Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124-le ?
#1
Tere. Küsimus sis selline ,et kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124 kerele peale?
Vasta
#2
Füüsiliselt mahub - plokk on ju edasiarendus varasematest. Aga kuidas mootorijuhtimise lahendad?
Vasta
#3
Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#4
(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?

Olla pandud Soomes. Ise ei ole näinud, laialtlevinud rats ka ei ole.
Vasta
#5
M6ttes oli, et arendan kuidagi 2.2d aju ja juhtmestiku w124-le peale.Või kuidas targemad vennad teeksid?kuna see mu esimene oma taoline projekt Smile .
Vasta
#6
Ilma ecu´ta, 124 ridapumbaga
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
(11-09-2015, 04:56 PM)v6sa Kirjutas:
(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?

Olla pandud Soomes. Ise ei ole näinud, laialtlevinud rats ka ei ole.

Olen ise ühe sellise kombo teinud, pump koos ketihammasrattaga 2,0 oma ja pihustitorud om605 või 606 mootorilt, üks tuttav veel mitu autot nii ümber ehitanud. 124 kerele pole küll mõtet 2,2 juhtmestikku peale ehitada et seda ikaldust 2,2 rootorpumpa käima saada.
Vasta
#8
(11-09-2015, 09:00 PM)erx000 Kirjutas:
(11-09-2015, 04:56 PM)v6sa Kirjutas:
(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?

Olla pandud Soomes. Ise ei ole näinud, laialtlevinud rats ka ei ole.

Olen ise ühe sellise kombo teinud, pump koos ketihammasrattaga 2,0 oma ja pihustitorud om605 või 606 mootorilt, üks tuttav veel mitu autot nii ümber ehitanud. 124 kerele pole küll mõtet 2,2 juhtmestikku peale ehitada et seda ikaldust 2,2 rootorpumpa käima saada.

Oli palju vaja ümber teha?(pump istus otse külge?) Kuidas tulemus jäi? Minek halvenes, paranes?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#9
Pump istus otse külge, torud ei sobi, ma kasutasin om605 torusid ja klapikambrikaant pidi natuke töötlema kuna torud jooksid teises asendis. Minek läks lahjemaks kuna kütet annab peale 55kw jagu, usun kui pumpa asjatundlik mees peale keeraks siis saaks kenasti 70kw kätte.
Vasta
#10
Tuli meelde et õli soojusvaheti jäi ka jalgu, õlifiltrijalg läks vana tüübi oma, ilma õlijahutuseta.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 172 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 408 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 320 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,926 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 414 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 680 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 298 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 708 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne