Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uut mootori juhtmestikku
#1
Tervist, kas keegi oskab juhendada kust leida 2.2L 110kw mootorile uut juhtmestikku.
Nagu me kõik teame siis w124'de tüüpveaks on isoleeri ära mädanemine..
Päikest.
Vasta
#2
Silberist.....või teed ise. Võtab mõned tunnid aega, natuke materjali, aga tuleb tunduvalt odavam.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
oma W124 jal 3,2B tegin ka ise kogu kapotialuse juhtmestiku ise,läks umbes 1 päev.
Läks vaja umbes 20m (kuumakindlat kaablit), mõned meetrid termorüüd ja veidike
kannatust.
Vasta
#4
(18-03-2015, 11:24 AM)Ermo Kirjutas: oma W124 jal 3,2B tegin ka ise kogu kapotialuse juhtmestiku ise,läks umbes 1 päev.
Läks vaja umbes 20m (kuumakindlat kaablit), mõned meetrid termorüüd ja veidike
kannatust.

Kui ma ühte sinu massinat(oli vist see) nägin, siis istus seal riideisoleer originaal juhtmestiku isolatsioonina. Smile
Ma omal tegin ka paar lõiku umbes samamoodi aga isoleer oli parem. Smile

Kui ilu tähtis pole, siis võid ka isoleeri ainult kasutada aga eks välja vahetamine on etem.
kui ma uurisin, siis põhiline juhe müügis oli kannatlikkusega kuni 60 kraadi. Ja sellepärast sai Elfast silikoonjuhet(180kraadi) ostetud. Ainult juhe on 0,1....0,2 mm jämedam ja peapistikuga oli tegemist(W140).
Vasta
#5
(18-03-2015, 12:03 PM)Heinar Kirjutas:
(18-03-2015, 11:24 AM)Ermo Kirjutas: oma W124 jal 3,2B tegin ka ise kogu kapotialuse juhtmestiku ise,läks umbes 1 päev.
Läks vaja umbes 20m (kuumakindlat kaablit), mõned meetrid termorüüd ja veidike
kannatust.

Kui ma ühte sinu massinat(oli vist see) nägin, siis istus seal riideisoleer originaal juhtmestiku isolatsioonina. Smile
Ma omal tegin ka paar lõiku umbes samamoodi aga isoleer oli parem. Smile

Kui ilu tähtis pole, siis võid ka isoleeri ainult kasutada aga eks välja vahetamine on etem.
kui ma uurisin, siis põhiline juhe müügis oli kannatlikkusega kuni 60 kraadi. Ja sellepärast sai Elfast silikoonjuhet(180kraadi) ostetud. Ainult juhe on 0,1....0,2 mm jämedam ja peapistikuga oli tegemist(W140).
Heinar see isoleer oli juba enne mind sinna nii pandud,mina vahetasin kõik ikka algusest-lõpuni välja.Kimbud said ainult klambritega omavahel kokkupandud (ei hakkanud kestasisse kimpe ajama,kuna uued kaablid said kõik ühtevärvi ja nii hiljem lihtsam viga leida).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 71 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 4,769 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C124 91' probleem mootori ning juhipoolse elektriaknaga Rene147 6 5,707 26-08-2016, 02:03 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  R107 380SL mootori probleem stihl 3 3,569 15-06-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: hents99
  C126 380 mootori klõbin sabbath 3 3,461 21-05-2016, 09:59 AM
Viimane postitus: hents99
  R129 mootori sobivus Saffik 3 3,189 14-01-2016, 08:47 PM
Viimane postitus: Saffik
  W124 kupee mootori valik Randoolen 19 11,473 26-11-2015, 03:00 PM
Viimane postitus: Randoolen
  C124 230CE 89' - aknatõstuki mootori vahetamine rroosna 5 4,990 08-04-2014, 09:34 AM
Viimane postitus: mikk339
  W124 kupee mootori vahetamine!Abi kupeefänn 7 6,607 04-04-2012, 11:54 PM
Viimane postitus: aqu77
  K: 2.3 Mootori Head ja Vead!? gerton06 10 6,660 07-03-2012, 11:23 PM
Viimane postitus: hannes_s



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne