Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 600SEL tühikäik ujub
#1
Tervitus, 

Vahetatud osad vaakumtorud, mis EGR-i jooksid ja ajaga olid katki läinud. 
Tehnik on mul nüüd terve viimane aasta selle probleemiga tegelenud ja üle on käidud kogu juhtmestik (kõrvalistuja poolne drossel sai vahetatud, pistik on nö pannkook tüüpi, näevad välja nagu uued). MAF-i sensorite juhtmestik on juba eelmise omaniku poolt uuendatud.
Proovitud sai ka ühe teise w140 s600-ga mooduleid ja drosseleid, maf-i sensoreid vahetada ning minu auto moodulid ja jupid töötasid teise auto peal nagu peavad, aga tagasi enda auto peale - ujub. Suitsuteste on tehtud korduvalt ja otsest vaakumleket kuskilt välja ei tule ning tehnik ütles, et suutis teise auto peal ka samasuguse ujumise tekitada just vaakumlekke tekitamisega, aga minu auto peal väidetavalt leket pole.
Nüüd olengi seisukorras, kus STAR näitab, et kõik parameetrid on korras, drosselid jms ka korras, aga tühikäik endiselt ujub.
On äkki kellelgi nõu anda kust veel võiks uurida? värsked ideed alati teretulnud, juhuks kui oleme midagi kahe silma vahele jätnud.
Vasta
#2
Õhulekked minu kogemuses sellist ujumist ei tekita.
Vaadates mootorit samal ajal, tundub töö olema täiesti ühtlane.
Minu esmane kahtlus oleks, et gaasihoovastik/ASR teeb seal mingeid trikke.
Tundub, nagu mingis elemendis oleks a la kulunud rada potekas/asendi anduris vms.
Oled gaasihoovastiku, nii lükatava kui tõmmatava poole, prooviks eliminineerinud?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Kütuserõhk ju püsib?

Eelkirjutaja mõte potekat hoovastiku poolt survestada on täitsa mõistlik, kui seda juba tehtud ei ole.
Vasta
#4
(28-10-2023, 12:31 PM)Rolz Kirjutas: Õhulekked minu kogemuses sellist ujumist ei tekita.
Vaadates mootorit samal ajal, tundub töö olema täiesti ühtlane.
Minu esmane kahtlus oleks, et gaasihoovastik/ASR teeb seal mingeid trikke.
Tundub, nagu mingis elemendis oleks a la kulunud rada potekas/asendi anduris vms.
Oled gaasihoovastiku, nii lükatava kui tõmmatava poole, prooviks eliminineerinud?

Ausaltöeldes pole gaasihoovastiku poolt selle pilguga vaadanud, hetkel mootori ruumist viga otsinud, aga tundub, et aeg pilk salongi poole pöörata. Mäletan, et mingi aeg viskas ka ASR tuld armatuuris põlema juhuslikel hetkedel ning auto läks nö limp mode’i, kuid samamoodi otsisin viga mootori juhtmestikust ning ASR moodulist, mis kõik üle käidud ja korras. Võibolla ongi nagu mainisite viga hoopis gaasihoovastiku poole peal. Uurin asja esimesel võimalusel.

Kütuserõhk ise korras. Kütuserõhu regulaator oli ainult läbi, see sai ka uus oem pandud.
Vasta
#5
Sellest küll 14a tagasi aga mälu järgi enda 1997 CL600 oli sama jama ja vahetati Lesvenis mölema poole ÖKM e öhukulumöötjad.
Vasta
#6
Tere.
Kontrolli väntvõlliandurid(2tk) üle. Asuvad mootori taga (halvas kohas) Sama võiks teha nukaanduritega. Kas trosselite juhtmed eelmine omanik taastas? Mul oli taastatud eeelmise omaniku poolt. Ja viga oli seal. Pistikutes juhtmed polnud juhtmed vahetatud. Oli kuni pistikuni. Iga külmjoode juhtmestikus rikub kõik ära. Trosselites peaks juhtmete jooted üle vaatama. Sul on vanemad ÕKM. Oled proovind teise autopealt võetuga asendada korraks?
Edu
Vasta
#7
(30-10-2023, 09:34 AM)Zlang Kirjutas: Tere.
Kontrolli väntvõlliandurid(2tk) üle. Asuvad mootori taga (halvas kohas) Sama võiks teha nukaanduritega. Kas trosselite juhtmed eelmine omanik taastas? Mul oli taastatud eeelmise omaniku poolt. Ja viga oli seal. Pistikutes juhtmed polnud juhtmed vahetatud. Oli kuni pistikuni. Iga külmjoode juhtmestikus rikub kõik ära. Trosselites peaks juhtmete jooted üle vaatama. Sul on vanemad ÕKM. Oled proovind teise autopealt võetuga asendada korraks?
Edu

Tänud tagasiside eest. Vända ja nuka andurid on kõik kontrollitud, kogu juhtmestik üle käidud - korraks oli mõte, et juhtmestik selle kasti alt ära mädanenud, kus kõik kontrollmoodulid on topitud. Kõik oli korras. Drosselite juhtmed endiselt originaalid - võtsin drosselid lahti ja seest potekad ja juhtmed kontrollitud. Müstika on see, et kõik minu auto juhtmoodulid, drosselid ja ÕKM-id said teise 600se peale pandud ja too töötas nagu peab. Teise auto sama komplekt sai pandud minu auto peale - ikka ujus samamoodi tühikäik.
Vasta
#8
Tere
Päris põhjalik lappamine. Lisan veel, et mõni väike kummivoolik või põlv praoga. Neid on hea kontrollida , kõik kenasti mootori peal näha...Aga sinu eelnev töö paistab korralik ja põhjalik. Vaakum käigukasti, sinna jookseb üks vaakum. Ma pole kõva mehaanik. Kas see mootoritööd regullib? Ei tea.
Vasta
#9
Lambda(O2) anduri pinge peabki pendeldama aga pinget täpselt ei tea. WIS teab.
Pöörete kõikumist võivad ka drosselid põhjustada, peavad nad ju kahekesi koos töötama ja tagasiside oli sel ajal ju mehaaniline.
Vasta
#10
SEL on ju veel vaakumi pealt "kütusekulu". Miks see kell põhjas on? Palju tegelikult sisselaskes vaakum on?
Vasta
#11
Ma mõtleks selle diagnostiku arvamusele rohkem. Akupinge kõikumisest. Kas generaatori vahetasid ka, kui tõstsid asju ümber?
Esmalt just lülitatakse "ebaolulised" asjad välja, nagu ASR jne. Akut laed ka vahepeal turvalisuse huvides, tühjeneva aku viga jääb varjatuks.
Vasta
#12
(05-03-2024, 03:58 PM)v6sa Kirjutas: SEL on ju veel vaakumi pealt "kütusekulu". Miks see kell põhjas on? Palju tegelikult sisselaskes vaakum on?

Hakkasin korra ise ka kahtlema, aga w140 1992 Owners Manualist:

Fuel consumption indicator.

The pointer drops to 0 during the fuel shut-off on overrun and when the engine is switched off.

The maximum consumption is indicated when the engine is idling.

Foorumi rahva info kohaselt 95-96 kanti loogika muutus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Sad w140 600SEL mootori tööga probleemid! kait 30 19,629 08-12-2012, 12:10 AM
Viimane postitus: kait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne