Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Külm on
#1
Tere selline mure , et maatepeal sõites hakkab külma tootma üle 80 km/h samas mootori temp on norm aga paigal või vaiksemalt sõites sooja küll autoks 85a w126 30D milles kala?
Vasta
#2
igast august või ainult keskelt? keskelt keera kinni, sealt peabki ainult jahedat tulema.
...
Vasta
#3
Kivakas Kirjutas:Tere selline mure , et maatepeal sõites hakkab külma tootma  üle 80 km/h samas mootori temp on norm aga paigal või vaiksemalt sõites sooja küll autoks 85a w126 30D milles kala?

milline see norm temp on, kui saladus pole ?
Vasta
#4
Hm mul teeb ka sellist pulli, vahest küll mitte aga siiski. Ise arvan, et soendusradikas kala.
Vasta
#5
vahetage termostaat ära, kui kogu aeg lahti siis nii teebki
kontrollige jahutusvedeliku hulka, kui liiga vähe siis soojendusradika jauks ei jagu

Vasta
#6
Termoka ma vahetasin ära kuna see läks läbi ja veetase on ka normis.
Siiski arvan esialgu, et soendus radikas on niivõrd umbes, et sealt ei käi see vesi korralikult läbi. Trassi peal suure kiirusega sõites jahutab see peale tulev õhk radika maha ja linna kiirusega sõites on norm. siis seepärast, et ta ei saa peale enam sellist õhku, mis suurema kiiruse juures langeb. See siiis minu teooria:bisou:
Vasta
#7
Sõbra autol oli samasugune kala.Tuli välja ,et soendusradikas oli sodi täis.Prooviti küll läbi pesta,aga ei aidanud.Vahetas radika ära ja nüüd on kõik ok.
Vasta
#8
Seltsimehed enne kui oma salongiradikaid lammutate, võiks ikka temp. elektromagnet reg. klapid üle vaadata kapoti alt, ära puhastada ja 99% protsendil juhtudest uued kummitihendid sinna osta...enamjaolt saavad need asjad alguse sealt ja sisemised kliima temp. reg. nupud (reostaadid) tasuks ka lahti võtta ja sealt kultuurikiht pealt ära pühkida....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
126-e soojenduskraan soovitaks 124-a omaga asendada,tunduvalt töökindlam.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
enam kui kindel, et viga on selles mida rolz just kirjutas.
Vasta
#11
Rolz Kirjutas:Seltsimehed enne kui oma salongiradikaid lammutate, võiks ikka temp. elektromagnet reg. klapid üle vaadata kapoti alt, ära puhastada ja 99% protsendil juhtudest uued kummitihendid sinna osta...enamjaolt saavad need asjad alguse sealt ja sisemised kliima temp. reg. nupud (reostaadid) tasuks ka lahti võtta ja sealt kultuurikiht pealt ära pühkida....
[size=3]

et siis mis asjad:cool2:
Vasta
#12
Sul salongis sees on reostaadid 2x (kui sul just aut. kliima ei ole aga vist ei olnud) need keritavad nupud, punasest siniseks, kust temperatuuri valid, neid on seal 2x, et kumbi istuja saaks valida omle sobiva temperatuuri, kuidas seda saavutatakse? Armatuuri all on sisemine kliimaradikas, see on jaotatud kaheks sektoriks, üks sulle, teine su naisele, sinna tuleb kolm toruotsa, kaks sisse, üks välja, nii nüüd mootor tekitab sulle sooja "vee" mida ringi ajada, ja salongi ringlusesse tuleb samuti kaks otsa, sisse- ja tagasivool, ja nüüd kapoti all kohe klaasi all/vastas on selline "jagaja/kraanid" , sinna tuleb mootorist vesi sisse, sealt edasi salongi, kus on kaks kanalit, milles asuvadki elektromagnetklapid, mida sa seest juhidki nuppu keerates, ja vastavalt siis kas klapid avanevad/sulguvad ja seeläbi reguleerib kui palju sa sooja saad salongis. W126 võid sealt veel leida aknaaluse nn paisupaagi, mis asub kojameeste 0-asendi all, et need talvel vastu klaasi ei jäätuks ja veel võid leida sealt ühe lisa elektripumba - sirkulatsiooni pumba, mis ajab vett ringi süsteemis, see rakendus vist salongi puhuri esimeses astmes...:biggrin:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
Rolz Kirjutas:Sul salongis sees on reostaadid 2x (kui sul just aut. kliima ei ole aga vist ei olnud) need keritavad nupud, punasest siniseks, kust temperatuuri valid, neid on seal 2x, et kumbi istuja saaks valida omle sobiva temperatuuri, kuidas seda saavutatakse? Armatuuri all on sisemine kliimaradikas, see on jaotatud kaheks sektoriks, üks sulle, teine su naisele, sinna tuleb kolm toruotsa, kaks sisse, üks välja, nii nüüd mootor tekitab sulle sooja "vee" mida ringi ajada, ja salongi ringlusesse tuleb samuti kaks otsa, sisse- ja tagasivool, ja nüüd kapoti all kohe klaasi all/vastas on selline "jagaja/kraanid" , sinna tuleb mootorist vesi sisse, sealt edasi salongi, kus on kaks kanalit, milles asuvadki elektromagnetklapid, mida sa seest juhidki nuppu keerates, ja vastavalt siis kas klapid avanevad/sulguvad ja seeläbi reguleerib kui palju sa sooja saad salongis. W126 võid sealt veel leida aknaaluse nn paisupaagi, mis asub kojameeste 0-asendi all, et need talvel vastu klaasi ei jäätuks ja veel võid leida sealt ühe lisa elektripumba - sirkulatsiooni pumba, mis ajab vett ringi süsteemis, see rakendus vist salongi puhuri esimeses astmes...:biggrin:

:bigsmile: puulehti ja sodi leidub ka mul seal:eureka: igaljuhul tänud jälle:cool_rsvd:
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne