Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Tere!
Probleem selline, et esimeste külmemate ilmadega hakkas mu W124'l (250D) akutuli kergelt hõõguma. Kui pöördeid kõrgemaks ajada siis kustus peaaegu ära. Läks paar nädalat, kui ühel hommikul oli aku tühi.
Mis siis ikka, mõtlesin, et äkki vana aku ja lihtsalt läbi.
Sai siis eile uus aku ostetud, kuid madalatel pööretel jäi probleem alles - akutuli hõõgub kergelt. Millele peaks järgmisena tähelepanu pöörama ? Geneka harjad ?
lugupidamisega
Kristian
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Genekas esimene asi, millele hakka rõhku pöörama. Kõige lihtsam mõõda töötava mootoriga aku pealt ära, palju voolu annab.
Tyhikäigul peaks ikka üle 12 V olema - igaks juhuks kisu akul pluss ots maha. Kui pöördeid annad, siis 14,4 oleks norm
Kui Genekas ok, siis võid viga otsida ka mujalt - kuskil mingi kulutaja vms.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Harjad tasuks küll üle vaadata, lõhnab selle moodi küll.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
kuld Kirjutas:Harjad tasuks küll üle vaadata, lõhnab selle moodi küll.
Vägagi selle moodi lõhnab.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui elektrit ei jaga siis harjad ainuke asi mida ise vaadata saad. Vahetatakse koos pingeregulaatoriga jä käib lahti geneka tagumise poole küljest kahe kruviga. Kuigi vabalt võib ka ankur kulunud olla või siis pool diood sillast jne. aga kui harjad siis tasuks asemele panna 14,5v pingeregulaator. 13,8 rohkem soja maa värk kus ei sõideta 24h. tuledega
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Jah, see 14,6 (5) voldine pingeregulaator pole kohe mitte oluliselt kallim ka, kui teine.
Veel: eriti ei soovitaks seda akuotsa käiva mootoriga maha võtta - lõhub dioodiploki ära ja üsna kähku sealjuures!!!
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Omadest kogemustest julgen väita, et asi lõhnab dioodide järele.
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Nii, nüüd tänu Teile tunduvalt targem.
Käisin asja testriga üle. Tühikäigul 11,8-12,xx, pöördeid kergitades tuli miski ~13,8 ka korraks. Pöörded tagasi maha lastes jäi miski 12,8 peale.
Äkki oskab keegi veel juppide ligikaudse hinna kohta ka miskit kosta ?
Ehk oskate isegi mõnda soodsat kontrollijat/tegijat soovitada ?
PS Pühade ajal tahaks paar pikemat sõitu ette võtta, akupealt eriti sõita ei julge.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Innar Kirjutas:Omadest kogemustest julgen väita, et asi lõhnab dioodide järele.
Vabalt võib see viga ka olla,kahh kogetud ühe teise margi peal.
Kuid alustaks harjadest,lihtsam ka.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kindlalt on viga dioodides.
kui viga on dioodides, siis hõõgub
kui viga on mähises, siis põleb
kui viga on pingeregulaatoris, siis tavaliselt tuled vilguvad(mitte päris nii nagu suunad aga no ütleme siis ujuvad)
kui viga on harjades, siis lihtsalt jääb seisma(aku tühi, mingeid tulukesi põlema ei lähe!)
kõik variandid omal nahal läbi "katsetatud".
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
marek Kirjutas:kindlalt on viga dioodides.
kui viga on dioodides, siis hõõgub
kui viga on mähises, siis põleb
kui viga on pingeregulaatoris, siis tavaliselt tuled vilguvad(mitte päris nii nagu suunad aga no ütleme siis ujuvad)
kui viga on harjades, siis lihtsalt jääb seisma(aku tühi, mingeid tulukesi põlema ei lähe!)
kõik variandid omal nahal läbi "katsetatud".
Hmmmmmmmmm,123-el konkreetselt hõõgus õrnalt.Peale harjade vahetust kadus ära.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Karl Kirjutas:Hmmmmmmmmm,123-el konkreetselt hõõgus õrnalt.Peale harjade vahetust kadus ära.
pea ple prügikast, aga nii oli vist siis kui 1 hari otsas ja teine kuidagi veel ulatab... vist. :demond:
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Tuli välja, et genega mingi jama. Kuna pühade-eelne aeg ja kõigil kiire, läksin lihtsama vastupanu teed ja lasin Imrel gene ära vahetada.
Siinkohal suured tänud talle, et suutis selle töö oma niigi tihedasse graafikusse sisse suruda. Vastutulelikumat remondimeest pole mina kohanud !
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kuna teema algataja siin kirjutas välja laadimispinge, siis julgen pisut kahelda dioodide veas. kuidas siis laadimise hoiatustuli põleb sellel autol? ergutusvool käib läbi laadimise hoiatustule lambi ja läbi geneka harjade. kui aga läbi harjade piisavalt voolu ei lähe, siis tekib potensiaalide vahe, ehk pinge erinevus, mis panebki hoiatustule vastava heledusega põlema. seega siis esimesena langeb kahtlus geneka harjadele.
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
03-02-2006, 08:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2006, 11:11 PM ja muutjaks oli wax.)
Kui süüte sisse panen, aga akutuli põlema ei lähe, siis on viga harjades? (Käivitub nagu ikka)
W124 200D
Postitused: 17
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
wax Kirjutas:Kui süüte sisse panen, aga akutuli põlema ei lähe, siis on viga harjades? (Käivitub nagu ikka)
W124 200D
Ise küsin ise vastan. Üks harjadest väga kulunud.
Postitused: 83
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
Suhteliselt sarnane mure ja lisan samsse teemaase. Külmad tulekul ja tahaks muresid ennetada.
w140, S600 kupee
Mõõtsin testriga üle ja pinge on
Tühikäigul ja sõites 13,8-14,0 V,
Seistes 11,8v
Aku on peal olnud kirjade järgi 4 aastat.
Aku vahetan igal juhul ära. Mis arvate kas madal pinge tühikäigul võib olla põhjustatud vanast akust või ootab ka genekaga tegelemine ees ?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
cl600 Kirjutas:w140, S600 kupee
Mõõtsin testriga üle ja pinge on
Tühikäigul ja sõites 13,8-14,0 V,
Seistes 11,8v
Aku on peal olnud kirjade järgi 4 aastat.
Aku vahetan igal juhul ära. Mis arvate kas madal pinge tühikäigul võib olla põhjustatud vanast akust või ootab ka genekaga tegelemine ees ? 13,8-14,0V on täiesti normaalne. 4a vana aku on selgelt liiga vana, eriti kui sõita linnas lühikesi otsi. tnapäeval tehakse asju ikka garantii ajaks. illy:
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
4 a vanune aku on vana jahh... kuigi, võid ju mõõta koormusemõõturiga seda akut, aga kardan, et kukub üsna kiirelt ära.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
4a on paras vanus aku jaoks, kuigi omast kogemusest olen sõitnud ühe ja sama akuga 8a enne kui lõplikult ära kustus, aga marki ei mäleta. aku siis käis erinevate autode peal. aga autopartsi aku kustus mul enne garantiiaja lõppu ära. saast oli.
|