Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas tõesti asi nii hull?
#1
Heart 
Sõnad on siin üleliigsed vist........

[Pilt: f1fe10993aac.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#2
See nüüd küll hea pole. Samas võin tuua näite kus ühel samal päeval on ostetud 2 kaubikut. Üks neist on ülepäeva remondis teine sõidab muredeta.
Mõlemad uued ja samast tehasest. Ei ole küll MB`d .
Vasta
#3
Mnjaaa.....Asi tõesti väga hull.Aga apsakaid juhtub ka parimates autotehastes.See on siis elav näide.
Lisaks ka väikese omapoolse arvamuse-MB oskas teha töökindlaid autosid,aga mitte kaubikuid.Viimased toimivad ja stiilse välimusega MB-d oleks siis W115,W116,w123,w126 ja isegi w124(stiili jääb küll vajaka).Töökindluse kohapealt tooks eriti välja w123.
Kahjuks jah,tänapäeval selliseid autosid enam ei toodeta.Varem ehitati autod kestma, aga nüüd on suur rõhk varosade tootmisel-kasumiga müümisel.Tõesti,Karl väga hea näite oled leidnud tänapäeva MB kvantiteedi kohta!
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#4
Endal 2005 aasta w203. Hetkeks läbinud 45 000 km ja ühe korra vahetati aind taga pukse ja mingit asja veel. Ülejäänd kõik korras. Ma usun, et kvaliteet on MB siiani hea, lihtsalt vahel juhtub ka parimatel.
Vasta
#5
On Vianosid kus võiks selle külje poole tihedamalt vigadest täis kirjutada. Pole midagi üllatavat.
Vasta
#6
Kusjuures jah ....Viano laguneb suht paljudel . Mul on paar sõpra kes Vianodega sõidavad .... suuremosa Silberivahet ...
Üks sõpradest andis lõpuks alla ja andis suure lärmiga auto tagasi .
Sai loomulikult ka vastu pükse rahaliselt... kuigi punnis igasugu artikleid kirjutada jne . Aga jah .... iga uue mudeli tulek on sünnivaludega ...mõnel kauem mõnel vähem .Mingil ajal asi jookseb korda . (kuigi jah kahju on sellest ajast mil auto istub garantiis)
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#7
Ma lähiajal kätte saamas . . . siis nüüd tean kuidas siis päevikut pidada . . . auto külje peal :hump:
Vasta
#8
Kas Viano on üldse saksa toodang, või oli see Vito mida kusagil soojal maal tehti ?
Vasta
#9
bulldoze Kirjutas:Endal 2005 aasta w203. Hetkeks läbinud 45 000 km ja ühe korra vahetati aind taga pukse ja mingit asja veel. Ülejäänd kõik korras. Ma usun, et kvaliteet on MB siiani hea, lihtsalt vahel juhtub ka parimatel.

Ma saaksin aru, kui jutt oleks 450 000 aga MB ja 45 000 ning juba puksivahetus...??? Oleks siis miski LADA-ga tegemist.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#10
Andres65 Kirjutas:
bulldoze Kirjutas:Endal 2005 aasta w203. Hetkeks läbinud 45 000 km ja ühe korra vahetati aind taga pukse ja mingit asja veel. Ülejäänd kõik korras. Ma usun, et kvaliteet on MB siiani hea, lihtsalt vahel juhtub ka parimatel.

Ma saaksin aru, kui jutt oleks 450 000 aga MB ja 45 000 ning juba puksivahetus...??? Oleks siis miski LADA-ga tegemist.

No aga vaata neid eesti teid ka. Mul enne oli vw golf IV ja 40 000 km jooksul ma vahetasin neid 3 korda vist. Kuigi jah tal olid koni jäigad amordid mis aitasid kindlasti kaasa.
Vasta
#11
Hetkel on mul tööl kaks 97 aasta Sprinerit(ostetud uuena ls:400tkm) ja lisaks see vana MB kaubik (ls: üle milli )ja Iveco (2 aasta vana). Sprinerite peale võid alati kindel olla ja eriti kindel võib olla selle vanakooli MB kaubiku peale. Aga see Iveco , sellega ainult jamad .Liigne elektroonika mis läheb -15c lolliksConfusedmash:
Vasta
#12
kalacompany Kirjutas:Hetkel on mul tööl kaks 97 aasta Sprinerit(ostetud uuena ls:400tkm) ja lisaks see vana MB kaubik (ls: üle milli )ja Iveco (2 aasta vana). Sprinerite peale võid alati kindel olla ja eriti kindel võib olla selle vanakooli MB kaubiku peale. Aga see Iveco , sellega ainult jamad .Liigne elektroonika mis läheb -15c lolliksConfusedmash:

Absoluutselt nõus,pole ka kahe Sprinteriga märkimisväärset probleemi olnud. Hea kliendi uus Iveco see-eest paras õnnetus ehk nagu ta ise ütleb:   "Igavene buss - korra ostad ja hui kellelegi maha müüd enam! " :lol:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
Võin Renault Masterile reklaami teha, 67000 ja ainult õlivahetus siiani.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
kõige töökindlam motoriseeritud liikumisvahend mida tean oli mu isa vana 81 aasta Mercedes-Benz diiselbuss (mudelit ei mäletagi, miski 50XD vms? - igastahes see suur pika kongiga)... Vanamees vedas kaupa tollega kunagi, nii et remondis ametlikult ei käinud kordagi (kõik asjad said skeemiga traat/kummipael vms ära parandatud) ning seisma jäi koos firma pankrotti minekuga...

Nii et mis te neid sadu tuhandeid streikivate tööloomade jaoks raiskate - vedage mõni vanakooli mersubuss kõrvale, tehke kere korda ja sõitkeSmile
Vasta
#15
Uuema Vito kogemus puudub. Vanemast põlvest mul juba teine VITO.

Esimene 220CDI, 60kw......aasta ja 3 kuuga,110000km......ei mingeid muresid.....märkimisväärseid!

Teine 220CDI, 90kw.......3 kuud, juba 30 000km..........peale pihusti vahetuse hetkel ei miskit......elame näeme!

Võin öelda et olen väga rahul!!!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  k:kas keegi teab kus saaks w638 el .seemi veiks 0 2,818 20-03-2011, 07:04 PM
Viimane postitus: veiks
  kas vito 2,2cdile on 500000km surmav??? vello iir 1 4,733 04-03-2011, 11:33 AM
Viimane postitus: jurkman
  Kas sprinterile sobivad vito veljed? maarekl 1 4,460 25-03-2010, 11:02 AM
Viimane postitus: vihuripoiss
  kas kellelgi ei ole vito 110cdi mootori kokkupanemise juhendit? s2mmo 1 2,408 23-09-2008, 05:07 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne