Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLK200 2004a. käsipiduri süsteem.
#1
Tere,
kuna nüüdseks autol kõik kettad ja klotsid kulunud siis sai ostetud kõik uued asjad.Ees juba uued kettad ja klotsid all aga tagumisega veel pole julgenud vahetust ette võtta kuna polnud müügis käsipiduri klotside vahele käivaid vedrusi jne.
Nende tellimine üle 2 nädala ja siis küsimus,et kas ongi vaja neid oodata?
Äkki keegi teab kuidas need vedrud ja muud asjad vastu peavad? Et äkki võib ikkagi vahetuse ette võtta ilma nende vedrudeta?

Tänud juba ette!
Vasta
#2
Võta lahti ja vaata mis seisus ned vedrud on üldjuhul pole vanadel midagi viga, kaldun arvama isegi seda et vanad käsipiduri klotsid on kah suht korralikud sest käsipidurit ei kasutata ju pidurdamiseks. Piduripuhastus vahendiga tolm minema ja näevad välja nagu uued ni verdud kui klotsid. Käsipiduri klotsid kinnituvad vedrudega selle pidutiketta kaitse pleki külge ja vot se võib ennem läbi roostetada nii et klotse enam vedrudega sinna külge ei kinnita.
Vasta
#3
(01-07-2014, 04:54 PM)mait Kirjutas: Võta lahti ja vaata mis seisus ned vedrud on üldjuhul pole vanadel midagi viga, kaldun arvama isegi seda et vanad käsipiduri klotsid on kah suht korralikud sest käsipidurit ei kasutata ju pidurdamiseks. Piduripuhastus vahendiga tolm minema ja näevad välja nagu uued ni verdud kui klotsid. Käsipiduri klotsid kinnituvad vedrudega selle pidutiketta kaitse pleki külge ja vot se võib ennem läbi roostetada nii et klotse enam vedrudega sinna külge ei kinnita.

Tänud vastuse eest!
Sai ka ostetud need plekid kuna need kipuvad jah olema õrnad.
Lahti ei julge väga võtta,pärast laguneb midagi laiali aga autot vaja koguaeg.
Käsipiduri klotsid peaks olema jah suht ok aga neil võivad olla need pidurdamis osad lahti ja on juhte kus klotsid ka lihtsalt lähevad juppideks.
Loodan samuti ,et vedrud ok ja kisun lahti ja vahetan ära.
Lihtsalt tahtsingi teada ,et keegi targem kes mersusi tunneb hästi,teab kuidas vedrud seal tavaliselt vastu peavad Smile

Vasta
#4
Laijali minekut pole vaja karta kui läheb siis võtad klotsid ja muud jubinad välja ja tõmbad trossi otsas oleva jubina nipukaga võlli korpuse külge kinni se ringi ei käi ja nidagi halba ei tee. Mul endal asi hetkel sama moodi plekid läbi ja nende plekkide vahetus vot see on alles ilge jama, tuleb saada lahti ratta laager üldjuhul läheb laager lahtivõtmise käigus puruks või siis laguneb laijali tagasi paneku ajal, seega tuleb osta ka uued laagrid ja jebimist kui palju ning automaat kastiga autol on se käsipidur lihtsalt sellepärast et bürokradid nii arvavad et peaks olema vaja teda realselt ju pole.

Kui plekid korras siis vahetus imelihtne ja karta pole vaja midagi.
Vasta
#5
(02-07-2014, 05:17 PM)mait Kirjutas: Laijali minekut pole vaja karta kui läheb siis võtad klotsid ja muud jubinad välja ja tõmbad trossi otsas oleva jubina nipukaga võlli korpuse külge kinni se ringi ei käi ja nidagi halba ei tee. Mul endal asi hetkel sama moodi plekid läbi ja nende plekkide vahetus vot see on alles ilge jama, tuleb saada lahti ratta laager üldjuhul läheb laager lahtivõtmise käigus puruks või siis laguneb laijali tagasi paneku ajal, seega tuleb osta ka uued laagrid ja jebimist kui palju ning automaat kastiga autol on se käsipidur lihtsalt sellepärast et bürokradid nii arvavad et peaks olema vaja teda realselt ju pole.

Kui plekid korras siis vahetus imelihtne ja karta pole vaja midagi.

Aa ,sa mõtled ketaste taguseid suuri kaitse plekke. Need mul korras. Ma ostsin mingi plekki mis klotside suurine ja siis pikk metall pulk ka kaasas.

Ega pole isegi näppinud käsipidurit kaua ja usun,et kõik korras aga ÜV vajab ju korras käsipidurit mis mägesi kinni hoiaks Big Grin
Ma ei tea kas vanad klotsid on piisavalt head enam...

Vasta
#6
Nii,

sai täna tehtud vahetus ära ja käsipidurit ei hakanud näppima kuna kõik oli bueno.

Aga mis ei liigu on ühe poole sadula kolb. Proovi mis sa proovid aga meie seda liikuma ei saanudki.

On seal üldse midagi teha või ainult uus sadul?
Vasta
#7
(04-07-2014, 06:12 PM)onu_siim Kirjutas: Ega enne ei tia, kui kolb näpuvahel on.
Asi ongi selles ,et ei saanud kolbi kätte. Tallasime mis me tallasime pedaalil aga see kolb liikuma ei hakanud. Proovisime ka pitskruviga aga ei midagi...
Vasta
#8
Pidurisadulatele müüakse remodi komplekte kah 1.kaitsekummid ja mansetid 2. sadula kolb on sul neid 2 või 1 siis üks ühelpool ja teine teisepool klotse seda ei oska ma paraku üelda näha siis kui lahti võetud. Kaks aastat tagasi oli omal kah selline jama et tagupidurite kolvid kinni ja lahti ma neid ei saanud, seal sees on kolb mis on selline plastikutaolisest materjalist ja targemad mehed rääkisid et selle materjali iseärasus on ajajooksul mõned mikroid paisuda ja nii nad kinni jäävad. Oma tagupidurid sain korda nii et osttsin uued kolvid ja mansettid koos tolmukaitsmetega ja vahetasin ise ära,tõsi kahte vana kolbi mis kohe ültse ei liikunud ma ühestükkis kätte ei saanud võtsin sadula pooleks koos on se 4 poldiga soovitatav on enne koputada poltide pihta lähevad muidu katki siis tükk tegu et murdunud ots sadulast kätte saada või keerata püstoliga see väristab ja ei lõhu polti ära. Need kaks mis välja ei tulnud lõin lahtivõetud sadulas meisliga pooleks tulebmuidugi ettevaatlik olla et sadula korpust ära ei lõhu ja uued kolvid olid siis juba metallist. Võid puhastada tolmukatete all olevat osa võibolla õnnestub sealt metalli õhemaks saada et kolb liikuma hakkaks isegi kui selle liikuma saad jääb se veidi ajapärast uuesti kinni omal se läbi elatud protsess. Asi lõppes nii et ostsin uued kolvid ja mansettid koos tolmu kaitsmetega, sadulad maha ja pulkaseks traat harjaga kogu kupatus korralikult puhtaks ja uued osad sisse.
Vasta
#9
(04-07-2014, 06:20 PM)onu_siim Kirjutas: Pitskruviga ei saagi kätteRolleyes
Pange auto käima, kui v6imendi töötab on kergem pressida, ärge ainult torusid/voolikuid puru ajageUnibrow
Suru6huga saab kah (ettevaatusabin6ud!!!) muidu.

Auto tööle panek ei aidanud. Seda ka näha sellest ,et see kolb pole ammu liikunud.
Torude lõhkemine on suht suur kuna need enam väga ilusad välja ei näinud Big Grin
Üldse Mercedes-Benz ikka paras roostetaja...

Need kolvid pidavat olema väga kehvad,üldse ühed kehvemad,sõber isegi oli üllatunud ,et mersule sellised asjad pandud.

Need vist jah mingi sega mitte metall. Aga kuidas need seal sees ära lõhkuda? Muud moodi väga ei õnnestu kätte saada.
Ja kas see remont komplekt ei maksa ka palju? Mõtlen,et targem üldse uus panna? Või siis üldse romulast uus leida? Peaks saama ka hea hinnaga aga samas pole kunagi kindel kaua need peavad vastu Smile

Vasta
#10
Kolb maksab 10 euri ja kummi jublakate komblekt 5 euri kui teha siis juba kapitaal remont sadul küljest ära ja neli polti lahti siid lööd meisli ja haamriga kolvile lagi pähe läks päris kergelt puruks ole ainult ettevaatlo et malmist sadula korpust ära ei lõhu. Neid sadulaid saab remondi fondist kah võtta viid oma vana korpuse neile ja saad taastatud sadula odavamalt, se taastus näeb siis välja selline võetakse lahti puhastatakse uued kolvid ja kummi jublakad ja müüki

lingil on kogu komblekt mida ühele sadulale vaja läheb ja se sadula taastamine on lihtsamast lihtsam
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16657/1000...236910,380

Ütlen korra veel NENDE SADULA POLTIDEGA TASUB OLLA ETTEVAATLIK VÕIVAD SISSE ÄRA MURDUDA KUI HOOLETU OLED koppua enne polte ja keera mõistusega või kasuta keeramiseks püstolit siis võimatu neid puruks keerata
Vasta
#11
(04-07-2014, 10:19 PM)mait Kirjutas: Kolb maksab 10 euri ja kummi jublakate komblekt 5 euri kui teha siis juba kapitaal remont sadul küljest ära ja neli polti lahti siid lööd meisli ja haamriga kolvile lagi pähe läks päris kergelt puruks ole ainult ettevaatlo et malmist sadula korpust ära ei lõhu. Neid sadulaid saab remondi fondist kah võtta viid oma vana korpuse neile ja saad taastatud sadula odavamalt, se taastus näeb siis välja selline võetakse lahti puhastatakse uued kolvid ja kummi jublakad ja müüki

lingil on kogu komblekt mida ühele sadulale vaja läheb ja se sadula taastamine on lihtsamast lihtsam
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16657/1000...236910,380

Ütlen korra veel NENDE SADULA POLTIDEGA TASUB OLLA ETTEVAATLIK VÕIVAD SISSE ÄRA MURDUDA KUI HOOLETU OLED koppua enne polte ja keera mõistusega või kasuta keeramiseks püstolit siis võimatu neid puruks keerata

Kust neid taastatud variante saab? Meil garaazis pole püstolid,samuti ka pole keevitust ,et sooja anda poltidele. Tasub loota,et koputamine siis aitab Smile

Hetkel panime auto kokku tagasi aga palju ja mida see mõjutab kui ühelt poolt ei suru? Pidurdamist jah väiksel määral aga kas lõhub ka ketast ja pingestab laagrit?

Vasta
#12
Pidurdamist ikka suurel määral, uus ketas varsti roostes.
Koputamise all mõeldakse ikka parajat litakat poldi pea pihta. Ainult, et lössi ei tao polti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Mina keerasin kahe sadulapeale 2 polti puruks mõlemal ühe, sadul küljest ära ja siis tipa tapa mõnda töökotta või rehvivahetus punkti nemad seal lasevad nii 2 minutiga lahti.
Vasta
#14
Mina olen kolvid ikka piduripedaali ja pitskruvi abil liikuma saanud. Muidugi tasuks ka määret kolvi vahele lasta. Pärast tuleks uus kokkupanek õige määrdega teha.
Uurisin netist, et pidurisüsteemis rõhk 70...200bar aga määrdeprits pidi kuni 400bar suutma tekitada.
Vasta
#15
(05-07-2014, 12:05 PM)Heinar Kirjutas: Mina olen kolvid ikka piduripedaali ja pitskruvi abil liikuma saanud. Muidugi tasuks ka määret kolvi vahele lasta. Pärast tuleks uus kokkupanek õige määrdega teha.
Uurisin netist, et pidurisüsteemis rõhk 70...200bar aga määrdeprits pidi kuni 400bar suutma tekitada.
Me pitskruviga panime ühe kolvi kinni aga siis proovisime pumpamisega saada teist liikuma aga see liikuma ei hakanud.
Hetkel hakkan mõtlema,et äkki oleks pidanud kõik kolvid välja pumpama palju tulevad nähtavale ja määrima neid. Kuigi olen kuulnud,et neid ei näpita kui töötavad.

Mul oleks vaja ikka vist uut kolbi või siis mingi vahetuse variant,kuna auto igapäevaselt tööl käimiseks ja ei saa lubada seda kolbi lahti võtmist ja uurimist kas saab elu sisse. Seal võib minna tõesti mõni polt katki vms. ja siis pole millegiga tööle sõita.
On kusagil taastatud varianti ka?
Hetkel maardus romulas üks clk. Äkki sealt alt võtta sadul?
Hetkel nagu ei teagi kuidas edasi minna...

Vasta
#16
Remonditöökotta aeg.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Selleks et kolb vahetada, on vaja ju enne sadula lahtivõtmist vana kätte saada.
Siis sul ikka kõige etem kusagilt töökorras sadul vaadata vahetuseks.
Raskelt liikuvat kolbi tasuks ikka määrida enne sisse surumist.
Vasta
#18
Vaatasin,et osadel remont komplektidel ka määre kaasas,seega sellest peaks ju piisama. Proovin äkki algul ikka ise mingi nv aga ennem peaks varuvariandi ka valmis leidma,et kui midagi läheb tuksi siis oleks varnast võtta.

Keegi teab kust võiks leida taastatud sadulaid?

Vasta
#19
Vanana narva mnt on üks suur valge kollane maja mis tegeleb pidurite ja roolilattide taastamise ja müügiga tellis sealt taastatud sadula jätad korpuse raha panti ja nädala jooksul viid oma vana sadula neile ja saad korpuse raha tagasi.
Vasta
#20
(06-07-2014, 01:00 AM)mait Kirjutas: Vanana narva mnt on üks suur valge kollane maja mis tegeleb pidurite ja roolilattide taastamise ja müügiga tellis sealt taastatud sadula jätad korpuse raha panti ja nädala jooksul viid oma vana sadula neile ja saad korpuse raha tagasi.

Helistasin sinna ja pole seal vahetus sadulat kahjuks.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R230 2004a ABC klapi tihendi tugirõngas onuraiu 39 26,300 22-09-2016, 09:35 AM
Viimane postitus: onuraiu
  W208 CLK200 mootor tõrgub 1999.a. arcar 9 8,349 26-03-2015, 09:02 PM
Viimane postitus: arcar
  2004a. Clk-le alumise õõtsasi. satan21 1 3,130 02-07-2014, 12:14 PM
Viimane postitus: satan21
  CLK200 1,8 120kw mercedes200 0 1,936 02-10-2013, 06:38 PM
Viimane postitus: mercedes200
  CE 230 Turvavöö ettekandja süsteem Mike22 4 4,744 05-01-2013, 01:35 PM
Viimane postitus: berg
  W208 CLK200 kütusekulu liiga suur Maksim 8 6,171 09-11-2011, 08:58 PM
Viimane postitus: priis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne