Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G350TD W463 roolikarbi remont, saadavus
#1
Terv,

Oskab keegi kommenteerida kas/kus seda parandatakse või mis põhilised vead sellel on, kui roolis loks sees?
Või teab keegi kohta kust uus osta, mis maksab jne.
Ise olen googeldanud aga kohe üldse ei ole midagi leidnud. Icon_rolleyes
Vasta
#2
Mis aasta mudel?
Vasta
#3
1992a
Vasta
#4
keegi ei oska kommenteerida?
Vasta
#5
Tere!

Mõtlesin pikalt, et kas hakkan üldse kirjutama/targutama, aga siiski...
Mul oli sama probleem, jõudsin juba roolikarbi ka ära vahetada ja siis selgus, et rooli varda liigenditel olid lõtkud sees, liigendeid eraldi vaadates ei tundunud mingit erilist lõtku, aga liigendid kokku andsid päris hea lõtku. Ühesõnaga, oled sa ikka kindel, et lõtk roolikarbist tuleb?

Hääd tervist
Vasta
#6
(19-08-2014, 12:52 PM)uunp Kirjutas: keegi ei oska kommenteerida?

Kommenteerin sedavõrd, et roolikarbi lõtku saab reguleerida väikeses ulatuses. Selleks tuleb hoovavõlli peal olevat polti väljapoole keerata. Ära siis lukustusmutrit avamast unusta. Aga ole ettevaatlik - kulunud teoga ajam võib äärmistes asendites kinni kiiluda. Ehk peale lõtku vähendamist tasub korduvalt üle kontrollida takistuste puudumine.

Kindel, et roolihoob võlli küljes kinni on? Ning roolivõll karbi küljes? Eelkirjutaja märkus minakalõtkude kohta on ka õige.
Vasta
#7
http://www.davidpetryk.net/Mercedes/Steering.htm

Kui vajalikud tööriistad olemas on ja käes püsivad, peax selle õpetuse järgi saama päris hea tulemuse.

Kui ise teha ei julge, soovitan leida mõni vanakooli mehhaanik, kellele antud õpetus prinditud kujul igax juhux pihku anda ja peax ka päris hea tulemuse saama.

Ühtegi tänapäeva mehhaanikut ei oska soovitada, kuna nemad tegelevad rohkem tervete koostude vahetamisega või arvuti abil autode remontimisega. Seega võib sellise mitte tavalise töö hind olla tarbetult kõrge taolistes paikades.

Oma autol teeksin selle töö ise antud õpetuse järgi ära kui peax sellex vajadus tekkima, aga kellelegi teisele samas teha ei tahax, kuna pole ennem teinud ja esmakordsel tegemisel on alati kogenematusest tulenevad riskid.
Ja nagu eelpool juba mainiti, on roolikarp viimane asi, mida näppida ja ennem pead olema 100% kindel, et muudes detailides lõtke sees polex.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Kas roolivarda liigendite all mõtlete rooli kardaani? Seda osa siis, mis roolirattast karpi läheb?
Seal igaljuhul lõtkud puuduvad täielikult.
Lõtk väljendub pigem nii, et kui rooli loksutad siis kerge kolks on sees ja lõtk ka. Loksu on näha roolikarbi ja rooli kardaani vahelt.
Aga kui loksutada, siis ka rattad pisut liiguvad. Samuti kui sõidu ajal pidurdada, siis hakkab teed otsima pisut.

Ega spetsialist ei ole ja alati olen nõus teist arvamust kuulama.


V6sa- kus see hoovavõlli polt ja lukustusmutter asub?
Äärmistes oludes mõtled siis ühele või teisele poole lõpuni välja keeratud rooli jah?
Kas on võimalust kuidagi paremini kontrollida, kas roolihoob võlli küljes või kas võll karbi küljes?

Vasta
#9
(21-08-2014, 05:53 PM)uunp Kirjutas: ...
V6sa- kus see hoovavõlli polt ja lukustusmutter asub?
Äärmistes oludes mõtled siis ühele või teisele poole lõpuni välja keeratud rooli jah?
Kas on võimalust kuidagi paremini kontrollida, kas roolihoob võlli küljes või kas võll karbi küljes?

Ükski liide ei tohi loksuda. Ainus lubatud lõtku koht on roolikarbi sees.

Reguleerimise koht on roolihoova võlli peal (see on risti teovõlliga, mille otsa roolivõll kinnitub).

Kõige tundlikum on näpp. Pane näpp kontrollitavale liitele, vajadusel sule silmad (et keskendudaNinja) ja lase kellegi rooli loksutada. Kui näpp pole just väga parkunud, tunneb kümnendiku äraWink
Vasta
#10
(21-08-2014, 08:44 PM)v6sa Kirjutas:
(21-08-2014, 05:53 PM)uunp Kirjutas: ...
V6sa- kus see hoovavõlli polt ja lukustusmutter asub?
Äärmistes oludes mõtled siis ühele või teisele poole lõpuni välja keeratud rooli jah?
Kas on võimalust kuidagi paremini kontrollida, kas roolihoob võlli küljes või kas võll karbi küljes?

Ükski liide ei tohi loksuda. Ainus lubatud lõtku koht on roolikarbi sees.

Reguleerimise koht on roolihoova võlli peal (see on risti teovõlliga, mille otsa roolivõll kinnitub).

Kõige tundlikum on näpp. Pane näpp kontrollitavale liitele, vajadusel sule silmad (et keskendudaNinja) ja lase kellegi rooli loksutada. Kui näpp pole just väga parkunud, tunneb kümnendiku äraWink

Üxki liide ei tohi loksuda tähendab, et loksusid ei tohi olla ei rattalaagrites, šarniirides, sisemistes ja välimistes rooliotstes, pendelhoova puxides, ega rooli ristides. Kui kõik need detailid on 100% korras ja roolis on ikka lox sees, alles siis võib eeldada, et lox on roolikarbis ja üritada seda reguleerida.

Vastasel juhul on tulemus sama nagu KE-Jetronicuga auto remontimine küttesegu kruvi keeramise teel. Võib minna veidi paremax, aga tegelik viga on endiselt hoopis milleski muus.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
(19-08-2014, 01:27 PM)joodik manev Kirjutas: Tere!

Mõtlesin pikalt, et kas hakkan üldse kirjutama/targutama, aga siiski...
Mul oli sama probleem, jõudsin juba roolikarbi ka ära vahetada ja siis selgus, et rooli varda liigenditel olid lõtkud sees, liigendeid eraldi vaadates ei tundunud mingit erilist lõtku, aga liigendid kokku andsid päris hea lõtku. Ühesõnaga, oled sa ikka kindel, et lõtk roolikarbist tuleb?

Hääd tervist

See on üsna reaalne.
Nende otste suurus ja neile rakenduv jõud ei ole sõiduautoga võrreldavad ka. Üsna pädev peab olem, et see lõtk tõstukil tuvastada.
Vardad olid krooni ajal üsna korraliku hinnaga, A osa siis.
Mina tollal pädevat B osa ei leindnud ja Opeli juppe ei soovinud sinna panna (Ok, Opeli pukse topiti stabika varda ning kere vahele nende odavuse tõttu).



Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#12
KAs tegemist on otsekardaaniga, või on vahel ka vahepukk. halba tulemust on andnud ka see, kui vahepuki mutrid on kergelt lahti.
Vasta
#13
(24-08-2014, 09:58 PM)kaidok Kirjutas: KAs tegemist on otsekardaaniga, või on vahel ka vahepukk. halba tulemust on andnud ka see, kui vahepuki mutrid on kergelt lahti.

Vahepukki pole.
Vasta
#14
Seega kui kõik muud probleemid on elimineeritud aitab reguleerimine natuke( ise olen saanud karbi talutavaks) g350 peaks olema seda võimalik teha suhteliselt lihtsalt. Käsi 19 võtmega mahub tiiva ja mootori vahelt ning aitab kui onpikendusega kuuskant, msi ülevalt peale lükata. ( Sry hetkel seda isendit töökojas pole ja seega ei saa pilti teha). Isiklikult tõstan rattad maast lahti. 19 võtmega vabastan lukustusmutri jasiis reguleerin pikenduseotsas oleva suurus 8 kuuskandiga seda võllipeal asetsevat polti. peale igat keeramist käivitan auto ja veendun, et rooli töö oleks normaalne ( ei esineks takistust) ja rool keeraks välja maksimumini. Veendunud, et asi on hea lukustan taas mutri. Omast kogemusest võin öelda, et seda rooli mängu kulunud karbiga täitsa väla ei saa, küll aga aitab reguleerimine teinekord.
Vasta
#15
Terv,

Kaidok- Kas olete tallinnast pärit?
Tooks oma G teie juurde ja ehk vaatad üle?
Mul ka veermikus kolkse juurde tekkinud ja tahaks kõik enne talve korda teha.
Samuti see rooli loksu teema- suhteliselt häiriv, kui järsku pidurit pead panema, siis auto otsib pisut kuhu sõita.
Vasta
#16
Tered! Kas rooliamort on korras?

Vasta
#17
Tere,
Vot ise olen ka sellele mõelnud, et see võib põhjuseks olla. Aga pole kontrollinud.
Ausaltöelda pole üldse jõudnud tegeleda sellega. Kui läheb väntvõlli rihmaratta vahetuseks siis süvenen sellesse rohkem.
Kas on näpunäiteid kuidas seda kontrollida?
Vasta
#18
(30-08-2014, 05:26 PM)uunp Kirjutas: Tere,
Vot ise olen ka sellele mõelnud, et see võib põhjuseks olla. Aga pole kontrollinud.
Ausaltöelda pole üldse jõudnud tegeleda sellega. Kui läheb väntvõlli rihmaratta vahetuseks siis süvenen sellesse rohkem.
Kas on näpunäiteid kuidas seda kontrollida?

Rooliamorti kõige lihtsam kontrollida nii, et lased silla küljest ta poldi lahti ning katsetad kas liigub kergelt. kui jah siis pigem läbi. Neid on vähemalt kahe erineva jämedusega üks rohkem metsa teien linnasõiduks.
(29-08-2014, 04:41 PM)uunp Kirjutas: Terv,

Kaidok- Kas olete tallinnast pärit?
Tooks oma G teie juurde ja ehk vaatad üle?
Mul ka veermikus kolkse juurde tekkinud ja tahaks kõik enne talve korda teha.
Samuti see rooli loksu teema- suhteliselt häiriv, kui järsku pidurit pead panema, siis auto otsib pisut kuhu sõita.

Kahjuks tegelen g dega meie põhjanaabrite juures. Nõu ja jõuga saan ka muidugi tallinnas abiks ollakuid seal puuduvad võimalused reaalseks remondiks.
Vasta
#19
(06-08-2014, 04:58 PM)uunp Kirjutas: Terv,

Oskab keegi kommenteerida kas/kus seda parandatakse või mis põhilised vead sellel on, kui roolis loks sees?
Või teab keegi kohta kust uus osta, mis maksab jne.
Ise olen googeldanud aga kohe üldse ei ole midagi leidnud. Icon_rolleyes

Tere jälle!

Kuidas sul selle roolikarbiga läinud on kah? Iseenesest on mul üks karp täitsa üle.

Kõike kaunist
Vasta
#20
Terv,

Pole jõudnud hetkel tegeleda sellega. Auto läheb ülevaatamisse ilmselt järgmisel nädalal.
Võid muidugi privasse panna hinnanägemuse ja olukorra karbist.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463 sisselaskekollektor Andruzka 2 65 , 04:08 PM
Viimane postitus: nostromo
  G W463 Läti Riia autode ehitus / lammutus / varuosad OXP Motors E-R 10-18 nostromo 4 267 14-01-2021, 08:31 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 2007 G55 Kompressor väljalaskeotsad nostromo 9 312 06-01-2021, 08:22 AM
Viimane postitus: Anis
  W463 vahekasti õli Andruzka 3 248 18-12-2020, 08:32 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 keskkonsooli pirnid Poisike 10 1,674 13-07-2020, 12:59 PM
Viimane postitus: Poisike
  W463 ülekanne kiiremaks Poisike 3 1,124 10-07-2020, 03:52 PM
Viimane postitus: ed_
  11/2006 G W463 originaal COMAND maki asendamine nö hiinakaga? nostromo 27 11,096 01-06-2020, 02:27 PM
Viimane postitus: v6sa
  w463 1991 vahekasti luku mure Poisike 4 2,060 31-03-2020, 09:30 AM
Viimane postitus: Anis
  G-klassi (W463) rool kõõksub Joel. 2 2,800 26-03-2019, 01:11 PM
Viimane postitus: Joel.
Heart W463 Hinnapäring KimsSky 11 5,923 02-11-2018, 11:15 PM
Viimane postitus: sm. pelle



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne