Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:W 210 2000.a.320cdi käivtus anomaaliad
#1
Tere,
lugu ise järgmine:tal teadupärast see tark/infrapuna võti ,võti lukku ,keerad ja lased lahti ning ise käiab kuni käima läehb/ei lähe,sümptom järgmine:vahest võtab taha võtme ja pauh käib ja samas teistel kordadel on nii,et käiad mitu korda ei lähe käima ja starter veab nagu uimaselt,siis jälle keerad ja starter veab normaalselt ja läheb käima.Seoses sellega on veel nii,et aut.tuled on ka peal ja kui ei lähe käima siis on tuled nagu tuhmid ja siis kui läheb on stardi ajal ka tuled normaalse valgusega.Oskab keegi anomaalia kõrvaldamiseks mingit vihjet anda, et kus kohast otsima peaks hakkama,arvuti vigu ei näita Sad
Äkki mõni relee ? Lisa immo sai maha kakutud ja asi läks paremaks aga probleem jäi,mitte küll enam nii hullu kui varem !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#2
Mul endal C klass 203 mul ka mingi anomaalia käivitamisega vahel, kuid eeldatavasti on aku vahetus varsti ees. Aga, kui vastuseid otsisin oma probleemile, siis W 210 jäi silma mingi massi probleem. Mingi klemm pidi kuskil jalgade juures põhja alla olema mis ära mädaneb või oksudeerub ja tekitab ka erinevaid käivitus anomaaliaid.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Multimeetrit oskad kasutada?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
(25-10-2015, 11:35 AM)Laur Kirjutas: Multimeetrit oskad kasutada?

oskab,mida peaks mõõtma,ilmselt starterile tuleva voolu tugevust ja siis juba releede kallala ? ,väga suur sõber ma elektriga just pole aga olen ikka hakkama saanud kui keegi otsa kätte annab.siimruz,massi juhe vahetatud ja probleem endine !
Seepärast sai ka teema tehtud,et äkki keegi kokku puutunud probleemiga ja juhataks otsa kätte,alati on võimalik volitatud esindaja manu minna aga tahaks ise teha !Selle optioni jätaks viimaseks.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#5
Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?

Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.

Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema...Crybaby
Vasta
#6
(26-10-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?

Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.

Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema...Crybaby
Seepärast küsisingi,et mida mõõta,jõuvoolu ahelad sai üle käidud,kas peale selle juhi jalge all oleva kere massi mis kinnitub kkasti külge on veel mõni koht ?See konkreetne oli vägagi ilusa ühendusega kuigi ise kaabel oli tume selline ja ka vool jooksis sealt kenasti läbi-On veel mingeid mõtteid võ peab tõesti minema kuskile targema poole(üldse ei kipu,tahaks ise teha ja teada)
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#7
Välisilme järgi on kahtlane otsustada.
Töötava mootoriga, pane niipalju koormajaid järgi kui oskad, tuled, ventikad...
Mõõda laadimis pinge otse akult, siis nii, et üks klemm on akul, teine genekal otse ja siis samamoodi üks ots akul, teine geneka korpusel ja vaata kas on erinevusi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(26-10-2015, 11:43 AM)arcar Kirjutas:
(26-10-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?

Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.

Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema...Crybaby
Seepärast küsisingi,et mida mõõta,jõuvoolu ahelad sai üle käidud,kas peale selle juhi jalge all oleva kere massi mis kinnitub kkasti külge on veel mõni koht ?See konkreetne oli vägagi ilusa ühendusega kuigi ise kaabel oli tume selline ja ka vool jooksis sealt kenasti läbi-On veel mingeid mõtteid võ peab tõesti minema kuskile targema poole(üldse ei kipu,tahaks ise teha ja teada)

Kuidas Sa seda voolu läbijooksmist tuvastasid?Paranoid

Teema algas käivitusprobleemidest, mille põhjuseks kahtlustad voolupuudust. Sul võib olla õigusEusa_angel, kuid selleks pead vea avaldumise hetkel tegelema pardapingega.

Laadimise probleem võib olla, kuid see avalduks pidevalt ja kaoks alles peale täiendavat laadimist või akuvahetust.
Vasta
#9
(26-10-2015, 05:59 PM)v6sa Kirjutas:
(26-10-2015, 11:43 AM)arcar Kirjutas:
(26-10-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Millega Sa starteri tarbitava voolu tugevust mõõda kavatsed?

Ma soovitaks esialgu klemmipingete mõõtmisega piirduda - see on lihtsam ja täpsem ettevõtmine.

Sa ikka oled üle käinud jõuvooluahela klemmid? Need kipubad ää hapnema...Crybaby
Seepärast küsisingi,et mida mõõta,jõuvoolu ahelad sai üle käidud,kas peale selle juhi jalge all oleva kere massi mis kinnitub kkasti külge on veel mõni koht ?See konkreetne oli vägagi ilusa ühendusega kuigi ise kaabel oli tume selline ja ka vool jooksis sealt kenasti läbi-On veel mingeid mõtteid võ peab tõesti minema kuskile targema poole(üldse ei kipu,tahaks ise teha ja teada)

Kuidas Sa seda voolu läbijooksmist tuvastasid?Paranoid
ühendasin ühe starteri külge mis vedeleb riiulis ,vedas ringi ja ei kuumenenud ega kedagi(ma ei tea kui üige see oli aga vool sealt läbi käib)

Panin aku laadima ööks,samas olen katsetanud korralik täkk taga ja sympptomid samad,korra keerab starterit korralikult,järgmised 5x ei tuhkagi,käib jou jou jou ja kõik,käima ei lähe.Täpselt selline tunne jääb nagu voolu oleks vähe/aku lahja.Mõni helge peaga elektrimees oleks kellegi välja pakkuda Tallinnas ja lähiümbrus ? Ilmselt raiskan aega lihtsalt ise pusides Eusa_snooty
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#10
Kulunud starteri harjad?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
(26-10-2015, 06:32 PM)Laur Kirjutas: Kulunud starteri harjad?
väidetavalt starter remonditud aga eks kakun laiali,sest muud tööd mis seal tehtud ei ole just väga usinasti tehtud ja see + kaabel on ka uus veetud ,seda on näha.Kas mõni relee ei või näkku panna ?
Sest käivitumise hetkel kui tuled lähevad eredalt põlema ,läheb ka auto käima,järgmine proov,käivitad ja xenonid ees on justkui tuhmid ja ei käivitu ka.
Täiesti lamp teema,vahel ei võta starter automaatselt taha kui võtit keerad ja selle näppude vahelt päästad ?!Kas süüteluku kamm ei või olla ? Või kuidas seda võtme asja juhitakse,keerad,päästad võtme ja kui käivitub on kõik ok /ei käivitu siis mingi hetk viskab starteri tagant ? Ilmselt mingi relee seda juhib.Ok sobran homme veel juhtmetes ja releedes,kakun kõik välja ja puhastan klemmid,eks näis mis saab !
Sellist uunikumi pole ju mõtet stari taha ka ajada ? Minu arvuti(autocom) vigasi ei leia,kõik nagu oleks OK!
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#12
(26-10-2015, 07:54 PM)arcar Kirjutas: ...
Kas mõni relee ei või näkku panna ?
...
Kas süüteluku kamm ei või olla ?
...
Sellist uunikumi pole ju mõtet stari taha ka ajada ?

Vabalt võib miski näkku panna või mõnes asjas kamm olla. Aga enne keerukamate asjade kallale minekut välista voolunälgEusa_angel Seda saab lihtsa ja odava multimeetriga klemmipingeid mõõtes teha.

Nende vanade mersudega see mure ongi, et universaalsed arvutid ei leia nendega ühist keelt, vana STAR ja pädev Diagnostik saavad aga autost päris palju kätte. Tõsi, pädev Diagnostik saab palju kätte ka multimeetri ja tagumikudüno abigaWink

Asjalike diagnostikute kohta on ju eraldi teema olemas, vali sealt paslik välja. Mina kiidan meie foorumi meest Meegot, kes Tabasalus toimetab.
Vasta
#13
(26-10-2015, 08:15 PM)v6sa Kirjutas:
(26-10-2015, 07:54 PM)arcar Kirjutas: ...
Kas mõni relee ei või näkku panna ?
...
Kas süüteluku kamm ei või olla ?
...
Sellist uunikumi pole ju mõtet stari taha ka ajada ?

Vabalt võib miski näkku panna või mõnes asjas kamm olla. Aga enne keerukamate asjade kallale minekut välista voolunälgEusa_angel Seda saab lihtsa ja odava multimeetriga klemmipingeid mõõtes teha.

Nende vanade mersudega see mure ongi, et universaalsed arvutid ei leia nendega ühist keelt, vana STAR ja pädev Diagnostik saavad aga autost päris palju kätte. Tõsi, pädev Diagnostik saab palju kätte ka multimeetri ja tagumikudüno abigaWink

Asjalike diagnostikute kohta on ju eraldi teema olemas, vali sealt paslik välja. Mina kiidan meie foorumi meest Meegot, kes Tabasalus toimetab.
tänud !

(26-10-2015, 08:00 PM)onu_siim Kirjutas: Kui ei käivitu, proovi vastu ajukarpi rusikaga lüüa (Kõrvalistujapool, kapotiall).
Lisaks võid guugeldada K40 relay, lugemist jagub Rolleyes
see on vast esimene asi mida homme teen Smile
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#14
laks vastu releed ei päästnud Sad nüüd kaevan siis juhtmestikku veits
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 257 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  w211 320cdi 2004 Puhub külma srkiik 2 850 20-11-2021, 09:06 PM
Viimane postitus: raitzzz
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,191 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W211 2002a. 320cdi ATM veixmbs 4 942 02-11-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: veixmbs
  210 uksed Lehetu7 2 705 14-04-2021, 02:21 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W211 320cdi 150kw limpmode allarh 13 5,780 04-09-2020, 07:55 PM
Viimane postitus: MadisMM
  Om642 320cdi uimane. killer666 17 8,022 19-12-2019, 07:58 PM
Viimane postitus: laf1247
  W211 320cdi 150kw kütus ei jõua latti allarh 1 1,940 21-08-2019, 07:28 AM
Viimane postitus: madis71
  '03 S211 320CDI P2015; P2019; P2047; P2051 Injection 9 7,785 07-02-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: Injection
  W210 elektri anomaaliad aandroo 1 2,120 21-12-2018, 01:30 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne