Postitused: 38
Teemad: 12
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Autol vahetati tagumine rattalaager.Peale remonti sain söita u. 100 km kui hakkas kostma tagant imelike hääli (kerge krigin)Töstsin auto yles ja avastasin et pooltelje otsamutter oli paar ringi lahti keeranud.Keerasin uuesti kinni ja löin nii öelda need stopperid kinni ja tegin märkme markeriga peale asendist...Pärast järgmist 100-150 km jälle sama lugu ja nii edasi ja edasi ...nyydseks 4 korda .Kysimus oleks ,et milles vöib olla asi?miks ta lahti end keerab hoolimata stopperitest mille ta lihtsalt sälkudest välja väänab?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Mul oli kunagi sama jama. Kohe peale ostu Saksast (treilaga tuli Eestisse) hakkas veovõlli mutter lahti keerama. Ilmselt oli sõidetud lahtise mutriga ja tekkinud lõtk veovõlli nuutide ja rummu nuutide vahele. Pingutasin peale iga kord aina pikema võtme pikendus toruga. Lõpptulemuseks oli see, et kord ühes kurvis murdus veovõlli ots koos mutriga ära ja kogu kupatus lagunes laiali, lõhkudes suporti kinnituskõrvad jne. Peale teise veovõlli ja rummu asetamist see jama kadus. Pinguta mutter kinni ja siis hoides pidurit peal las keegi vaatab kas veovõll liigub koos mutriga kui sa käike lülitad edasi ja tagurpidi käigu peale. Mul see jama juhtus aastal 1997 aga mutter koos veovõlli otsaga siiamaani riiulis seda jama meelde tuletamas.