ja see 247kw on siis tulem, kui brabus sellest üle on käinud? Vanas auto24 müügikuulutuses on üldse kirjas, et kw on 294?!

Huvitav mis põhjusel passis mudeli nimetuseks S500 sai, mitte B11
Mootor on tavaline S-klassi 5,0 V8 225kw, mida on Brabuse poolt kohendatud 247kw peale (vt. lisainfot 1. postitusest antud lingist). Kahjuks ei ole tegemist 5,8 V8, mis oleks Brabus'e enda mootor.

Oletan, et S500'na oli seda lihtne registreerida eriti just tüübikinnituse tõttu. Ma olen esmaregistreernud Eestisse ühe parempoolse rooliga auto, ühe vasakpoolse rooliga auto ja ühte parempoolse rooliga autot mitte-edukalt proovinud. ARK on parim näide bürokraatiast, kus kõik peab olema paberil saadaval ning kuskil kellegi poolt kinnitatud. Loovusest selle protsessi juures mingit juttu olla ei saagi, seega minimaalse närvikulu eesmärgil tuleb leppida, kui nad sind sealt juba läbi laskmas on. Näiteks tekkis mul Tallinnas Mäepealse ARK'is isegi 2003. aasta RS6'ga probleem, kuna andmeid sisse lüües ei näidanud kohe, et tüübikinnitus oleks olemas sellisele autole. Õnneks ma teadsin juba mõnede registrisolevate autode numbrimärke ja tänu sellele sain sealt putkast läbi. Poleks aga teadnud, oli ARK'i-onu esimene lahendus nädalake tüübikinnitust ma-ei-tea-kus-kohast oodata.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#4
Jaapanis on miskipärast paljud S-/CL-id valged. Enda esimene CL600 ka valge ja suurtele luksusautodele sobib see väga hästi. Mulle on alati hallist massist veidi erinevad autod meeldinud-seega edu temagaThumbsup
#5
Valge sümboliseerib jõukust.

Ilus auto!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#6
Üks oli kunagi varuosadeks:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41331&highlight=brabus
#7
(30-10-2016, 09:53 PM)nostromo Kirjutas: Jaapanis on miskipärast paljud S-/CL-id valged. Enda esimene CL600 ka valge ja suurtele luksusautodele sobib see väga hästi. Mulle on alati hallist massist veidi erinevad autod meeldinud-seega edu temagaThumbsup

Värv annab antud autole väga palju juurde, sest meie tänavapildis on pigem ebatavaline.

(30-10-2016, 10:05 PM)hents99 Kirjutas: Valge sümboliseerib jõukust.

Ilus auto!

Loodetavasti ka jõukuse tulekut. Smile

(30-10-2016, 10:42 PM)python Kirjutas: Üks oli kunagi varuosadeks:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41331&highlight=brabus

Tegemist on selle sama härrasmehega, kelle käsi oli ka antud auto impordi juures mängus.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#8
Väga kena ja edev masin, usun et hoiab ka hinda paremini kui tavaline W220, seega soovitatav on heas korras hoida Eusa_angel

(30-10-2016, 05:12 PM)Johannes. Kirjutas: Huvitav mis põhjusel passis mudeli nimetuseks S500 sai, mitte B11

Seetõttu et tootja on DaimlerChrysler AG (nimetus sellel ajal), divisjon Mercedes Car Group (nimetus sellel ajal), sõiduki kaubamärk on Mercedes-Benz, mudeli kood (tüüp, tüübitähistus) 220 ja kaubanduslik nimetus S500

Brabus lisas sõidukile tuuning-kiti. Mida see kit täpsemalt sisaldas?

Brabuse enda sõidukid on ka Brabuse VIN koodiga.
http://1.bp.blogspot.com/-1UhzEUDU2xI/Tw....0_vin.png

www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
#9
(31-10-2016, 10:19 AM)MB Shop Kirjutas: Väga kena ja edev masin, usun et hoiab ka hinda paremini kui tavaline W220, seega soovitatav on heas korras hoida Eusa_angel

Brabus lisas sõidukile tuuning-kiti. Mida see kit täpsemalt sisaldas?

Eks seni kuni see masin meie käes on anname endast parima.

Mis on sellel autol teistmoodi kui tavalisel S500'l? Ma pakun siit tulenevalt:
BRABUS B11 tuning kit for S 500, 336 hp / 247 kW
BRABUS Monoblock V, spoke design, 9,5Jx20, modular, tires 245/40 ZR 20 FA + 275/35 ZR 20 RA
BRABUS Interiors
BRABUS Airbag Safety-Steering-Wheel, walnut wood or carbon design
BRABUS Stainless-Steel Entrance-Panels
BRABUS Floor-mats, Velours
BRABUS Wooden Gear-Shift-Lever-Knob, walnut wood
Kui vaadata seda müügikuulutust, siis seal on enamik erinevusi ka piltidel olemas: http://www.auto24.ee/used/1968754

See Brabus'e plaadike on ka kapotiall olemas.

Uksest sisse astudes hoidsin küll hinge kinni, et mis Silberauto oma dokumendikaante eest küsib (8,73€), aga hind oli umbes sama, mis Mariines (8€) ja mõistlikum, kui Revalis (12€):
[Pilt: 14923949_1174944935876526_1540193623_o_zpske4b8wb0.jpg]
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#10
Aga kust hobused tulevad? Chip, väljalase, nukad?
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
#11
(31-10-2016, 02:44 PM)MB Shop Kirjutas: Aga kust hobused tulevad? Chip, väljalase, nukad?

Kui nüüd siit,siit ja veel siit lugeda, siis mingisugune pilt peaks ette tulema:
BRABUS sport exhaust system, stainless steel, resonators and 4 straight tailpipes
Mootor Brabus koos Brabuse ajuga
Käigukast Brabus
Tagadiffer lukuga Brabus
Brabus väljalase
?BRABUS Ported & Polished?
?BRABUS twin camshafts?
?BRABUS valve springs?
?BRABUS modified air intake box with twin K&N air filters?
BRABUS engine management system
BRABUS modified engine cooling system
BRABUS metal catalyst system
BRABUS exhaust system
BRABUS reprogram 5 speeds automatic
?BRABUS sports rear axles ratio?
?BRABUS modified drive train oil cooling system?
?BRABUS sport springs?
?BRABUS sport shocks?
Brembo brakes system

Väljalaskest on pilt ka kohe võtta:
[Pilt: orig_29420755_VVpa.jpg]

GOOGLE! Enne seda autot oli mu kokkupuude MB'ga 0, olin korra W221's viis kilomeetrit tagaistmel istunud.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#12
No nüüd ilmselt alla MB vist ei taha....iseasi, kas konkreetne eksemplar mingeid suuri üllatusi kaasa toob. Loodame, et vähemalt mitte negatiivseid üllatusi.


"Marek`i" (vist oli) allkirja tekstist on meelde jäänud ütlus, et Mersust on parem vaid uus/uuem Mercedes-Benz.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#13
(31-10-2016, 05:08 PM)hents99 Kirjutas: No nüüd ilmselt alla MB vist ei taha....iseasi, kas konkreetne eksemplar mingeid suuri üllatusi kaasa toob. Loodame, et vähemalt mitte negatiivseid üllatusi.


"Marek`i" (vist oli) allkirja tekstist on meelde jäänud ütlus, et Mersust on parem vaid uus/uuem Mercedes-Benz.

Minu igapäevaautost saab lugeda siit, lisaks võin teie tähelepanu veel juhtida profiili all asuvasse autode nimekirja ning ka allkirjas olevast YT kanalist võib aimu saada, mis autod mulle tegelikult meeldivad. Praegu tegelikult kõige rohkem tahaks proovida GT-R'i (R34/R35 oleks unistus, R32 aga reaalselt võimalik). Imponeerivad pigem sellised väga sportlikud sõiduvahendid.

Antud MB'st: sõites on tunne on kahtlemata väga uhke. Eile õhtul kruiisisin linnas niimoodi, et üks Honda CR-V pidi lõpuks närviliselt minust mööduma, sest ma venisin 40'ga (tõele au andes ongi vist sadama poolt tulles Telliskivis mingisugune kiirusepiirang?), kui muidu olen ise pigem see närviline, kellele kõik ette jäävad. Saab rahus oma Napoleoni mõtteid mõelda ja teekonda nautida ning mõelda, et olen "king in the castle."
Mentaliteedist annab aimu vist juba see, et ma pole selle autoga paigaltstardist kuni 100km/h'ni minekut proovinudki ja ausaltöeldes ei kipita ka eriti. Senimaani on see ikka üks esimesi asju olnud peale seda, kui auto olen enda kätte saanud.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#14
Skyline on päris äge asi, just oma hea 4 veo poolest.
Audi sobib suhtkoht vaid otse sõitma, aga otse sõiduks jälle 4 vedu takistuseks.

Aga noh....jaapanlane. Äge vaadata, aga tänaval sõita, kus kõik välismüra tuppa kostub, pikalt ei kannata. Ehk hunnik plasti.

Hetkel ühte r32 pakutakse. Selline õige asi ja puur on juba sees.
Hind ka mõistlik arvestades tehtud töid. Ca 20k vist oli.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#15
(31-10-2016, 06:42 PM)hents99 Kirjutas: Skyline on päris äge asi, just oma hea 4 veo poolest.
Audi sobib suhtkoht vaid otse sõitma, aga otse sõiduks jälle 4 vedu takistuseks.

Aga noh....jaapanlane. Äge vaadata, aga tänaval sõita, kus kõik välismüra tuppa kostub, pikalt ei kannata. Ehk hunnik plasti.

Hetkel ühte r32 pakutakse. Selline õige asi ja puur on juba sees.
Hind ka mõistlik arvestades tehtud töid. Ca 20k vist oli.

Jaapani võidusõiduautod ja MB ei ole kuidagi samas kategoorias, siin pole midagi rääkidagi - täiesti skaala erinevates spektrumites. Aga Audi koha pealt - eks ma ise proovin järgi kuidas need neli vedavat ratast takistavad, kui esimesed helbed tulevad. Eelmine talv jäi talverehvi hooaeg vahele. Icon_biggrin
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#16
Olles just ühe autoga selle kadalipu läbinud ei ole väga vaimustuses sellest teemast, aga antud sõiduvahendiga võiks loodetavasti lihtsamini minna, teemaks - talverehvid.
Praegu on all ees 245/40/20 ja taga 275/35/20. Tehaseandmete alusel peaks väiksem mõõt S500'l olema 225/55R17 veljemõõtudega 17"x7.5" ET40. Diameetri poolest on kalkulaatori alusel tagumisele rehvile kõige sarnasem mõõt 225/60/17.
Rääkige kogemustest - mis mõõtu võiksid olla rehvid, mis mõõtu veljed (ET just)?
Talupoja tarkusest oleks esimene mõte võtta näiteks sellised veljed, sinna nii ette kui taha 225/60 peale panna ja rahu majas.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
#17
Ära neid interneti "tehaseandmeid" väga usu, eriti kui USA leht.

Õiged mõõdud sulle on 7,5X17 ET46 (ET51 oleks eelistus nr2), seega otsi velgi mille ET on vahemikus 46-51

ja rehv 225/55/17 (ainult seda rehvi saab panna, unusta mõtlemine "lähim sarnane mõõt" MB puhul), koormusindeks vähemalt 97, parem kui on 101
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
#18
(31-10-2016, 02:40 PM)JoonasJJ Kirjutas:
(31-10-2016, 10:19 AM)MB Shop Kirjutas: Väga kena ja edev masin, usun et hoiab ka hinda paremini kui tavaline W220, seega soovitatav on heas korras hoida Eusa_angel

Brabus lisas sõidukile tuuning-kiti. Mida see kit täpsemalt sisaldas?

Eks seni kuni see masin meie käes on anname endast parima.

Mis on sellel autol teistmoodi kui tavalisel S500'l? Ma pakun siit tulenevalt:
BRABUS B11 tuning kit for S 500, 336 hp / 247 kW
BRABUS Monoblock V, spoke design, 9,5Jx20, modular, tires 245/40 ZR 20 FA + 275/35 ZR 20 RA
BRABUS Interiors
BRABUS Airbag Safety-Steering-Wheel, walnut wood or carbon design
BRABUS Stainless-Steel Entrance-Panels
BRABUS Floor-mats, Velours
BRABUS Wooden Gear-Shift-Lever-Knob, walnut wood
Kui vaadata seda müügikuulutust, siis seal on enamik erinevusi ka piltidel olemas: http://www.auto24.ee/used/1968754

See Brabus'e plaadike on ka kapotiall olemas.

Uksest sisse astudes hoidsin küll hinge kinni, et mis Silberauto oma dokumendikaante eest küsib (8,73€), aga hind oli umbes sama, mis Mariines (8€) ja mõistlikum, kui Revalis (12€):
[Pilt: 14923949_1174944935876526_1540193623_o_zpske4b8wb0.jpg]
Ostad omale sellise auto ja hinge kinni panevad hoima sellised numbrite vahed?Confused
Edu masinaga igatahes!
#19
ET-ga 46-51 jääb ratas väääga koledalt koopasse. Pigem jäägu ET 35 kanti.
#20
(03-11-2016, 03:09 PM)kentq Kirjutas:
(31-10-2016, 02:40 PM)JoonasJJ Kirjutas:
(31-10-2016, 10:19 AM)MB Shop Kirjutas: Väga...
Eks seni kuni see masin meie käes on...
Ostad omale sellise auto ja hinge kinni panevad hoima sellised numbrite vahed?Confused
Edu masinaga igatahes!
Pildi tsiteerimine on alati 5*.

Jah, ma ei soovi maksta mingisuguse võltsnahatüki eest 20€. Hind, mida ma MB esindusest eeldasin ja nagu välja tõin, siis valesti eeldasin.
Ostnud oleksin ma selle nii või naa.

Ma ei saa aru kus kohast tuleb see "sellise auto" jutt? See on vist midagi foorumifolkloorist nagu "mustad veljed ei sobi mustale autole". Olles nüüdseks juba foorumiga, eriti W220 teemadega, tutvuda jõudnud, siis tekib küsimus, et mis selle auto puhul nii erilist on peale mugavuse ning teatud varuosade kalliduse? Suuremad diiselmootorid on kõigil Saksa suurest kolmikust teatud kilometraažist tiksuvad ajapommid, kui õiget hoolt pole saanud. Automaatkastid on kõigil nii ja naa, kui seal enne 200 000km õli vahetada ei suvatseta. Reguleeritav õhkvedrustus on kallis lõbu teises-kolmandas-neljandas-üheksandas käes - punkt.
Minu üllatuseks olid ISEGI dokumendikaaned (millede omamise "prestiiži" eest ma tõsimeeli arvasin, et pean 20€ välja käima, kuna Revalis olid 12€) esinduses Subaru hinnaklassist rääkimata sellest, et üldlevinud varuosad on mõistliku hinnaga, näiteks rattalaager 30€ vs. C6 A6 ca. 100€ vs. 2008 Impreza (esindusest) 140€. Tõin veel eraldi välja põhjuse miks sai ilma igasuguse MB huvita antud eksemplar siiski üldise temaatikavastase huvi tõttu valitud - see pole mingisugune 4 000 000km 2000€ "sissesoolatud räim". Ratsionaalselt kaaludes sai oletatud, et ehk läheb õnneks, võib-olla ei lähe ka.
Eks ta minu viga ole, et ma täpselt lahti ei seletanud margi kuvandi alusel tehtud järeldusi, samas toodi ju välja "selline auto", seega võiks ju mõista miks ma ootasin ka "sellist hinda" väikese MB märgiga vaksturäbala eest, aga näed - ei küsitudki (POSITIIVNE ÜLLATUS). Icon_rolleyes

Kogu austuse juures - ilmselgelt teemat natukenegi süvenemata lugedes pole mõtet lolluseid ka kirjutada. Senimaani on kõik selle auto juures positiivselt üllatanud, aga kui ka vedrustus või näiteks käigukast "pauh" teevad, siis poetame pisara, teeme väikese remondirehkenduse ja elame edasi. On lihtsalt selline autohuviveidrus ja kõik. Sinna veidruse alla läheb minu puhul ka see, et autol peavad olema viisakad dokumendikaaned, milliseid saab kõige normaalsemaid esindusest. Sai vast selgem. Eusa_eh

Vabandan, et lühidalt ei oska, aga ehk üks tiraad aitab edaspidi sellist häma vältida. See oli nüüd küll viimane kommentaar, mida ma ootasin ja isikuomadustest tulenevate eripärade tõttu ei saa emotsiooni mitte tagasi hoida. Vabandused kõigi ees.

(03-11-2016, 02:57 PM)MB Shop Kirjutas: Ära neid interneti "tehaseandmeid" väga usu, eriti kui USA leht.

Õiged mõõdud sulle on 7,5X17 ET46 (ET51 oleks eelistus nr2), seega otsi velgi mille ET on vahemikus 46-51

ja rehv 225/55/17 (ainult seda rehvi saab panna, unusta mõtlemine "lähim sarnane mõõt" MB puhul)

Selgita palun natuke seda loogikat:
millest tuleneb see suur ET W220 puhul vs. ET35, mis on osade MB'de puhul tavaline?
miks peaks olema talverehv diameetrilt väiksem?
Küsimustega ei sea ma öeldut kahtluse alla, vaid soovin targemaks saada. Enda hallolluse pealt oskan ainult öelda, et visuaalsel vaatlusel selle auto puhul pidurisadulad ei tohiks küll mingi näitaja olla vs. 8-kolviline tükk RS6'l ees, mille pärast ET üle 35 olla ei saa. See oli mul viimane peavalu talverehvide ostmisel, sest sobivat velge polnud eriti valida. Eusa_wall

(03-11-2016, 04:26 PM)hellrix Kirjutas: ET-ga 46-51 jääb ratas väääga koledalt koopasse. Pigem jäägu ET 35 kanti.

Olen endiselt väga võhik sel teemal, aga antud mõte oli ka minu esimene võttes arvesse, et tehasest pakutakse ET35-40. Lisan, et http://www.wheel-size.com/ pole senimaani andmete õigsuse poolest alt vedanud.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 Bixenon esituled H: 100.- HotPapa 0 1,548 07-02-2020, 10:20 AM
Viimane postitus: HotPapa
  M: W220 S320L MÜÜDUD! Joosu 2 2,579 24-08-2019, 11:49 PM
Viimane postitus: Joosu
  M: w220, S500 L, 2002a Facelift, 6 900 .- HotPapa 2 3,596 22-10-2018, 06:34 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Laenaks w220 Facelift esituld HotPapa 0 1,579 26-08-2016, 07:09 PM
Viimane postitus: HotPapa
  O: W220 Facelift esitule klaase HotPapa 1 1,628 22-08-2016, 09:24 PM
Viimane postitus: mersukas
  M: Mercedes-Benz W220 S400 CDI 4.0 184KW diesel - Teema ei vasta reeglitele! Gorqn 0 3,971 15-09-2014, 05:39 PM
Viimane postitus: Gorqn
  O: w220 varuosi - Teema ei vasta reeglitele! MargusPts 0 1,597 24-01-2014, 12:38 PM
Viimane postitus: MargusPts
  M: Brabus D6 chip OM642 mootoritele - Teema ei vasta reeglitele! Sven165 1 2,253 03-12-2013, 10:54 PM
Viimane postitus: jyrisoo
  M:W220 16 orig veljed talverehvidega 300€ - Teema ei vasta reeglitele! ristoj1 0 1,637 28-11-2013, 07:33 PM
Viimane postitus: ristoj1
  M: W220 esiamort 200.- - Teema ei vasta reeglitele! umbellatus 0 1,508 20-11-2013, 09:47 PM
Viimane postitus: umbellatus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne