Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 3.0 diisel 100kw (96)- kanistrikütuses oli vett
#1
Tere.
Lugu siis selline, et sai kahtlasemat sorti kauaseisnud nektarit paaki tangitud ning peale 5 minutilist sõitu jättis teepeale. Filter sai maha võetud ning sealt sai välja valatud potsikutäis vett. Peale seda sai kahtlane kütus välja pumbatud ning uus asemele pandud ning ka vana filter värsket tankla kraami täis valatud. Vett seejärel filtrisse enam ei kogunenud ka.
Käiamist on olnud juba omajagu ning korra ka käivitus ja podistas umbes 10 sekundit paari silindriga kuid suri jälle välja. Kütusetorustikus oli näha ka suurt mulli. Mis pump sellel masinal peal on: Lucas või Bosch?
Müstiline on see, et sama mootoriga w124 3.0 diisel 100kw 1995- sai samast kanistrist tangitud ning peale filtrist vee väljavalamist läks käima ning töötab, aga w210 enam käima ei lähe.
Ei oskagi kuskilt otsast pihta hakata. Ilmselt tühipaljast käiamisest on vähe kasu ning pole mootorile kasulik (?)
Ehk on kellegil olnud samalaadne kogemus w210 ga kanistrist sattnud vee tankimisega paaki.
Nõuanded ja soovitused on oodatud!
Vasta
#2
(11-07-2014, 01:18 PM)Kasutaja55 Kirjutas: Tere.
Lugu siis selline, et sai kahtlasemat sorti kauaseisnud nektarit paaki tangitud ning peale 5 minutilist sõitu jättis teepeale. Filter sai maha võetud ning sealt sai välja valatud potsikutäis vett. Peale seda sai kahtlane kütus välja pumbatud ning uus asemele pandud ning ka vana filter värsket tankla kraami täis valatud. Vett seejärel filtrisse enam ei kogunenud ka.
Käiamist on olnud juba omajagu ning korra ka käivitus ja podistas umbes 10 sekundit paari silindriga kuid suri jälle välja. Kütusetorustikus oli näha ka suurt mulli. Mis pump sellel masinal peal on: Lucas või Bosch?
Müstiline on see, et sama mootoriga w124 3.0 diisel 100kw 1995- sai samast kanistrist tangitud ning peale filtrist vee väljavalamist läks käima ning töötab, aga w210 enam käima ei lähe.
Ei oskagi kuskilt otsast pihta hakata. Ilmselt tühipaljast käiamisest on vähe kasu ning pole mootorile kasulik (?)
Ehk on kellegil olnud samalaadne kogemus w210 ga kanistrist sattnud vee tankimisega paaki.
Nõuanded ja soovitused on oodatud!
Ega seal muud kunsti ei olegi kui jama kogu süsteemist välja saada ja lõpuks õhk samuti.
Pihustite juurest käiamisel torud irvakile, nii saad õhu kõige tõhusamlt kätte.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 182 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 255 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 298 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Käigukasti õli hen1 9 867 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1
Photo W211 110kw 2004 E220 diisel juhtaju ando_305 0 463 26-08-2022, 04:59 PM
Viimane postitus: ando_305
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 714 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 477 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 892 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 670 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,130 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne