Postitused: 41
Teemad: 21
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Soojade kevadilmadega tekkis probleem, et kohapeal seisva mootoriga seistes, umbes 10 minutiti jooksul hakkab temp tõusma ja jõuab kuskile 100 või natuke peale kanti. Kui salongis kuumapuhurid põhja panna, siis tõmbab tembi jälle normaalseks. Milles viga võib olla, sest suve saabudes ei taha, et ummikus istudes auto ülekuumenema hakkab.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(16-03-2016, 05:21 PM)ReinoL Kirjutas: Soojade kevadilmadega tekkis probleem, et kohapeal seisva mootoriga seistes, umbes 10 minutiti jooksul hakkab temp tõusma ja jõuab kuskile 100 või natuke peale kanti. Kui salongis kuumapuhurid põhja panna, siis tõmbab tembi jälle normaalseks. Milles viga võib olla, sest suve saabudes ei taha, et ummikus istudes auto ülekuumenema hakkab.
Ole hea ja avalikusta mootor ka.
Puusalt pakun, et peetis on kas veepump, kinni termostaat või seest umbes jahutusradiaator. eeldusel, et ventilaatori tiivik ikka korralikult ringi käib.
Postitused: 41
Teemad: 21
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
16-03-2016, 06:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2016, 06:32 PM ja muutjaks oli ReinoL.)
(16-03-2016, 05:42 PM)v6sa Kirjutas: (16-03-2016, 05:21 PM)ReinoL Kirjutas: Soojade kevadilmadega tekkis probleem, et kohapeal seisva mootoriga seistes, umbes 10 minutiti jooksul hakkab temp tõusma ja jõuab kuskile 100 või natuke peale kanti. Kui salongis kuumapuhurid põhja panna, siis tõmbab tembi jälle normaalseks. Milles viga võib olla, sest suve saabudes ei taha, et ummikus istudes auto ülekuumenema hakkab.
Ole hea ja avalikusta mootor ka.
Puusalt pakun, et peetis on kas veepump, kinni termostaat või seest umbes jahutusradiaator. eeldusel, et ventilaatori tiivik ikka korralikult ringi käib.
Tegu 2,2 110KW bensiinimootoriga, ventilaatori tiivik käib korralikult ringi
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Lase mootor töösoojaks või sinnamaani kus tunned,et hakkab temp tõusma üle 90.Lülita mootor välja ja proovi tiivikut põõrlema ajada,kui liigub üle kahe või enam laba,siis viskosidur läbi.Oli endalgi sama probleem ja sellet vist kõige lihtsam alustada.
Ringi käib tiivik isegi siis kui ta peetis on,aga seal on suur vahe ,kas visko teeb oma töö või mitte.Edu!
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
20-03-2016, 04:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2016, 04:46 PM ja muutjaks oli erx000.)
Kui sõidu ajal jahutab siis tõenäoliselt ikka visco. Tuulekoda peab ka ümber tiiviku küljes olema, kui see ära võetud siis pole ka tiivikust kasu, igaks juhuks mainin ära.
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(27-03-2016, 02:25 AM)aqu77 Kirjutas: Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.
Sellest teadmisest on vähe kasu, kui ei tea erinevust otsida. Mina näiteks ei oska neid eristada. Mille poolest siis diisli tiivik erineb?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
27-03-2016, 01:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2016, 01:44 PM ja muutjaks oli erx000.)
(27-03-2016, 10:26 AM)v6sa Kirjutas: (27-03-2016, 02:25 AM)aqu77 Kirjutas: Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.
Sellest teadmisest on vähe kasu, kui ei tea erinevust otsida. Mina näiteks ei oska neid eristada. Mille poolest siis diisli tiivik erineb?
Käib teistpidi ringi. Diislil käib rihm ventika rihmarattast soonelise poolega üle, bensukal seljaga.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
2.2 mootoriga ma kursis pole, et mismoodi sellel jahutus lahendatud on, kuid 2.0 ja 2.3 mootorite puhul rakendataxe ventikas elektromagnetiga ja seda alles 100 kraadi juures, nii et nende mootorite puhul on normaalne kui sõidust tulles kohapeal 10 minuti jooxul temperatuur 100-ni tõuseb, üle selle aga väga ei tohix minna.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
(27-03-2016, 01:37 PM)erx000 Kirjutas: (27-03-2016, 10:26 AM)v6sa Kirjutas: (27-03-2016, 02:25 AM)aqu77 Kirjutas: Kui on viskoga ventilaator, siis igaks juhuks tasub ka jälgida et oleks õige tiivik, diisli ja bensuka tiivikud on erinevad.
Sellest teadmisest on vähe kasu, kui ei tea erinevust otsida. Mina näiteks ei oska neid eristada. Mille poolest siis diisli tiivik erineb?
Käib teistpidi ringi. Diislil käib rihm ventika rihmarattast soonelise poolega üle, bensukal seljaga.
Just täpselt Mul oli diislil bensuka tiivik ja ka ei jahutanud ära, visko ja kõik oli ok. Juba tahtsin kliima ventikaid juurde aretama hakata, kuna suvel linnas kippus temp. vägisi üle saja minema... Õnneks üks hea inimene andis nõu ja sain ka diisli tiiviku Vahetasin ära ja rohkem pole temp. probleeme olnud.
|