Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W114/W115
#21
Asub esimese (radikapoolse) karburaatori sissevoolu all. Sees on nõel, mida põhja alt vedruga link liigutab. Kui gaasi peale vajutad siis lööb klapi kinni, aga tühikäigul jookseb osa kütusest paaki tagasi.
"It's function is to supply only new, fresh and cool fuel to the system to prevent a vapor lock in a hot engine."
Vasta
#22
Siit saab pisut odavamalt. Kindel, et ainult membraani vahetusest ei piisa?
Ventiili remontkomplekt: 5.04190.00 või 5.04185.00 ->
[Pilt: 50419000INAT.jpg]
[Pilt: 50419000INAT1.jpg]
Vasta
#23
Tänud! On keegi omalkäel Zenith inat 35/40 lahti harutanud? Mis keerulisemad kohad on nendel karpadel? Pealt kaks tasapinda lahti keerates tundus üsna lollikindel. Mootor iseenesest jookseb, aga karpasid tuleks kindlasti regullida. Kuna karpad on küll kuivas aga üle 10a seisnud ning ei ei olnud enne sedagi korralikult reguleeritud siis mõte on ikka nullist üles laduda (remondikomplektid on olemas). Olen väljamaa foorumitest lugenud, et nendel karpadel tuleb reguleerides kindlat protseduuri jälgida - ei piisa ühe kruvi timmimisest. Mingid tegelased on kasutanud UniSyni mõõdikut ja plastikust purgid karpadele peale kruvinud, et õhuvoolu mõõta. Siin on juba varem soovitatud, et Speedsteri Hannes teeb seda tööd, aga kui kõva kompetents tal on selles osas?
Vasta
#24
Keerulised kohad...Icon_rolleyes
Mitu karpat sa lahti oled võtnud?

See, mis minu kätte jõudis, oli kõveraks väänatud ülemise kaanega, sest eelmisele lukussepale oli keeruliseks kohaks see keskmine sügavas augus olev polt, mis oli lahti keeramata ja hakkas kaant maha kangutama.
Siis selle ül. kaane all oli veel kaks salapolti, mis hoidsid kinni keskmist kaant alumise küljes. Muu kõik o tavaline, nagu igal teisel karpal. Esmapilgul tundub ta küll keeruline oma hoobade jne asjadega, aga kui harjutad, siis läheb lahtivõtmiseks vaid 10min.
Kuna sel Ooplil oli vaid üks selline peal, siis balanseerimisega tegelema ei pidanud. (kuigi, õhuvoolu mõõtja on riiulis igaks juhuks olemas)

Seega tehtav asi ja anna vaid tuld. Igasugu õpetusi on terve nett täis, kuidas seda teha ja mida kokkupanemisel jälgida. Mõned asjad on jah sellised, mille peale ise vblla lambist ei tule, seega tõmba enne paar manuaali omale arvutisse - mulle meeldis kõige rohkem baieri meeste mingi koolituse oma: https://www.e9coupe.com/tech/zeniths/bmw2/bmw2.html
Ise pead muidugi näpuga järge ajama, mis neil MB-ga erinevat on; Mercedes-Benz kohta oli ka juutuubis päris palju.

.
Vasta
#25
Tere

Mis tüüpi õli kasutate 70-80a mb bensiinimootorites? Kas tsinklisandiga õli on vajalik või sobib ka kaasaegne poolsünt? Manuaal tüüpi ei täpsusta. Viskoossuse osas on pilt selge.
Vasta
#26
Võiks täpsustada, millisest pajast jutt käib. Diislitel pole pretensioone olnud, kuniks õli on olnud vedel ja seda on olnud piisavalt.

Kõlakad käivad, et 2,8 topeltnukaga bensupada olla väheke kapriisne nüüdisaegsete õlilisandite koha pealt - kippuda nukkade sektorisse saasta kogunema. Aga see võib vabalt olla ka liiga kauaks mootorisse unustatud odavõli tulem.

Põhjusmõtteliselt ei tohiks ükski tänane laiatarbepoolsünt neile padadele liiga teha.
Vasta
#27
(11-06-2020, 01:22 PM)ainarh Kirjutas: Tere

Mis tüüpi õli kasutate 70-80a mb bensiinimootorites? Kas tsinklisandiga õli on vajalik või sobib ka kaasaegne poolsünt? Manuaal tüüpi ei täpsusta. Viskoossuse osas on pilt selge.

10w40 kõigis alates 1935.a masinad.

Dad.

(11-06-2020, 03:48 PM)v6sa Kirjutas: Kõlakad käivad, et 2,8 topeltnukaga bensupada olla väheke kapriisne nüüdisaegsete õlilisandite koha pealt - kippuda nukkade sektorisse saasta kogunema. Aga see võib vabalt olla ka liiga kauaks mootorisse unustatud odavõli tulem.

M110 on sama hea mootor kui kõik muud, sest kakise mootori korral peab peremees peegli ees kellelegi sügavalt silma vaatama...

Dad.
Vasta
#28
(11-06-2020, 01:22 PM)ainarh Kirjutas: Tere

Mis tüüpi õli kasutate 70-80a mb bensiinimootorites?

Mina kasutan M102 mootoris (W123 1981.a.) samuti 10w40 õli. Castrol, BP, Total.
Aastane läbisõit on ca 2000 km. Vahetan iga 2 aasta tagant sügisel enne talvekorterit. 15 aastat on toiminud.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w114 silla reguleerimine .kus ? arcar 3 10,841 27-03-2014, 10:41 AM
Viimane postitus: arcar
  W114 temperatuuri näidiku probleem ! arcar 5 12,306 13-02-2014, 01:07 PM
Viimane postitus: arcar
  Vajan abi W114 250c elektri süsteemiga ! arcar 14 21,620 10-02-2014, 06:31 PM
Viimane postitus: arcar
  K: w114 piduri ja roolivõimu õlid ? arcar 7 15,189 03-01-2014, 01:56 PM
Viimane postitus: arcar
  kas kellelgi on siin w114 kupee,oleks abi vaja arcar 0 5,797 29-09-2013, 09:34 AM
Viimane postitus: arcar
  w115 pagasi luuk ei tule lahti, aga lukus ka pole. 190 6 8,057 07-12-2012, 11:08 PM
Viimane postitus: 190
  W114 250CE varuosi kaval 3 5,186 22-01-2012, 05:40 PM
Viimane postitus: kaval
  W114 250CE mootor "jaurab" kaval 5 5,565 15-01-2012, 05:50 PM
Viimane postitus: Karl
  W115 esimesed poritiivad Pootsu1 5 5,815 16-10-2011, 09:52 AM
Viimane postitus: dad
  W114 280C 1972 piduri probleem Urmb 4 4,332 03-08-2011, 09:14 PM
Viimane postitus: Urmb



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne