Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E250, 2009, S212 - kriipc
#1
Kuna 9 aastat teeninud eelmine auto leidis viimse puhkepaiga Innsbruckis, siis tuli vaadata uus kulgemisvahend.

Sünniaeg: 09.12.2009
Esmaregistreerimine: 11.12.2009

Eelnevalt 2 omanikku. Jälgitavad hooldused 2009-2013 (kuni 149 000 km). Elas sünnikodust (Sindelfingeni tehas) ca 80 km kaugusel. Eusa_angel


Pildid veel ajast, kui ta oli Saksas.

"Option code" ehk mis karul kõhus.
Vasta
#2
Huuvitav eksemplar...Eusa_angel

Ootan kogemusi, mida see haagiseteadlik ESP endast õige kujutabParanoid

Iseparkimist ei paistnud...
Vasta
#3
Haagisega/suvilaga sõitmisest. Sai tehtud suvilaga ca 6000 km tiir Balkanitel. Piduriklotside tahma järgi velgedel said millegipärast tagumised klotsid rohkem vatti.
Tagantjärgi kirja pannes. Auto kätte saades selgusid mõned asjad:

- jahutusradika ventikas kogu aeg täispööretega sees. Abi sai Janiselt.
- keres tugev mootorivibra. Käigukasti kinnituspuksi ja mootoripatjade vahetus
- külmadega vajus taguots ühele küljele. Õhuvooliku vahetus (universaalil on taga nivooamordid; pragu oli sees)
- külmadega ei soojenenud üles mootor. Termostaadi vahetus

Kevadel andis otsad tahmafiltri diffandur. Vahetatud.
Suvilaga Balkanil tiirutades sai sõidetud igasugustel teedel. Rumeenias oli üks ca 100 km pikkune teelõik terves ulatuses remondis. See tähendab 2-3 km absoluutselt treppis teed vaheldumas 1-2 km pikkuste siledate osadega. Roomasin mis roomasin (ca 6 tundi !), aga tee lõpus (õnneks) vajus parem tagumine külg vastu maad.

Õhukompressor tuli välja lülitada (kaitse välja), muidu oleks otsad andnud. Uus maksab päris head raha. Nii tulingi, taguots maas, koduni. Õnneks olid suhteliselt siledad teed.

Selgus, et kuidagi oli õhuamort oma pesast natuke välja hüpanud. Selle tulemusena tekkis plastist ossa pragu, kust õhk välja sisises. Absoluutselt kõik remondi- ja muidumehed rääkisid, et see (pesast välja väändumine) pole teel sõites võimalik.

Lõpuks lasti pragu mingit 3M liimi täis. Seni püsib. Uus maksab ca 550 EUR, Silberis rohkem. On olemas odavamaid mitteoriginaale, kuid siis peab vahetama mõlemad pooled.
Vasta
#4
Septembris 2016 sai vahetatud mootorikett. Peale starti oli paar sekundit lagin-kolin. Hiljem netis kaevates selgus, et enne 250 000 km tuleks ära vahetada. Nii oligi.

Teadmiseks OM651 mootori omanikele.
Vasta
#5
Lasin panna tagurduskaamera. Hiinakas, aga ajab asja ära.
Vasta
#6
Kolm aastat möödas. Selle aja jooksul on odomeeter kerinud 112 000 lisakilomeetrit. Kokku hetkel ca 372 000 km.

Remontidele, hooldustele kulutatud kolme aasta jooksul ca 3700€, sellest 2100€ viimase 12 kuu jooksul. Aasta jooksul vahetatud aku, generaator ja starter.

Suur õlileke, mille põhjuseks paar labast kõvenenud kummitihendit. Siis jahutusvee leke, kus põhjuseks üks murenev vana plastist kopsik. Asjad iseenesest ei maksnud suurt miskit, raha läks tööaja peale.
Vasta
#7
Järgmised 3 aastat.

465 000 km

Hetkel Lesvenis. Rahakotile kõhnumiskuur.
Vasta
#8
480 000 km
Mootorile läheb peale kolmas kett. Viskas üle. Käivitamisel lagises (kuigi mitte alati ja mõni sek) suhteliselt ammu. 240 000 läbisõitu on siis piir. Vähemalt sellel isendil.
Vasta
#9
(13-11-2023, 02:53 PM)kriipc Kirjutas: 480 000 km
Mootorile läheb peale kolmas kett. Viskas üle. Käivitamisel lagises (kuigi mitte alati ja mõni sek) suhteliselt ammu. 240 000 läbisõitu on siis piir. Vähemalt sellel isendil.

Tere!
Mis ketivahetus hinnaks tuleb,koos kõige juurde kuuluvaga?
Mercedes-Benz 280SE
Vasta
#10
Ma sain sügisel 2013a e250 cdi keti vahetuse Lesvenis 2023 sügisel hakkama alla 600e. Kett, tallad, õlipihustid jne
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2009, W212, puhh2000 puhh2000 0 2,591 22-09-2018, 10:36 PM
Viimane postitus: puhh2000
  MB E250 td w124 94 zfunky --zfunky-- 2 5,012 27-10-2011, 07:36 PM
Viimane postitus: --zfunky--



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne