Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 lisasoojenduse nupp
#1
Tere.
Lugesin neid teemasid ka, aga jäi endiselt arusaamatuks. Ühesõnaga see nupp mis asub tuhatoosi kõrval, kas see rakendub tööle ja välja ise?
Ükspäev vaatasin, et see tuli põleb nupul ja lülitasin selle välja. Kas ma nüüd kui külmemaks läheb talve poole pean seda ise välja lülitama, kui tundub et auto piisavalt soe, või lülitub see ise automaatselt välja kui vaja ? Eeldan ,et tööle lülib ennast see ise. Kapoti all paremal pool see asi tundub töötavat, kuna täna varahommikul see igatahes susises seal kui auto välja suretasin.
Vasta
#2
Nupust on automaat režiim sees kui tuli ei põle
Ise lülitab sisse välja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Asi selge ühe konkreetse lausega. Tänud :-)
Vasta
#4
Ostsin eelmine nädal W210 E220 CDI 99a.,mul sama moodi se lüliti seal :kui vajutad,siis punane mtuluke süttib,ning kui veel vajutad,siis kustub ära--järelikult asi toimib,küsin kus see nn,lisasoojendus asub ja veel millistest asjadest ta koosneb!?Näit:ons siis veel mingi lisa soojendusradikas,mis lülitatakse ahelasse,või siis on lihtsalt üks lisa soojendus mootori kiirus varuks,või siis on äkki üks lisa tosooli-pump,mis käitatakse selle nupuga ja mis jääb nn,automaatreziimi?Või mida siis selle nupuga sisse ja välja lülitatakse?Uuriks kohe kangesti kus selline automaatika paikneb ja kuidas töötab!Nagu aru saan siin ei ole tegu ei märja ei kuiva GEROGA???Eusa_doh
Vasta
#5
Minu värskelt müüdud W210 E220 CDI 99a juhtis see lüliti Webasto tööd. Webasto ehk lisasoojendi on autokütusel töötav põleti, mis oma põlemisgaasidega soojendab jahutusvedelikku. Asub kõrvalistuja pool esitiiva ees.
Olenemata lüliti asendist hakkab ta sisselülitatult tööle siiski vaid siis kui välistemperatuur on alla +7C. Tulukese põledes on lisaküte väljas. Töö ajal on kuulda kerget mühinat, kõrvalistuja ratta ees on ca 2cm läbimõõduga toru, kust väljuvad põlemisgaasid.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#6
Küsin siis juba veel:kui on tegu tõesti autonoomse lisasoojendusega,siis peaks seda ka programmeerida saama.Kui ei saa siis järelikult töötab see sellest nupust sisse ja välja lülitades.Tekib küsimus,kui lõpetad sõidu ja keerad süüte välja ja kas siis lõpetab ka see lisasoojendus oma töö?!Mina tahtsin juba hakata termostaati vahetama, kuna siin 0 kraadiga läks sõites jahutusvedelik kuidagi väga aeglaselt soojaks,80-ni kulus oma 50 km sõitu.Homme proovin sõita koos selle lisasoojendusega,ehk välistemperatuur võimaldab seda/on alla +7/Kuulmiseni, tänan vastamast!Icon_neutral
Vasta
#7
Kõigepealt tee kindlaks mis lisasoojendus sul on. Kui on Webasto, töötab see diisli pealt. On olemas ka programmeeritavaid, siis peaks eraldi ekraan kusagil olema. Teine valik on elektriline lisasoojendus.Tuhatoosi kõrval on lisasoojenduse nupp. Kui tuluke ei põle, töötab see elektriline lisasoojendus automaatselt. Lülitub sisse kui välistemperatuur alla 8 kraadi ja lülitub välja kui mootori temp. üle 70 kraadi. Kui tuluke põleb, on välja lülitatud. Termostaadi võid ära vahetada, läheb kiiremini soojaks.
Vasta
#8
(20-10-2015, 11:40 PM)valter2 Kirjutas: Küsin siis juba veel:kui on tegu tõesti autonoomse lisasoojendusega,siis peaks seda ka programmeerida saama.Kui ei saa siis järelikult töötab see sellest nupust sisse ja välja lülitades.Tekib küsimus,kui lõpetad sõidu ja keerad süüte välja ja kas siis lõpetab ka see lisasoojendus oma töö?!Mina tahtsin juba hakata termostaati vahetama, kuna siin 0 kraadiga läks sõites jahutusvedelik kuidagi väga aeglaselt soojaks,80-ni kulus oma 50 km sõitu.Homme proovin sõita koos selle lisasoojendusega,ehk välistemperatuur võimaldab seda/on alla +7/Kuulmiseni, tänan vastamast!Icon_neutral

Mina vahetasin termostaati iga kahe aasta järel - tulemus märgatav.
Sõidu lõppedes jah, automaatika lõpetab lisakütteseadme töö aga heitgaasidest puhastamiseks töötab ventilaator mõne aja ka siis kui süüde juba väljas. (samuti algab töötsükkel alati esmalt vaid ventilaatori tööga enne kui katlasse tule teeb)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#9
Võivad vabalt olla mõlemad, nii diislilt kui ka elektriline. Võib olla programm kell, võib ka mitte. Annab lisada ka programm kell juurde.
Osadel 210 on radika juures suur bi metall lüliti webasto juhtimiseks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 290 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 695 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 465 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 858 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 652 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,039 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 907 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,868 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 564 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 Kesklukk, süüde ei tööta. Peter 10 1,304 20-10-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne