Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 ei puhu sisse sooja
#1
91 aasta 2,0 diisel w124 kerega masin siin . Termostaat vahetatud , salongi radikas vahetatud , kapoti all magnet klapid vahetatud , lisa pump samuti vahetatud . Salongi radika torusid katsuda armatuuri alt , siis tuli kuumad , et kõrveta või näpud ära . Sooja ikka ei puhu . Täitsa jahedat . Rullikuid võid regullida kas külmale või soojale , aga ikka tuleb täitsa külma .
Lae tule juures asub mingi andur mille küljest kummi voolik läheb salongi radika külge . Milleks see ?
Mõistus suht otsas . Äkki kellegil on ideid , milles viga võib olla .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#2
(30-11-2014, 11:24 PM)Old_timer Kirjutas: ...
Mõistus suht otsas . Äkki kellegil on ideid , milles viga võib olla .

Kui omal mõistus otsas, loe vanu teemasid, mida otsing pakub.Ninja

Lae all on temperatuuriandur, millest kindalaekatagune ventilaator õhku läbi imeb. Kui see vent ei toimi, toatemperatuur kõigub.

Kui magnetklappidelt pistik maha võtta, kas siis ka ei tule sooja?
Vasta
#3
Sai pistik ära võetud . Juhi poolt kergelt leiget tuleb .
Radikas ees külm . Ülemine radika lõdvik soe , alumine külm . Paisupaagis vedelik täitsa külm . Peale pikemat sõitu siis .

Ja otsingut sai kasutatud eelnevalt . Probleeme oli aga lahendust mitte .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#4
(01-12-2014, 09:56 PM)Old_timer Kirjutas: Sai pistik ära võetud . Juhi poolt kergelt leiget tuleb .
Radikas ees külm . Ülemine radika lõdvik soe , alumine külm . Paisupaagis vedelik täitsa külm . Peale pikemat sõitu siis .

Ja otsingut sai kasutatud eelnevalt . Probleeme oli aga lahendust mitte .

On lahendus: Lesven. Assakult üldse mitte kaugel.
Vasta
#5
Eesmisel radiaatoril peabki olemine ülemine lõdvik soe ja alumine külm, muidu poleks radiaatoril jahutusüsteemis ju mitte mingit mõtet, kui mootorile juhitakse jahutuseks peale tagasi juba varem kuumaks köetud jahutusvedelik.

Kas magnetklapid on kinni või salongiradiaator on umbes ja tsirkulatsiooni ei toimu. Muud loogilist põhjendust mina ei näe kui pump lööb.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#6
(04-12-2014, 10:25 AM)Treiku Kirjutas: Eesmisel radiaatoril peabki olemine ülemine lõdvik soe ja alumine külm, muidu poleks radiaatoril jahutusüsteemis ju mitte mingit mõtet, kui mootorile juhitakse jahutuseks peale tagasi juba varem kuumaks köetud jahutusvedelik.

Kas magnetklapid on kinni või salongiradiaator on umbes ja tsirkulatsiooni ei toimu. Muud loogilist põhjendust mina ei näe kui pump lööb.


Sai siis magnet klapid vahelt ära võetud .
Aga midagi paremaks ei läinud . Õrnalt leiget tuleb .
Aga avastasin , et salongiradika väljatulev otsa voolik on väga kuum , sisseminevate oma külm . terve see toru on pm külm , mis termostaadi juurest tuleb ja läheb salongi radikasse .Kui lisa pump järgi on , siis lähevad need torud soojemaks

Salongiradika torud otsad sai lahti võetud ja läbi puhutud ja õhk liikus väga vabalt läbi .
Selline tunne , nagu ei tpimusk seda loomulikku jahutus vedeliku sirkulisatsiooni .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#7
Palju sul salongiradikast jahutusvedelikku välja voolas kui vooliku otsad lahti lasid? Vee vulinat ei kuule armatuuri alt? Kui teed on jahutusvedeliku voolamiseks vabad ja pump lööb, siis jääb ainult üle õhk süsteemis...

Jahutusvedeliku vahetuse tegid nii nagu selle teema (http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...hange.html) teises postituses välja toodud juhendites kirjas? Igaks juhuks küsin, seal väga ei anna midagi valesti teha.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#8
Kas selle trossi läbi juhitakse ka kuidagi salongiradikast läbi voolava jahutusvedeliku hulka?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#9
(10-12-2014, 03:03 PM)Treiku Kirjutas: Kas selle trossi läbi juhitakse ka kuidagi salongiradikast läbi voolava jahutusvedeliku hulka?

Ei, selleks on solenoidid.
Vasta
#10
mina pakun et solenoidid või pump katki .
termostaadi kontrollisid või vahetasid ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#11
(11-12-2014, 01:13 AM)arturmalcik Kirjutas: mina pakun et solenoidid või pump katki .
termostaadi kontrollisid või vahetasid ?

Ise kaldun ka arvama , et vee pump ei löö piisavalt survet . Et vedelikku piisavalt ringi ajada .
Termostaat on eelmine aasta vahetatud .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#12
Süüde sisse pannes hakkab see pump tööle . Suriseb jne .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#13
(15-12-2014, 01:12 PM)V@hh Kirjutas: Vee pump ei puutu asja, kui paremal lansekal asetsev tsirk.pump om korras ajab see kogu süsteemi "vett" ringi nagu kero puhul. Tõenäoliselt see pump sul ei tööta ja siis ei saagi tuppa sooja.
...

See kehtib ainult tühikäigul. Mootorile sõidupöördeid andes pean sooja tulema.

Ehk uuri, miks vedelik ei ringle. Võimalikke ummistumise kohti on mitmeid.Crybaby
Vasta
#14
Mina kahtlustaks antud olukorras siiski õhukorki kuskil mis takistab ringvoolu.

(vahel aitab kui päästad salongiradiaatori tagasivoolu lahti töötava mootoriga. Arvesta et surve on sees mõlemal pool vooliku kinnitust. Olen kuulnud, et mõned on saanud õhukorgist lahti ka esiotsa kõrgele ülesse ajades)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#15
Minu arust ikka vee pump läbi . Suur mootori vee pump . Sai siis peale lisa pumpa minev voolik ( see mis läheb väljalaske kolektori juures metall toru külge ) lahti võetud . Teisele poole metall toru külge vooliku jupp otsa ja kahekorra . Siis kanister võetud . Lisa pumbast tulev toru ots kanistrisse pandud ja käima . Ilma lisa pumbata Pistik lahti isegi väga ei nirise jahutus vedelikku . Pea gaas põhja lüües kergelt tuleb .
Lisa pump järgi üendades kerge voolavus on . Mitte midagi erilist . Näppu saab lihtsalt ees hoida . Reaalselt pole mingit survet . Auto töötas pea tund aega , ennem sai sõidetud .
Radikas ise laseb ilusti läbi . mõlemad otsad lahti võttes ja puhuda siis pole mingit takistust ees .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#16
Puhumisega ei tuvasta umbes soojendusradikat: seal on piisavalt ruumi õhul liikuda.

Kui veepump peetis, peaks suvesoojaga keema minema kippuma. Kas suvel oli kõik hästi?

Kui kindel saad olla solenoidide täielikus avatuses?
Vasta
#17
(17-12-2014, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: Puhumisega ei tuvasta umbes soojendusradikat: seal on piisavalt ruumi õhul liikuda.

Kui veepump peetis, peaks suvesoojaga keema minema kippuma. Kas suvel oli kõik hästi?

Kui kindel saad olla solenoidide täielikus avatuses?

Mõlemad magnetklapid sai hetkel ära võetud ja kolmik vahel .
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#18
(17-12-2014, 09:28 AM)Old_timer Kirjutas:
(17-12-2014, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: ...
Kui kindel saad olla solenoidide täielikus avatuses?

Mõlemad magnetklapid sai hetkel ära võetud ja kolmik vahel .

Hea võte.

Siis jääb veepump. Pole eriti kallis tükk ja vahetuseks ruumi piisavalt. Kuluosa ju...
Vasta
#19
Vahepeal sai siis vee pump ära vahetatud . Kui ennem oli 10 palli süsteemis 3 siis nüüd on 5 . Jahutus vedelik nagu ei ringle , või vee pump ei suuda ajada ringi . Näiteks võtta lahti salongi radikasse minev toru . Piduri vaakumvõimendi poolne siis . Mootori käima panna . Siis ei tule sealt midagi . Korralikult gaasi põhja vajutada , siis nagu midagi tuleb . Poole gaasiga midagi .
Sai lisaks õhuga Kõikidest torudest sisse puhutud ja kuskil mingit ummistust nagu pole .
Kellegil ideesid ?
Minu põrgu , Minu reeglid !
Vasta
#20
Võta see tsirkulatsiooni pump ka vahelt ära. Äkki tiivik võlli otsast lahti vms. Siis saad selle võimaliku kitsaskoha välistada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 61 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 328 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,606 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 343 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  Ei puhu sooja salongi Olyamed 1 470 17-12-2022, 01:13 PM
Viimane postitus: vreps
  w211 e270cdi ei puhu sooja margojmi 10 641 04-12-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: margojmi
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  w212 E250CDI läks pauguga käima ja käiku sisse pannes kukuvad hambad suust urraa 7 1,064 01-02-2022, 12:35 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne