Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 vibratsioon
#1
87a 2.5d. Probleem selles et eriti just kolmanda ja ka teise käiguga kuni 1500rpm jube vibratsioon. Tuleb just tagasillajuurest. Kui üle 1500rpm kiirendada kaob ja väga sujuv ja vaikne. Sai vahetatud kardaani ja difri vaheline kummipuks mis oli läbi, aga seis sama. Veovõllides lokse pole. Mida edasi vaadata võiks?
Vasta
#2
spekuleerin natuke kuigi see võib olla täiesti vale selle masina juures.
Samad sümtomid(vibra kindlate pöörete vahemikus) oli Datsia dusteril,samuti sai koik võimalikke asju ära proovitud .kombates kõikvõimalike juhtmeid ja yhendusi kadus vibra ära ärs js siis jälle tagasi.ja milles asi oli?-1 pihusti pistik jukerdas(jah ma tean et toite süsteemid on neil kahel masinal absoluutselt erinevad).samas masin käivitus väga korralikult sõltumata eelnenud seisu ajast...
Lihtsalt selline anomaalia mis ilmnedes viitab koigele muule kui veoülekandele...
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#3
(02-11-2015, 10:30 PM)sõiduk Kirjutas: ...
Mida edasi vaadata võiks?

Mootori ja käigukasti patju. Ära unusta, et sel on hüdraulilised padjad...
Vasta
#4
(04-11-2015, 10:21 AM)v6sa Kirjutas:
(02-11-2015, 10:30 PM)sõiduk Kirjutas: ...
Mida edasi vaadata võiks?

Mootori ja käigukasti patju. Ära unusta, et sel on hüdraulilised padjad...
võiks kas või välistada et ratas tasakaalust väljas.....jah niimoodi siin ennustada halb...vi on kardaan obaduse saanud....
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#5
Samas kui kardaan tasakaalust väljas, siis oleks vibra vist pidevalt. Kolmanda käiguga 1000-1500rpm sõita on jube, viienda käiguga kordades leebem. Mootoripadjad peaks ok olema. Tühikäigul mootor ilusti paigal, ei värise ega rapu. Vibra on ka just tagasillajuures. Nt tagaistmel sõites on kõvasti rohkem tunda kui ees.
Vasta
#6
Vaata uuesti mootori ja kastipadjad üle, kui padi on läbi siis kohapeal mootor väriseb pigem vähem sest padi vajub kokku ja muutub jäigaks, siis on kohapeal keres vibra sees. Kui padjad korras siis jõuga mootorit külgedele loksutades mootor lausa ujub, üsna sült on. See et vibra tagant tuleb võib lihtsalt võimenduda läbi kardaani, tüüpiline et neil on taga ka sillaraami esimesed väiksemad puksid läbi.
Vasta
#7
Viga võib olla ka rehvides.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#8
Kas rehvides ei avalduks vibra just suurtel kiirustel? Kas kastil on ainult,üks padi, see mis kardaani ühenduskohapeal? Kas tugilaager võib ka nii teha kuigi vaatlusel paistab korras?
Vasta
#9
(05-11-2015, 10:44 AM)sõiduk Kirjutas: ...
Kas tugilaager võib ka nii teha kuigi vaatlusel paistab korras?

Tugilaager võib igasuguseid ebameeldivaid asju teha. Kas vibra tekkis äkki? Kas kardaani on poolitatud? Kas läks tagasi tehasemärkide järgi?

Ka takerduv rist võib vibrat anda...
Vasta
#10
Vibra oli ostes juba, müüja väitis, et kardaani tagumise leevendi viga, mis oli ka silmnähtavalt läbi. Selle vahetusega kadus jõnksutamime ära, aga vibra alles. Minul pole kardaan pooleks käind, aga oleks võimalus proovida teise auto alt kardaani.
Vasta
#11
(05-11-2015, 01:23 PM)onu_siim Kirjutas: Riste saad kontrollida ka kardaani küljest võtmata ning tugilaagrit lastes kardaani keskelt "rippu" kuniks on ruumi pukile hoog sisse ajada. Kui juba kergemgi laagrihääl sees, vaheta välja.

Nii saama, kui näpp ja kõrv on kalibreeritud. Kes pole enne teinud, ei pruugi aduda...
Vasta
#12
Mul oli suvel W123-ga maanteel sõites 90-100-ga äkki kerge vibra sees. Jõudsin linna ja kui hoog väiksem oli (20-30), siis tuli tahaotsa päris korralik jõnk-jõnks sisse. Ajasin auto tõstukile järgmine päev ja oligi see, mida ma kartsin. Üks tagarehv oli muhu üles löönud ja riie väljas. Sai uued neli rehvi alla ja auto muutus hoopis teiseks. Eelmine rehv oli juba vana ka (miski 10 aastat).
Seega vaata ikka rehvid kriitilise pilguga üle.
Vasta
#13
Kardaanil on ka esimene leevendi, seda võiks ka lähemalt uurida.Unibrow Olen mitmel 124'jal näinud et see on katki.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 63 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 330 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,632 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 vibratsioon Delsol 6 730 05-01-2023, 12:24 PM
Viimane postitus: Delsol
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 344 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  S 212 350d 4 matic külmalt vibratsioon sees. Auschwitz 18 1,951 05-03-2022, 08:26 AM
Viimane postitus: kait
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 700 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne