Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk
#1
Tervist,

olen taas Mercedes-Benz kasutajate ridades. Tekkis vajadus kaubiku järele. Turgu vaadates ja võimalikke varjante kaaludes jäi kindlalt pinnale esimese generatsiooni Vito. Teadagi, ei ole see masin just oma kuulsusega parimate seas. Kuid mulle ta meeldib oma välimuse poolest ikka kõige enam. Kunagi omasin ka VW T4 caravellet. Seetõttu jäi ka see tahaplaanile, kuigi on vastupidav loom.

Ühesõnaga, käisin mõnda Vitot vaatamas. Roostetasid ikka meeletult. Salongid käest lastud. Ja siis ma ta leidsin, millel keretööd on tehtud. Aeg muidugi näitab, kui hästi või halvasti. Kuid esmamulje oli hea. Salong korralik. ilma igasuguste tuuninguteta ja kruviaukudeta Eusa_angel Tüüpviga on ikka-juhiistme vasakpoolne nurk.

Vla: 2002
Mootor: 2,2 75 kW, diisel
Kk: manuaal
Vedu: esivedu
Istekohti: 3

Lisadeks on el. aknad, konditsioneer, webasto (pult on laes, mootori häält pole veel kuulnud), kesklukk.

[Pilt: 20160109_153357.jpg]

[Pilt: 20160109_153648.jpg]

Vahetatud küünlad, filtrid, õli.
Tore lugu oli sellega, et eelsüüte releel oli toitejuhe katki ja tagant ära. Samas miinus 30-ga vedas siiski käima. Järelikult on mootor veel häää Eusa_dance
Vaatame mis rattad kevadel alla panen. Reservis on 17" et35 rattad ja 18" et 42. Arvan, et 17 on suht piir, et veel mugav oleks. Eks näis Icon_rolleyes

Seniks sõidan ja töötan temaga. Vahepeal pean ilmselt siit ka abi küsima.

Mart.



Vasta
#2
Käiguvahetus oli juba algselt väga puine. Teist ja neljandat pidi vahest lausa raiuma. Põhjus oli käiguvahetus trossides. Peale nende vahetust on hoopis teine tera. Kogu käiguvahetus läks pehmemaks ja kang ise samuti kergemaks. Vana tross oli oma töö teinud ja aeg oli tal rauahunnikusse suunduda.
Pikkadel maantee otsadel tunnen ikka puudust püsikiirus hoidjast. Sellel autol peab lisaks kangile veel aju ka programmeerima. Kui kellelgi oleks pakkuda antud isendile püsikat, võib julgelt märku anda.
Veel pisike viga tuleks lahendada. Nimelt sooja-külna keeramise reostaat ei toimeta päris nii nagu vaja. Sooja maha keerates poole peale ei juhtu midagi. Külma lõpuni keerates hakkab külma puhuma. Ühesõnaga reguleerimis võimalus on puudulik.
Kuid muidu on ikka maru mugav ja praktiline kaubik.
Vasta
#3
[Pilt: EEEBBFD6-4733-4B66-95CE-50361DCCCF73.jpeg]

Ei ole mu kaubik kuskile kadunud. Teemade nimistus on küll ajalukku vajunud, kuid päriselus on niiviisi, et lasin teha keretööd ja värvimise. Peale seda keevitasin kokpiti aluse uue põhja ja võtsin kogu sisu välja. Isegi armatuuri eemaldasin, et selle alt tolm kätte saada. Istmed, laepolster ja uksepolstrid käisid sadulsepa juures nahatamises.

Esialgu panen ühe õrritava pildi üles.
Vasta
#4
[Pilt: 45A08F38-FC90-4D27-B6E2-CAE1DE5B40E1.jpeg]

[Pilt: FE6FD90C-6E38-4DCF-9752-7AE2164CFF99.jpeg]

Tööd, mis tehtud said.

Uued tiivaplekid, uus kapott, esivõre alune liist. Uste alused plekid. Soodaprits. Ülevärv.
Salongis põhja keevitus. Armatuuri aluse puhastus. Uus kliimapaneel digitaalse temperatuuri reguleerimisega. Lisavalgusused jalgadele. Istmed uksepolstrid ja lagi nahatatud. Rool ka nahatatud, kuid peab ümber tegema. Uus esiklaas. Lisaks said värvivärskenduse kõikvõimalikud plastik liistud.
Tagumine kongiosa on veel pooleli.

Kogu protsess võttis aega 9 kuud. Nagu uus lapsuke. Eusa_angel
Vasta
#5
Värvivalik on väga õnnestunud. Salongist ka pilte?
Vasta
#6
Pole veel jõudnud valge ajal salongipilte teha.

Värv on Traffic gray. Tugevama koostisega värv. Peaks töökaubikul hästi säilima.
Vasta
#7
[Pilt: 6F4D342E-1693-4136-8B40-7D1D31640893.jpeg]

[Pilt: 694B07FD-56AB-45A5-A2E6-80CFCFAD47DC.jpeg]

Üritasin sisust mingeid pilte teha.
Istmete keskmine osa sai aukliku nahaga. Küljeosad täisnahaga. Laepolser heleda perforeeritud nahaga. Salong nüüd palju tomuvabam ja kergem hooldada.
Vasta
#8
Väga viisakas tulemus. Ei ole palju neid, kes tööautoga niipalju vavea näeks ja sinna raha investeeriks.
Vasta
#9
Mure! Spidoplokil kadusid pikslid täiesti ära. Tablool ainult valgustus põleb. Ei numbreid, ei läbisõitu, ei välistemperatuuri. Kus oleks võimalik neid taastada kuskil. Teine lahendus oleks leida teine spidoplokk. Eelistaksin muidugi bussi oma plokk korda saada. Oskab keegi nõu anda?
Vasta
#10
http://www.harteron.ee/index.php
Vasta
#11
Tänud! Uurin asja, ehk saab korda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 356 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 12 834 12-01-2021, 03:10 PM
Viimane postitus: Mrtn.
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 65 63,104 24-12-2020, 04:08 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 88 42,833 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 99 72,979 17-11-2020, 05:36 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 21,949 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB E280 CDI 2006 S211 Tuska12 0 1,450 25-04-2020, 12:56 AM
Viimane postitus: Tuska12
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 3,577 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 19,263 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 1,227 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne