Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 220D, 1975, W115
#41
Ebamugavalt laperdas peos standardse käiguvalitsa ots ühes tuntava metallarmatuuriga sees, sain samaväärse korraliku ehkki mikropragudega. Lisaks uus kontsentriline siksakikujuline kummist tolmukate senise facelift-i-järgsel mudelil kasutatud välimuselt nahast variandi sarnase asemel. Koos leitud keskkonsooliga (rudimendina on kangi jaoks koht roolisambal siiani, kuid põrandal rikkus üldmuljet laperdav kate koos lõigatud auguga) -- tulemuseks visuaalselt pudrunui.
[Pilt: 17297394469_2e68a8a692_c.jpg]
Vasta
#42
Õlivahetusvälp jõudis kätte, vaid filter asub ebamugavas kohas...
[Pilt: 17731960401_6cfa3e6f30_c.jpg]
Vasta
#43
Tänapäevane sisu tundub olevat harilikult hall/must ja riidest (kaltsust)/nahast, kuid 70ndatel polnud haruldased ka punased/rohelised/sinised dermatiinistmed ja -polstrid.
Minu valik: vahetada tocacco pruun (paljudele mitte ilmselt lemmik) -- sinise vastu Icon_cool Peale värvi on kõik endine: talvel iste külmetab, suvel põletab ära...
[Pilt: 17899593259_ea80bc26c8_c.jpg]
Vasta
#44
Veel siniseid detaile Eestimaa eri paigust: armatuur, keskkonsool... Drool
[Pilt: 18285832125_d2bff3acaa_c.jpg]
Vasta
#45
Alati mõnus piltidega teemat lugeda-edu vanakesegaThumbsup
Vasta
#46
Näen igapäev tööle mööda sõites =) mõnus oldschool Mercedes-Benz! vana bemm seal pargitud ka, kas sinu oma ka? Smile
Vasta
#47
Tänud heade sõnade eest! Smile
Eks ebaedu on ka tolle masinaga parajalt kogetud, kuid õnneks siiani kõigile muredele lahendus leitud Icon_razz
(01-06-2015, 01:17 AM)nostromo Kirjutas: Alati mõnus piltidega teemat lugeda-edu vanakesegaThumbsup


Kurvasilmne W115/W114 on minu isiklik lemmik (küllalt sarnane W123-ga), samas Nõmmel silmanud veelgi vanemat Fintail -- Heckflosse W110-t, millest ka selle foorumi vanas versioonis juttu olnud Drool
Autoleht kajastas kahe aasta eest E-klassi eellaseid, kuid proovisõit W120 -- Ponton'iga -- jäi neil tegemata, kuna oli restaureerimisjärgus...
Tõenäoliselt pole sellistele oldtimer'itele kohapeal midagi saada, kuna 90ndate alguses toodi W110-t vaid marginaalne osa sisse...

(01-06-2015, 01:30 AM)Mike22 Kirjutas: Näen igapäev tööle mööda sõites =) mõnus oldschool Mercedes-Benz! vana bemm seal pargitud ka, kas sinu oma ka? Smile
Vasta
#48
Ma lihtsalt huvi pärast küsin, et miks sa sisu ringi vahetad? Minu meelest see pruun on just eriti ehe tolleaegne stiilinäide. Sinine sisu võimutses peamiselt 70-te lõpus ja 80-te esimeses pooles. Tänasel päeval on muidugi mõlemad väga retrod värvid.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#49
Sinine on isiklik lemmik, sellisele masinale sobiks ka punane ning ka tolleaegsele Mercedesele pakutav roheline on kena Smile
See võib vaid mulle tunduda nii, kuid pruun (kas riie või dermatiin) oli tol ajal sama levinud (vanade BMWde puhul jääb silma) nagu hall 90ndatest tänase päevani. Sinise puhul saab minna täiskomplektini, kus lisaks istmetele, uksepolstritele ja vaipadele leidub vastav toon ka keskkonsoolile ning armatuurile... Mõningatel internetiavarustest leitavatel piltidel nähtub, et ka armatuur-konsool on punaka varjundiga, kuid Maarjamaal kohatud kehvas olukorras W114 peal olid punased vaid istmed/polstrid (ehk oli interjöör lihtsalt mitmest kokku laotud).

W110 Fintail sisemus

Esimese pontoonkerega -- W120/W121/W180 -- tuba

Laias laastus tõesti, 60ndatest, kust kurbsilm pärineb oli palju pruuni lisaks eksootilistele toonidele.

Mõningas osas taotlen veelgi vanemat malli: facelift-rool vahetatud vanema peene kroomrooli vastu jms Icon_razz

(06-06-2015, 01:10 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Ma lihtsalt huvi pärast küsin, et miks sa sisu ringi vahetad? Minu meelest see pruun on just eriti ehe tolleaegne stiilinäide. Sinine sisu võimutses peamiselt 70-te lõpus ja 80-te esimeses pooles. Tänasel päeval on muidugi mõlemad väga retrod värvid.

Vasta
#50
Sinine sisu oli juba peaaegu komplektne: puudus juhiukse polster, mille asendasin ajutisega (väidetavalt ka Mercedes-Benz küljest, kuigi vähemate nikerduste ja polsterduseta). eBay-s ka sarnane, vähem luksuslik tükk
Siiski asus lageda taeva all akendeta vrakk, millel vajalik (kahjuks laineline) dermatiin-vatiin-papp-polster veel küljes oli... loodus polnud jõudnud veel küllalt kahju teha Smile
[Pilt: 18608008915_f69fe1ed67_c.jpg]
Vasta
#51
Nähtud, olid just mu naabril Lool külas Smile
CE420 v8
Vasta
#52
See juhtus tõesti eile Smile

[Pilt: 18524346399_b751e6b3e4_c.jpg]

Panin juba üsna ammu tähele Mercedes-Benz'i märki kõrval asuva maja aknal. Ühel eelnevatest postitustest sama koht...
Diisel lõppes enne Lood otsa ning teha tuli pikem peatus Lenska maantee ääres:

[Pilt: 18087868324_a80832530d_c.jpg]

jalgsi kanistriga kütuse järele, käsipumbaga surve üles ning lootus, et akust piisab käiamiseks -- seekord vedas.

[Pilt: 18710561825_7642ff9dd3_c.jpg]

(10-06-2015, 07:35 PM)berg Kirjutas: Nähtud, olid just mu naabril Lool külas Smile
Vasta
#53
Keskkonsool ka siniseks!
Vana tundus olema laiem taksoversioon...

[Pilt: 18868626091_0cc17467a3_c.jpg]
Vasta
#54
Viimane puuduolev osa sinisest sisutäiusest -- armatuur!
Diisli jaoks vajalikud kohad tühikäigupöörete nupule, eelsüüteküünalde traat-indikaatorile ehk soolatopsile ning starterile ehk gorilla knob'ile tuli puurida (nähtavasti pärineb armatuur bensumasinalt), abiks tagumise külje metallkarkassis žabloonina leiduvad õige paigutuse ja läbimõõduga augud (loogiliselt ka tehases tehti vaid üht tüüpi armatuuri ning lisa-atribuutika jaoks tekitati täiendavad avaused).

[Pilt: 18871942908_9828c1f080_c.jpg]
Vasta
#55
Ma saan aru, et sulle meeldib hullata photoshopi laadse programmiga ja neljast pildist üks teha. Teemat on iseenesest tore lugeda, aga piltidest on raske aru saada. Kas lihtsam ei oleks neli eraldi pilti panna. Selles mõttes on näiteks minu jaoks etaloniks piltide poolest sm.Tihhonovi teema(d). Kohe on konkreetselt aru saada, mida pildiga tahetakse öelda.
Selline minu poolne soovitus sulle järele mõtlemiseks.Eusa_angel
Vasta
#56
Proovin edaspidi piltidel enam mitte nii suurt montaaži-segadust tekitadaSmile

(22-06-2015, 10:42 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma saan aru, et sulle meeldib hullata photoshopi laadse programmiga ja neljast pildist üks teha. Teemat on iseenesest tore lugeda, aga piltidest on raske aru saada. Kas lihtsam ei oleks neli eraldi pilti panna. Selles mõttes on näiteks minu jaoks etaloniks piltide poolest sm.Tihhonovi teema(d). Kohe on konkreetselt aru saada, mida pildiga tahetakse öelda.
Selline minu poolne soovitus sulle järele mõtlemiseks.Eusa_angel


Idülliline sõit TTÜ-ringilt välja, käiguvahetus kolmandalt neljandale ja valits laperdab tühja edasi-tagasi...
Neutraali pealt sidurit kergitades oli minek raske -- vaid kolmas käik jäi kasutusse (kastis ühendatud). Põhjuseks oli lahti tulnud käiguhoob (3-4), mille fikseerimiseks poolakate MB spetsiaalklamber hinnaga 0,22 €/tk, võta või mitu tükki tagavaraks Smile

[Pilt: 18608914024_ca67954898_c.jpg]
Vasta
#57
Rattad vaatasid kõõrdi, rool viltu ees -- pendelhoob oli keevitusest lahti roostetanud ning parem ratas seega kontrollimatu...
Ainuvõimalik oli tüki asendamine keevitusega ning kuna ise pole tegelenud, siis Meister tegi korda.
[Pilt: 19100949673_c653d1e57a_c.jpg]
Vasta
#58
Kas selle undamise põhjuse leidsid üles?
Endal hakkab w115 undama mingi 60 pealt ja kuni 85 ni, nagu väga väga valjuks läheb see ja riivib kõrva aga kui 90 peale jõuab kiirus siis jääb vaikseks tagasi. Vahetasin difris õli aga midagi ei muutunud. Pakuti et differ ongi nii väsinud ja vana juba.
Vasta
#59
Undamise põhjus veel endiselt teadmata... Difri õli vahetama ja selle siseelule pilku peale heitma olen olnud sunnitud siiani juba kahel korral pooltelgede vahetusega seonduvalt (kaas maha ja stopper lahti). Maantee 90 tundub minu vanakesele liiast ja kahtlustatud on vale ülekandearvu...
Ülevaatuse aeg jõudis taas kätte ning sedakorda tehnokontrollis avastatud puudusteks olid peale jäänud tagumised pidurid või käsipidur rakendamise järgselt testimisel ja pehmed tagasilla puksid.
Kõik järgemööda ja esmalt uued puksid sisse. Ei kujutagi ette, millal neid viimati vahetati: südamik oli koonuspoldi külge jäänud ja tuli küljest lõigata, kumm sisuliselt pudenes vahelt ning ääriku lahtisaamine meenutas lõualuusse mädanenud hamba raskekujulist eemaldamist (tõmmitsata):
[Pilt: 19739622348_d775372a5c_c.jpg]
Ka peale uued kummidetailid ning puksi paigaldamine ilma pressita osutus võimalikuks kahe lisanduva tungrauaga ettevaatlikult kordamööda surudes...
Koonusotsaga polt on küll otstarbelt tänuväärne aga sisse sai alles haamriga kergelt lüües ja seejärel tungrauaga alt toestades lehtvõtit pöörates kuni oli selge, et asub keermes...
[Pilt: 19739661760_b62d1d0fc9_c.jpg]
Vasta
#60
Kordusülevaatuse põhjustasid ka peale jäänud tagumised pidurid.

[Pilt: 19609545644_e08029fd00_c.jpg]

Pidurisadulad ja -kettad eemaldatud, torkas silma kundepoolsel käsipiduril lahtine klots -- survevedru katki. Õnneks selliseid ka eraldi saada.
Teisel pool oli kate olematu ja et mitte uut komplekti klotse tellida, oli võtta veel piisava paksusega klotsid (kevadel purunenud õõtshoova küljest).

Kahe võtmega piduritoru avades õnnestus see katki keerata otsast. Metalltoru oli küll korralik, asenduseks vask.
Sadulate vaatlusel oli näha, et ühel pool on tolmukatted lahti ja teisel puuduvad need sootuks ning arvatult ei sooostunud kolvid oma algasendisse minem kullinokkadega mõõdukalt pressides.
Õhutusniplid olid kinni ning olematu keerdega: WD-40 ja koputamise abil õnnestus kolmest kaks lahti saada. Parempoolsel küll nippel murdus, samas tagavaraks oli möödunud kevadel parema doonor-õõtsaga kaasa tulnud sadul.
Käsi(jalg-)piduri trosside kompensatsioonimehhanism oli samuti esmalt kinni -- ei tulnud üllatusena.

[Pilt: 20044210098_390b0fa907_c.jpg]

Seisupiduri pedaalil oli tuntav lõtk -- vajalik kummirõngas oli ära veerenud.
Pidurikolvid sadulast välja pressida ning käiku lasta remondikomplekt: rõngastihendid, porikatted, klambrid jms. Kolvid paistsid veel viisakad välja ning läksid sisse tagasi. Olulisem oli silindri sisesein (õnneks korras). Tulemuseks n-ö taastatud sadul, puudu veel hõbedane spreivärv konarlikul pinnal meenutamaks kaubandusvõrgus pakutavaid taastatud sadulaid.

[Pilt: 20044241148_23dd8c8a31_c.jpg]

Pidurivoolik nähtavate mõrade/lõhedega ühel pool ning teisel mikropraod -- läksid vahetusse. Piduriklotsid samuti omadega otsakorral. Kundepoolne ketas paistis nii pinnalt kui paksuselt uus, seevastu juhipoolsest alles vaid napilt 4 mm. Uus ketas, uued klotsid.

[Pilt: 20224006092_1a1b99c8e9_c.jpg]

Remondikomplekt ka teisele sadulale ning lõpuks panin ka põhjendatult uued niplid. Jäi õhutada veel...
Seisupidurit tuli reguleerida, kuid et klotsid trumpli sisepinda ikka ei puutuks.

Tulemus: tagumised pidurid korras ning üllatusena käsipidurilgi erinevus vasema-parema vahel vaid 100-150 N. Pidurdusjõud mõlemil tublisti üle tuhande ning efektiivsus võis olla 17% (kuna numbreid praegu käes pole, siis üle arvutada ei saa Smile).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D -75a W115 redn2ck 12 8,120 09-10-2009, 04:08 PM
Viimane postitus: redn2ck



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne