Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GL õhkvedrustus
#1
Küsiks nõu.
See vist ei ole normaalne kui peale, ts 30 tundi seismist, vajub auto tagaosa allapoole ja kohe peale keskluku avamist, hakkab vaikselt tõusma.
Kas peaksin minema leket otsima või on see normaalne?
Teiseks: Salongis on olemas, vedrustuse kõrguse reguleerimise nupp (kolm astet). Kas esimese astme tuluke peab koguaeg põlema või peavad normaaltingimustes olema kõik kolm indikaator tulukest kustunud?

Oleksin tänulik vastus(t)e eest.

T.K.
tiit.tiitik.001@mail.ee
Vasta
#2
Tere,

Ise olen 2007a. ML-i omanik, millel samamoodi õhkvedrustus ning nagu Teilgi pro-offroad pakett, kus õhkvedrustust võimalik tõsta 3 astet. Ma ei tea, mis aastakäigu masinaga Teil tegu on, kuid kui teil ei ole uuem kui 2012a. ehk järgmine kere, siis ML-il ja GL-il sama õhkvedrustuse süsteem.
Küsimus selline, et kui palju ta tagaosa madalamale laseb? ( Ega väga koopasse ei vaju, või ainult natukene)
Ise olen tähele pannud, et kui lukustan masina ära siis ta laseb mul natukene esiotsa allapoole ning paneb mingisse baasasendisse ning näiteks kui sõites praamipeal ning jättes auto kallakupeale ning ära lukustada siis laseb samuti tagumist osa allapoole natukene.
Kui mul oli leke, siis käitus auto nii, et airmaticu pump tegi rohkem tööd ning tuli ekraanile viga, pumba ülekuumenemisest. Seega auto sai aru, et pump peab tavapärasest rohkem tööd tegema ning kuskil ei püsi õhk sees.
Ise arvan, et teil leket ei ole, kuid huvitav on see,et Teil esimene aste õhkvedrustuse tõste nupp põleb. Kui vasakule poole nuppu keerata nö. keerad maha (vastupäeva), ka siis ära ei kustu?
Sõiduasendis peaks tuled kustu olema, esimene aste tähendab et auto on 30mm kõrgemal tavaasendist, teine aste oli 80mm minuteada ning 3 aste 110mm.

Ei tea, kui palju sellest arutelust nüüd kasu oli, kuid võibolla oskab keegi veel sõnasekka öelda ning pildi konkreetsemalt kokku panna.

Jõudu,
Andreas
Vasta
#3
(26-10-2015, 10:21 PM)mersukas Kirjutas: Tere,

Ise olen 2007a. ML-i omanik, millel samamoodi õhkvedrustus ning nagu Teilgi pro-offroad pakett, kus õhkvedrustust võimalik tõsta 3 astet. Ma ei tea, mis aastakäigu masinaga Teil tegu on, kuid kui teil ei ole uuem kui 2012a. ehk järgmine kere, siis ML-il ja GL-il sama õhkvedrustuse süsteem.
Küsimus selline, et kui palju ta tagaosa madalamale laseb? ( Ega väga koopasse ei vaju, või ainult natukene)
Ise olen tähele pannud, et kui lukustan masina ära siis ta laseb mul natukene esiotsa allapoole ning paneb mingisse baasasendisse ning näiteks kui sõites praamipeal ning jättes auto kallakupeale ning ära lukustada siis laseb samuti tagumist osa allapoole natukene.
Kui mul oli leke, siis käitus auto nii, et airmaticu pump tegi rohkem tööd ning tuli ekraanile viga, pumba ülekuumenemisest. Seega auto sai aru, et pump peab tavapärasest rohkem tööd tegema ning kuskil ei püsi õhk sees.
Ise arvan, et teil leket ei ole, kuid huvitav on see,et Teil esimene aste õhkvedrustuse tõste nupp põleb. Kui vasakule poole nuppu keerata nö. keerad maha (vastupäeva), ka siis ära ei kustu?
Sõiduasendis peaks tuled kustu olema, esimene aste tähendab et auto on 30mm kõrgemal tavaasendist, teine aste oli 80mm minuteada ning 3 aste 110mm.

Ei tea, kui palju sellest arutelust nüüd kasu oli, kuid võibolla oskab keegi veel sõnasekka öelda ning pildi konkreetsemalt kokku panna.

Jõudu,
Andreas


Tänks

Kasu oli ikka. Igaksjuhuks saatsin täna sõiduki ülevaatamisse, et kontrollivad võimalikud lekked üle. Ikkagi talv tulemas ja ei tahaks pakasega näha seda,et tagumik vastu maad. Rääkimata sellest, et pump võib "pekki" minna, kui liiga intnsiivselt peab tööd tegema. Eks näis mis vastavad. Ise nad seal arvavad, et tegemist on hoopis õhkpadja resiiveriga,mis pidi suht tüüpviga olema, et kipuvad pragunema ja sealt lekib hoopis. Aga eks näis.
Mis puutub sellesse vedrustuse kõrguse indikaatortuledesse, siis hea teada, et tava sõidul ei põle ükski. Lihtsalt kogu info auto kohta on Itaalia keelne ja pole suutnud omale leida/hankida eesti- või inglise keelset manuali.
Vasta
#4

Ja kõige kurvem lugu see, et vigu ei leitud!? Angry
Vasta
#5
(27-10-2015, 02:32 PM)Sakukas Kirjutas: Ja kõige kurvem lugu see, et vigu ei leitud!? Angry

Kuhu auto saatsid muidu?
Vasta
#6
Auto ei tohi alla vajuda. Kui süsteemis on leke, siis vajub tõesti. Üldiselt tuleks eelarvesse sisse kirjutada juba patjade vahetus. Saksast sai neid suhteliselt hea hinnaga http://aerosus.com/mercedes/gl-class.html
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Lasin kahes kohas kontrollida õhkvedrustust. Õhkpadjad - nagu uued. Resiiverid terved ja testitud. Trassid testitud. Lekkeid ei ole.
Ainuke variant on veel (teoorias), et läbi kompressori pääseb õhk tagasi välja. Teoorias on võimalik mõelda, et mingid klapid seal on väsinud. Neid ei hooldata ega remondita. Jääb üle ainult oodata, millal viga süveneb ja siis saab alles teada.

Vasta
#8
Olen seda märganud üks kord õnneks ainult. Vajus tagumik ära ts 2-3 cm. Kohe kui avasin keskluku (ilma süüte sisselülituseta või käivitamiseta), hakkas auto tagaots kohe ise ülesse tõusma.
Loomulikult on lootus, et tegemist oli anomaaliaga Smile Lihtsalt mõte oli selles, et kui soojade ilmadega nii tegi, mis siis pakasega saab.

Vasta
#9
Tavaliselt olen täheldanud et -15 ja alla selle on pool õhku hommikuks puudu. Kõik on vajunud talveunneSmile...

Ka minu s320 kardab -20 kraadi. Hommikul on vaatepilt mitte kõige parem.


Kas uuena on lubatud et mingist - kraadist vajub või on see vanade autode rõõmud?

Kas vanema s klassi või ml 2007 näiteks - vajuvad ühtemoodi pikalt seistes? (talvel).

Selge see et suvel norm ajaga ei vaju töökorras autol midagi - ka nädalaga.
Vasta
#10
(01-11-2015, 02:32 AM)danil523 Kirjutas: Tavaliselt olen täheldanud et -15 ja alla selle on pool õhku hommikuks puudu. Kõik on vajunud talveunneSmile...

Ka minu s320 kardab -20 kraadi. Hommikul on vaatepilt mitte kõige parem.


Kas uuena on lubatud et mingist - kraadist vajub või on see vanade autode rõõmud?

Kas vanema s klassi või ml 2007 näiteks - vajuvad ühtemoodi pikalt seistes? (talvel).

Selge see et suvel norm ajaga ei vaju töökorras autol midagi - ka nädalaga.

Mul on W221, S500, 2006a ja nüüd hakkab jooksma teine talv. Esimesel talvel sai auto paar nädalat jutti (Põhja-Rootsis) iga jumala päev -20...-40 külma ja ei vajunud kordagi alla, kõik oli igati timmis, aga üle 24h kordagi auto ei seisnud ka.
Vasta
#11
Küsimus airmaticu kompressori kohta. Nimelt on hakanud ta töödates plärisema. Varem ta töötamist kuulda polnud. Vedrustus korras, masin alla ei vaju. Kas keegi neid kompressoreid remondib või hooldab? Hortis soovitati kogu kompressor välja vahetada. Tänud info eest.
Vasta
#12
Kummipuksid/vedrud võivad ka väsinud olla, mis kompressorit paigal hoiavad.
Vasta
#13
Mul r500 laseb vahest ühe esimese nurga alla. Aga viga pole mitte patjades ega ka mingis muus lekkes, vaid kõrguse(nurga?) anduris. Ma vahest pargin sellise lolli nurga alla, et andur saab mingi vale info ja siis laseb nurga alla. Välismaistes foorumites päris palju juttu sellest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne