O: OM603(6) mootori käpa, padjad G mersule (W463)
#1
Ahoi!

Kuna nüüd tuleb see etapp, et tuleb mootor vahele tõsta, siis uuriks, enne, kui ise leiutama hakkan, kas kellelgi on originaali (või kasvõi korralikult keevitatud isetehtut) mootorikäppa, et G'le OM603(6) tüübi mootori saaks vahele tõsta. Et hoiaksin aega kokku isemeisterdamisega. Või kui keegi nii hea inimene, et pimesi suudab mulle sobivat käppa keevitada - siis võib ka seda kaaluda - et tellin teadjalt mehelt käpa tegemise.

Samuti võib pakkuda korralike mootori- ja manuaalkasti patju.

Samuti võib pakkuda OM603 (turbokas) mootorile karterikaant, mis juba modifitseeritud, et saaks istutada G vahele see moto.

Tänud ja ilusat kevadet!
Vasta
#2
(08-04-2016, 08:57 PM)-Liitlane- Kirjutas: Ahoi!

Kuna nüüd tuleb see etapp, et tuleb mootor vahele tõsta, siis uuriks, enne, kui ise leiutama hakkan, kas kellelgi on originaali (või kasvõi korralikult keevitatud isetehtut) mootorikäppa, et G'le OM603(6) tüübi mootori saaks vahele tõsta. Et hoiaksin aega kokku isemeisterdamisega. Või kui keegi nii hea inimene, et pimesi suudab mulle sobivat käppa keevitada - siis võib ka seda kaaluda - et tellin teadjalt mehelt käpa tegemise.

Samuti võib pakkuda korralike mootori- ja manuaalkasti patju.

Samuti võib pakkuda OM603 (turbokas) mootorile karterikaant, mis juba modifitseeritud, et saaks istutada G vahele see moto.

Tänud ja ilusat kevadet!

Tere,eellugu ei tea,aga omal tegin nii,et tostsin mootori aiste vahele ja siis hakkasin sätitama tykk-ja jupphaaval.Yhe ropsuga see ei onnestu.Ikka loikad ja keevitad,loikad ja keevitad.Lopuks meeldib endalegi.G-l on suuremad padjad kui tavalised,kuigi panna saab ka teisi.
Vasta
#3
606 punnsilma mootoriga 463 le ei pea karteri põhja ümber tegema. 460 le peab. Või tõsta mootori esiotsa ülesse poole. Mul mootor klapikaanest loodist väljas ca 5cm.

Juhipoolse originaal padja alumisest metalltallast rellakaga nurk maha ca 1,5 cm. Plekk U, mis on ümber kummi osa läheb vanaraua, kuid puks tuleb tagasi panna. Saed otsa maha ja polt suurte seibidega sisse. Eeldusel, et kasutad g originaal patju ja käppasid ja karteri põhja.

Kui auto rohkem offroad suunitlusega teeks ma ise mootori käpad ja kasutaks lääbapuksi. Jääb igavene. See aga eeldab omatehtud kronkusid nii ploki kui ka raami külge.

Oma 460 jäid veel selleks korraks g originaal padjad. Täpselt sellisena nagu tehas valmistanud on. Käpad on tehtud ise. Kuna g padi on suhteliselt kõrge ja vedel, kaotab see varsti oma tugevuse. Metsakal originaalid ei kesta kui autot tihti kreeni ajada, väsivad küll ruttu ära.

Tähtis osa on käigukasti padjad. Jälle see Mercedes-Benz originaal on odav ja läheb metsa masinal ruttu ribadeks. Kumm tuleb vulgist lahti. Tegin endale uazi mootori patjadele, mis on läbi poldiga. (2tk talas). Jällegi eluaegne.

Sumpsi on ka nendele tehtud ja ei kolise keresse ega jää pärast kände rippuma. Muidugi need uazi padjad tuleb õigesti paigaldada, et polt ja silm kuskil kokku ei saa. Vanadel patjadele kuluvad kraed ära ja tekib vibra keresse. Uazi puhul lahtised poldid enamikul korral küll süüdlased.

Kui sul tuleb tänavalegaalne auto siis pead kasutama originaal käppasid. Paljudel autodel avarii korral peaks irduma padi, g mersul aga peaks murduma käpp.
Vasta
#4
Tänud põhjaliku ülevaate eest. Seedin selle teksti korralikult läbi. Plaan on tänavalegaalne masina - kuna olen pigem harrastaja, kes korra-kaks kuus mantee pealt metsateele maha keerab. Otseselt müttamiseks masin ei tule.

Kasutan W463 peaks om 603 turbokat - ma ei ole seda praegu vahele tõstnud, sest puuduvad käpad. Kuid tõesti plaan, et panna toestatult vahele ja siis edasi vaadata, mis saab.

Om603 turbokal on karteri küljes eraldi miski topsiku kujuga karteri osa - mis eesmärki see täidab?
Jas om603 originaal karter ei hakka siis 463 silla vastu ennast lõhkuma?

Originaalpadjad on veel nn metalli küljes kinni aga hülsid on padja kummi osa ära kulutanud - ise kaalusin, et panen paksema vaheseinaga hülsi, et jääks uuesti tihedalt - on kellelgi kogemust, kas võib selline lahendus toimima jääda? Kummi osa ise katki/murdunud ei ole.
Vasta
#5
(09-04-2016, 11:02 AM)-Liitlane- Kirjutas: Tänud põhjaliku ülevaate eest. Seedin selle teksti korralikult läbi. Plaan on tänavalegaalne masina - kuna olen pigem harrastaja, kes korra-kaks kuus mantee pealt metsateele maha keerab. Otseselt müttamiseks masin ei tule.

Kasutan W463 peaks om 603 turbokat - ma ei ole seda praegu vahele tõstnud, sest puuduvad käpad. Kuid tõesti plaan, et panna toestatult vahele ja siis edasi vaadata, mis saab.

Om603 turbokal on karteri küljes eraldi miski topsiku kujuga karteri osa - mis eesmärki see täidab?
Jas om603 originaal karter ei hakka siis 463 silla vastu ennast lõhkuma?

Originaalpadjad on veel nn metalli küljes kinni aga hülsid on padja kummi osa ära kulutanud - ise kaalusin, et panen paksema vaheseinaga hülsi, et jääks uuesti tihedalt - on kellelgi kogemust, kas võib selline lahendus toimima jääda? Kummi osa ise katki/murdunud ei ole.
eeldan, et karteri põhja on 606 ja 603 omad on sarnased. 606 punnsilma mootori G aiste vahele panemisel põhi vastu diffrit käima ei hakanud. G 603 ja E 606 olid esiotsaga täiesti identsed. Ainus erinevus ongi juhi pool mootori padja jaoks väike süvend 603el. Lihtsam hakkida patja kui karterit. 463 ja 460 raamid täiesti erinevad, viimasele ei sobi sõiduka karteri hakkimata. Seepärast tõstsingi mootori esiotsa. 3,5 liitmisel turbokal ei mäleta miskist kopsikut olevat. Äkki 108 kw on see, need mõlemad ju 603-ed. Pane oma miskisest imelikust kopsikust pilt siia, siis oskavad nõu anda.


Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõikeRolleyes. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõikeRolleyes. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõikeRolleyes. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Vasta
#6
(09-04-2016, 12:56 PM)jaan140 Kirjutas:
(09-04-2016, 11:02 AM)-Liitlane- Kirjutas: Tänud põhjaliku ülevaate eest. Seedin selle teksti korralikult läbi. Plaan on tänavalegaalne masina - kuna olen pigem harrastaja, kes korra-kaks kuus mantee pealt metsateele maha keerab. Otseselt müttamiseks masin ei tule.

Kasutan W463 peaks om 603 turbokat - ma ei ole seda praegu vahele tõstnud, sest puuduvad käpad. Kuid tõesti plaan, et panna toestatult vahele ja siis edasi vaadata, mis saab.

Om603 turbokal on karteri küljes eraldi miski topsiku kujuga karteri osa - mis eesmärki see täidab?
Jas om603 originaal karter ei hakka siis 463 silla vastu ennast lõhkuma?

Originaalpadjad on veel nn metalli küljes kinni aga hülsid on padja kummi osa ära kulutanud - ise kaalusin, et panen paksema vaheseinaga hülsi, et jääks uuesti tihedalt - on kellelgi kogemust, kas võib selline lahendus toimima jääda? Kummi osa ise katki/murdunud ei ole.
eeldan, et karteri põhja on 606 ja 603 omad on sarnased. 606 punnsilma mootori G aiste vahele panemisel põhi vastu diffrit käima ei hakanud. G 603 ja E 606 olid esiotsaga täiesti identsed. Ainus erinevus ongi juhi pool mootori padja jaoks väike süvend 603el. Lihtsam hakkida patja kui karterit. 463 ja 460 raamid täiesti erinevad, viimasele ei sobi sõiduka karteri hakkimata. Seepärast tõstsingi mootori esiotsa. 3,5 liitmisel turbokal ei mäleta miskist kopsikut olevat. Äkki 108 kw on see, need mõlemad ju 603-ed. Pane oma miskisest imelikust kopsikust pilt siia, siis oskavad nõu anda.


Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõikeRolleyes. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõikeRolleyes. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõikeRolleyes. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Mul pakkuda uusi mootori käppu originaal koodiga A6032236204 ja A6032232604 kui vaja neid asju siis võta ühendust tel. 51 16 627

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  O: mootori OM 616 Aivo68 0 64 11-04-2024, 03:01 PM
Viimane postitus: Aivo68
  M: om603 turbo kollektorid IndrekJ 0 108 31-03-2024, 10:58 AM
Viimane postitus: IndrekJ
  O MB 100d mootori Aivo68 0 94 14-03-2024, 02:17 PM
Viimane postitus: Aivo68
  O:2.8,3.0,3.2 r6 mootori Kert_N 1 194 31-01-2024, 10:34 PM
Viimane postitus: Kert_N
  O: W463 92a süüteluku k4spar 0 100 09-01-2024, 09:46 PM
Viimane postitus: k4spar
  O: w115 mudeli mootori mydimees 0 112 30-09-2023, 08:46 PM
Viimane postitus: mydimees
  M: ML270 mootori vahetusest üle jäänud juppe ML270cdi 1 1,183 06-09-2023, 08:47 PM
Viimane postitus: ML270cdi
  O:M104 3.0 v 3.2 mootori Valgma 7 2,128 12-08-2023, 02:30 PM
Viimane postitus: Valgma
  M: m103 mootori raibe dad 1 216 18-07-2023, 11:52 PM
Viimane postitus: mydimees
  M: W463 iluvõre G500/ G55 AMG, hind: 220€ -> uus hind 190€ JK-E55 2 294 12-07-2023, 02:33 PM
Viimane postitus: JK-E55



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne