Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oja Petsi tegemas
#1
Sad 
Paistab, et tänases liikluses mis vahepeal oli juba suht kultuurseks muutunud tuleb hakata ise korda looma.
See läheb nüüd küll mõne uue G klassi mehe kohta .
No kuidas saab ennast tunda nii ässana ,et sõidad mõnest madalamast lihtsalt üle. See ,et omatakse uut G klassi MB.D ei anna mingit õigust ristmikul sõita üle pidevate joonete ja eirata eeskirju. Mu laps ja naine oleks täna väga kannata saanud kui ma poleks märganud, et üks ahv alustas ristmikul mińust möödasõitu vasakult poolt. Justnimelt vasakult
Alustasime koos ristmikult mõlemad vasakut pööret . G oli taga ju siis ta polnud nii võimekas, et oma autot talitseda ja pidi minu vasku külje kaasa rebima.
Minu hing sai ka täis ja olin valmis selle mehe maha rebima kas või oma auto ohverdamisega ..aga naist ja last ma sinna segada ei saanud.
Seega ma tean selle G nummerit ja olen valmis talle vastu kaalikat andma, oma lapse ja naise nimel.

Olgem normaalsed liikluses:hump:
Vasta
#2
Pane nr kirja siis - teab eest ära hoida vähemalt!
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#3
Kalev Kirjutas:Pane nr kirja siis - teab eest ära hoida vähemalt!


500 V..
Vasta
#4
Kahjuks teavad vist enamus, mis tunne see on...
Tulebki kaalikat anda....
Muu ei aita ja keegi teine nagunii mitte-kui-midagi-ei-tee...
Ainus häda on see, et nii palju kaalikat ei jõua anda kui vaja...idikaid liiga palju...
Ja mitte kui midagi ei muutu, asi läheb aina hullemaks kõigele lisaks...
Kahe käega poolt, et tuleb ise kaalikasse anda....
Ise nii mõnelegi mehele järgi sõitnud....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Et tean kes selle 500 . . . g-ga sõidab - usun et kui sul väga head seljatagust pole siis ära parem ärplema mine selle mehega UZI
Vasta
#6
Truck Kirjutas:Et tean kes selle 500 . . . g-ga sõidab - usun et kui sul väga head seljatagust pole siis ära parem ärplema mine selle mehega UZI
Üldjuhul on savi, millise mehega tegu on, kui ta ise tropp on, siis suht pohh, kes TEMA tuttavad on.

Aga samas see üle kaalika andmine ei pruugi eriti õnnestuda jah, sest never ei tea, mis mees sul vastas on. Kui vaadata statistikat, siis tsiviilrelvi on eestlastel päris palju ja usun, et siuksed keskmisest jõukamad ei pelga ka seda kasutada, kui vaja.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
Teema mõte ei olnud selles, et kes keda tunneb. Vaid selles ,et normaalselt saab ka liigelda.
Ega mul palju pole puudu jäänud kui üks kodanik mulle torujupiga(tsiviilrelv) vastu kaalikat oleks tõmmanud. Kuna ma ei vabastanud piisavat kiiresti talle parklas kohta Big Grin
Vasta
#8
Rolz Kirjutas:Ainus häda on see, et nii palju kaalikat ei jõua anda kui vaja...idikaid liiga palju...
Ja mitte kui midagi ei muutu, asi läheb aina hullemaks kõigele lisaks...

Seda enam et ARK-is enam platsisõitu ei nõuta... liiga paljud pidada läbi kukkuma seal. Nüüd on siis igal viimaselgi idioodil juhilubade omandamiseks tee roheliseks tehtud...
Destination: mis sihikule jääb.
PapaRoomet
Vasta
#9
andrer Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Ainus häda on see, et nii palju kaalikat ei jõua anda kui vaja...idikaid liiga palju...
Ja mitte kui midagi ei muutu, asi läheb aina hullemaks kõigele lisaks...

Seda enam et ARK-is enam platsisõitu ei nõuta... liiga paljud pidada läbi kukkuma seal. Nüüd on siis igal viimaselgi idioodil juhilubade omandamiseks tee roheliseks tehtud...

ei nõutagiConfusedhocked:...???!!!:confusedangry: no mida piiks ma siis oma lubadega vaeva pidin nägema (sain muide puhtalt läbi)
OMG! MB rush! KEKEKEKEKEKEEKEKEKE!!!
Vasta
#10
Möhh???
Varsti antakse netitaoltuse alusel we?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Rolz Kirjutas:Möhh???
Varsti antakse netitaoltuse alusel we?

Ei nõuta enam jah... väidetavalt leitakse liikluses mõni taoline situatsioon ja lastakse tagurdada... ehk.
Kuigi kahtlane.. kas riskitakse kaasliiklejate autodega sedasi v? Kui inimene ikka ei oska ja kedagi segi tagurdab siis on pidu muidugi laialt Tongue
Vasta
#12
See, et platsisõitu enam ei nõuta on jua jube lihtsaltConfusedhocked:
Kui ise käisin paar aastat tagasi platsi tegemas, kukkusid seal mitu inimest juba selle korraga läbi ja kui nüüd mõelda, et päriselt minnakse nii tagurdama või veeretakse kallakust alla mis, siis teistest järgi jääb?
Äkki hakkaks üldse ARK, siis nii tegema, et võtab kohe raha ära ja saab load vastu...
Vasta
#13
Kui aus olla, siis eestis üldse vähesed oskavad autoga sõita, veel vähem manööverdada.


Olen kogu aeg olnud selle poolt, et juhilubasid saaks ka eksternina teha, aga vaadates, kui palju rahvast liikluses hukub, siis tuleks seda juhilubade saamist hoopis karmistada
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
Liikluskultuurist pole ka midagi rääkida......

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=15333271
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
minu nägemus juhilubade saamisest...
1. Kõik ARK toimingud jäävad samaks
2. Lisatakse psühholoogiline test (võiks olla IQ test kah)
Et kellel on need näitajad, liialt ebameeldivad, need võivad 2 aastat ainul madala erivõimsusega autodega sõita.
PS. Mina olen üks nendest inimestest kes oskab külgboksi tagurdada ja seda aktiivselt kasutab...Cool
OMG! MB rush! KEKEKEKEKEKEEKEKEKE!!!
Vasta
#16
Mina lähen nüüd mais autokooli,et esmaseid autolube kätte saada.
2000-3000 kilomeetrit on mul sõidukogemust,need on kogunenud Vaz-i ja Ford-iga,selle esimesega õppisin sõitma.
Südameasjaks on see,et eksamile minnes ma oskan HÄSTI sõita,mitte et ma püüan kuidagimoodi läbi saada.
Sõita ma oskan, tagurdamine/parkimine(ka peeglite järgi) on käpas, kuid keerulisemat külgboksi vaja veel harjutada Smile
Praegu plaaningi endale kodu lähedale asfaltplatsile boksi ehitada, et tagurdamist veel õppida-kõigepealt Sierraga,siis W116-ga :biggrin:
Kui sellega manööverdada oskad,siis võid põhimõtteliselt ükskõik mille rooli taha istuda :bigsmile:
Ühesõnaga teen kõik, et liikluses hästi hakkama saada ning et ma enda üle uhkust saaksin tunda :biggrin:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#17
Uku Kirjutas:Mina lähen nüüd mais autokooli,et esmaseid autolube kätte saada.
2000-3000 kilomeetrit on mul sõidukogemust,need on kogunenud Vaz-i ja Ford-iga,selle esimesega õppisin sõitma.
Südameasjaks on see,et eksamile minnes ma oskan HÄSTI sõita,mitte et ma püüan kuidagimoodi läbi saada.
Sõita ma oskan, tagurdamine/parkimine(ka peeglite järgi) on käpas, kuid keerulisemat külgboksi vaja veel harjutada Smile
Praegu plaaningi endale kodu lähedale asfaltplatsile boksi ehitada, et tagurdamist veel õppida-kõigepealt Sierraga,siis W116-ga :biggrin:
Kui sellega manööverdada oskad,siis võid põhimõtteliselt ükskõik mille rooli taha istuda :bigsmile:
Ühesõnaga teen kõik, et liikluses hästi hakkama saada ning et ma enda üle uhkust saaksin tunda :biggrin:
vanasti öeldi, et kõigepealt õpi ziguli ja moskvitsiga sõitma... siis oskad iga asjaga sõita Smile
Vasta
#18
Janter Kirjutas:
Uku Kirjutas:Mina lähen nüüd mais autokooli,et esmaseid autolube kätte saada.
2000-3000 kilomeetrit on mul sõidukogemust,need on kogunenud Vaz-i ja Ford-iga,selle esimesega õppisin sõitma.
Südameasjaks on see,et eksamile minnes ma oskan HÄSTI sõita,mitte et ma püüan kuidagimoodi läbi saada.
Sõita ma oskan, tagurdamine/parkimine(ka peeglite järgi) on käpas, kuid keerulisemat külgboksi vaja veel harjutada Smile
Praegu plaaningi endale kodu lähedale asfaltplatsile boksi ehitada, et tagurdamist veel õppida-kõigepealt Sierraga,siis W116-ga :biggrin:
Kui sellega manööverdada oskad,siis võid põhimõtteliselt ükskõik mille rooli taha istuda :bigsmile:
Ühesõnaga teen kõik, et liikluses hästi hakkama saada ning et ma enda üle uhkust saaksin tunda :biggrin:
vanasti öeldi, et kõigepealt õpi ziguli ja moskvitsiga sõitma... siis oskad iga asjaga sõita Smile

Seda ma tegingi :biggrin: Samas kahju,et maha müüdud sai. Lootsin Sierrast kõike parimat,kuid 063-ga oli ikka sõidurõõmu rohkem :hump:
W116 gabariidid on võrreldes Vaz-iga juba teine tera,eks näeb kuidas mul minema hakkab :bigsmile:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#19
pöörderaadius aga mitte see peaks olema sarnane w124le, parandage kui ma eksin
OMG! MB rush! KEKEKEKEKEKEEKEKEKE!!!
Vasta
#20
Huakanimasta Kirjutas:pöörderaadius aga mitte  see peaks olema sarnane w124le, parandage kui ma eksin

W116 on üldse suht väike pöörderaadius,isegi võrreldes uuemate luksusautodega Smile
W116 280SE 11.44 meetrit
W124 280E 11.27 meetrit
Vahe on minimaalne :biggrin:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sulole tünga tegemas:) indrek 14 5,451 14-01-2008, 11:24 PM
Viimane postitus: Sulo
  Oja Petsi 7 ametit. Werewolf 8 3,818 19-09-2007, 09:08 PM
Viimane postitus: Imret



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne