Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kliimaseadme puhur ei puhu
#1
sai soetatud 1998 aasta Mercedes-Benz 220cdi aga kahjuks ei tööta sellel kliimaseade puhur ei puhu ega midagi yhesõnaga autot ei saagi soojaks.mul juhe koos ei oska enam midagi teha ehk on siin keegi targem ??



Teema pealkiri muudetud reeglitele vatavaks.
Laur
Vasta
#2
Soovitan teemaalgatajal alustuseks reegleid lugeda, kuidas uut teemat teha.
Väike spikker ka minu poolt.
* Enne uue teema alustamist tee kindlasti OTSING kas seda probleemi on juba esinenud.
* Pealkiri peab sisaldama väga täpselt ja lühidalt infot postituse sisu kohta, et oleks selge mida postitus sisaldab ilma seda avamata!
* Pealkirjas märgi ära kindlasti auto generatsioonitähis, mootor (mootoritähis), aasta ja lühidalt probleemist.
* Näide: w210 220CDI 2000a probleem kesklukuga
* Pealkirjad: "Mure", "Probleem", "Apppiiiii" -stiilis kustutatakse!
Vasta
#3
Pole küll selle mudeliga kursis aga kliimadega tuli arvutiga juhtimine. Ja arvuti juhib võimsusplokki, mis kannatab need amprikesed välja. Mootor ikka tahab tsipa voolu ka saada.
Momendil puudub omal järgi vaatamise võimalus, mismoodi sellel mudelil asjad tehtud on. Aga alati tasub kõigepealt kaitse üle vaadata. Ja siis alles seda plokki kahtlustama hakata.
(19-11-2015, 11:15 PM)kaupo51 Kirjutas: * Pealkirjad: "Mure", "Probleem", "Apppiiiii" -stiilis kustutatakse!

Kõik õige ja hea aga huvilised võiksid viisakamalt-vaiksemalt võtta! See käis siis "Kaupo51" pihta.
Vasta
#4
(19-11-2015, 07:22 PM)vizion Kirjutas: sai soetatud 1998 aasta Mercedes-Benz 220cdi aga kahjuks ei tööta sellel kliimaseade puhur ei puhu ega midagi yhesõnaga autot ei saagi soojaks.mul juhe koos ei oska enam midagi teha ehk on siin keegi targem ??

Vaevalt, et kaugjuhtimise teel saab ravida, aga siiski teatud asjad võimalik üle kontrollida.
1. Kas kaitsmed korras
2. Eeldan, et sellel aastaarvul on Flip-Key,ehk raudvõti ja kliimaautomaat, siis koormusest võivad üles sulada ja läbi põleda süüteluku puhuri klemmid.
Ehk võti esimesse asendisse, pedaalide kohalt plastik maha, süüteluku juhtmete stopper maha, pistik lahti ja ühendada kokku klemmid 50 ja 50 X.Puhur peaks hakkama tööle. Kui mitte, siis võib olla tuksis regulaator, ehk siil.Aga see juba keerulisem teema.
Ja kui puhurile ei tule vool peale, siis sõidutulede sisselülitamisel ei hakka põlema ka kliima taustvalgustus.

Vasta
#5
Kaupo juhtis üsna viisakalt reeglitele tähelepanu. Foorum ei ole delfi kommentaarium, kuhu saab hooga sisse lennata ja suvalist juttu kokku kribada. Meil siin kehtivad teatud reeglid, et foorum püsix puhtam, paremini loetavam ja kergemini navigeeritav ning on igati mõistlik ja tungivalt soovituslik need enne postitamist endale selgex teha. Sama kehtib absoluutselt kõikide internetis olevate foorumite kohta.

Foorum on nagu peegel, kui näitad üles viisakust ja austust reeglite ja teiste kasutajate suhtes, vastataxe sulle samaga, kui isetsed (ei vaevu foorumis otsima ja lugema) ja arvad, et teised kasutajad on sulle lusikaga info sisse söötmisex siin, siis saad samuti isekust ja halvaxpanu tunda.

Teema algata oli antud juhul siiski üsna viisakas ja exis hetkel vaid postituse formaadi suhtes, nii et eeldame, et ta kohaneb ja tutvub reeglite ja otsinguga ning leiab siit foorumist omale vajaliku info alati üles.

Mis teemasse puutub, siis kas sai kõik nupud läbi proovitud? Puhur ei tee üheski asendis piuksugi (sealhulgas kliima sees/väljas)? Siis tasux alustada tõesti kaitsme kontrollimisest. Edasi võib mõõta või katsetada, kas puhuri mootorini vool jõuab ja kas mootor toimib. Kui puhuri toimima saab, siis võib juba edasi vaadata, kas ja kuidas kliimaseade töötab ja vajadusel edasi diagnoosida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
Kaitsmed on kõik korras . ja puhuna ei hakka mitte üheski asendis proovitud juba.
Ja see ei ole nagu see kliima mis praegustel autodel on AC vaid EC
Vasta
#7
Kapoti all kaitse nr.4 toidab siis puhuri mootorit. + jookseb sealt otse mootorisse ja - kaudu reguleeritakse mootori pöördeid. Selleks mootori juures ka regulaator.
Regulaator saab veel süüte + ja signaali kliima ajust(W140 puhul 1...6V). 1V min pöörded ja 6V siis max pöörded. Nähtavasti seal sama teema. Saad nii kontrollida, kas regulaator saab signaali ja toite peale. Võivad ka mootori harjad läbi olla aga alati saad ju mootorile otse massi peale anda.
W140-el lülib see EC nupp kompressori välja lihtsalt.

W140-el pole see regulaator kõige töökindlam, vähemalt B-osa. Üks masin sai ainult 30 km sõita ja oligi kõik.

Eelnev jutt oli võetud punni näitel(W210), kuna sa pole märkinud mis masin sul on.
Vasta
#8
Kust ma ültse puhurile ligi pääsen?
Vasta
#9
(25-11-2015, 08:50 PM)vizion Kirjutas: Kust ma üldse puhurile ligi pääsen?
Siis W210
Esimese kõrvalistuja jalgade kohal, ehk kindalaeka all.Kate eest ja seal ta ongi. Kinnitub peenikeste torxidega.Tuleb alla terves tükis koos siili ehk regulaatoriga.Kui käes, siis saad mootorile voolu otse peale anda ja vaadata, mis teeb. Mootori korpus ise kokku stantsitud, nii et kodustes tingimustes tuleb pukside ja harjade vahetus unustada.Aga on ka muidugi teised lahendused soovi korral.Mul garaazi nurgas vedeles mingi vene auto puhuri mootor koos tiivikuga, mis sobis korpuse pesasse üks ühele.Ja töötab praegugi. See pinge min ja maxi vahel, mis kliima andis oli mingi 11,4 kuni 12 volti, täpselt enam ei mäleta.Edu lammutamisel...

Vasta
#10
Tänud vaatan üle asja kui aega saan
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  GL x164 ei puhu esiklaasi puhtaks siimra15 0 251 10-12-2022, 07:22 PM
Viimane postitus: siimra15
  W220 s430 puhur ei puhu ja sureb ise välja :( ghettoerx 7 1,316 29-04-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: ghettoerx
  Kliimaseadme vahetus MAV 1 2,335 13-01-2009, 03:55 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB kliimaseadme-konditsioneeri töötemperatuur alambe 0 1,873 22-11-2008, 04:57 PM
Viimane postitus: alambe
  mootor laheb soojaks aga sooja ei puhu azibi 14 6,544 07-11-2006, 01:04 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne