Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C124 jahutuse probleem
#1
Soojade kevadilmadega tekkis probleem, et kohapeal seisva mootoriga seistes, umbes 10 minutiti jooksul hakkab temp tõusma ja jõuab kuskile 100 või natuke peale kanti. Kui salongis kuumapuhurid põhja panna, siis tõmbab tembi jälle normaalseks. Milles viga võib olla, sest suve saabudes ei taha, et ummikus istudes auto ülekuumenema hakkab. Confused
Vasta
#2
(16-03-2016, 05:21 PM)ReinoL Kirjutas: Soojade kevadilmadega tekkis probleem, et kohapeal seisva mootoriga seistes, umbes 10 minutiti jooksul hakkab temp tõusma ja jõuab kuskile 100 või natuke peale kanti. Kui salongis kuumapuhurid põhja panna, siis tõmbab tembi jälle normaalseks. Milles viga võib olla, sest suve saabudes ei taha, et ummikus istudes auto ülekuumenema hakkab. Confused

Ole hea ja avalikusta mootor ka.

Puusalt pakun, et peetis on kas veepump, kinni termostaat või seest umbes jahutusradiaator. eeldusel, et ventilaatori tiivik ikka korralikult ringi käib.
Vasta
#3
(16-03-2016, 05:42 PM)v6sa Kirjutas:
(16-03-2016, 05:21 PM)ReinoL Kirjutas: Soojade kevadilmadega tekkis probleem, et kohapeal seisva mootoriga seistes, umbes 10 minutiti jooksul hakkab temp tõusma ja jõuab kuskile 100 või natuke peale kanti. Kui salongis kuumapuhurid põhja panna, siis tõmbab tembi jälle normaalseks. Milles viga võib olla, sest suve saabudes ei taha, et ummikus istudes auto ülekuumenema hakkab. Confused

Ole hea ja avalikusta mootor ka.

Puusalt pakun, et peetis on kas veepump, kinni termostaat või seest umbes jahutusradiaator. eeldusel, et ventilaatori tiivik ikka korralikult ringi käib.


Tegu 2,2 110KW bensiinimootoriga, ventilaatori tiivik käib korralikult ringi
Vasta
#4
Lase mootor töösoojaks või sinnamaani kus tunned,et hakkab temp tõusma üle 90.Lülita mootor välja ja proovi tiivikut põõrlema ajada,kui liigub üle kahe või enam laba,siis viskosidur läbi.Oli endalgi sama probleem ja sellet vist kõige lihtsam alustada.
Ringi käib tiivik isegi siis kui ta peetis on,aga seal on suur vahe ,kas visko teeb oma töö või mitte.Edu!
Vasta
#5
Kui sõidu ajal jahutab siis tõenäoliselt ikka visco. Tuulekoda peab ka ümber tiiviku küljes olema, kui see ära võetud siis pole ka tiivikust kasu, igaks juhuks mainin ära.
Vasta
#6
Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.
Vasta
#7
(27-03-2016, 02:25 AM)aqu77 Kirjutas: Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.

Sellest teadmisest on vähe kasu, kui ei tea erinevust otsida. Mina näiteks ei oska neid eristada. Mille poolest siis diisli tiivik erineb?
Vasta
#8
(27-03-2016, 10:26 AM)v6sa Kirjutas:
(27-03-2016, 02:25 AM)aqu77 Kirjutas: Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.

Sellest teadmisest on vähe kasu, kui ei tea erinevust otsida. Mina näiteks ei oska neid eristada. Mille poolest siis diisli tiivik erineb?

Käib teistpidi ringi. Diislil käib rihm ventika rihmarattast soonelise poolega üle, bensukal seljaga.

[Pilt: IMG_5105_zpsa629dbc5.jpg]
Vasta
#9
2.2 mootoriga ma kursis pole, et mismoodi sellel jahutus lahendatud on, kuid 2.0 ja 2.3 mootorite puhul rakendataxe ventikas elektromagnetiga ja seda alles 100 kraadi juures, nii et nende mootorite puhul on normaalne kui sõidust tulles kohapeal 10 minuti jooxul temperatuur 100-ni tõuseb, üle selle aga väga ei tohix minna.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
(27-03-2016, 01:37 PM)erx000 Kirjutas:
(27-03-2016, 10:26 AM)v6sa Kirjutas:
(27-03-2016, 02:25 AM)aqu77 Kirjutas: Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.

Sellest teadmisest on vähe kasu, kui ei tea erinevust otsida. Mina näiteks ei oska neid eristada. Mille poolest siis diisli tiivik erineb?

Käib teistpidi ringi. Diislil käib rihm ventika rihmarattast soonelise poolega üle, bensukal seljaga.

[Pilt: IMG_5105_zpsa629dbc5.jpg]

Just täpselt Wink Mul oli diislil bensuka tiivik ja ka ei jahutanud ära, visko ja kõik oli ok. Juba tahtsin kliima ventikaid juurde aretama hakata, kuna suvel linnas kippus temp. vägisi üle saja minema... Õnneks üks hea inimene andis nõu ja sain ka diisli tiiviku Smile Vahetasin ära ja rohkem pole temp. probleeme olnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 89 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  C124 vesi tuppa kunde jalgealla Ramiak8 1 253 09-07-2023, 03:38 PM
Viimane postitus: kodutu
  CL203 c180 2002a Siduri probleem Silver Russki 7 374 03-07-2023, 06:41 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  C124 pistikud kunde isme all Ramiak8 10 513 29-05-2023, 09:26 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  C124 juhiaken Ramiak8 6 624 28-04-2023, 07:01 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,734 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,505 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22
  W219 roolivõim & kiirendus probleem Calvin 0 2,495 14-05-2018, 02:13 PM
Viimane postitus: Calvin
  C124 katuseluuk Rene147 1 3,438 09-05-2018, 02:52 PM
Viimane postitus: Rene147
  C124 püsikiiruse hoidja Egoolen 1 3,036 01-10-2017, 08:21 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne