Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Lukk töötab ainult löögijõu mõjul. Mootor enam teise hambasse ise ei tõmba. Ilmselt surnud seetõttu et alumine aaärekate ei ole 100% fikseeritud või siis sulgemisel, liigse jõu rakendamise tagajärjel.
Kuna see lukk on nõrk koht ja plaanin autoga veel kaua sõita, siis kas sinna poleks võimalik paigaldada mõnda teist lukku, kas c klassi oma ei sobi?
ootan diskussiooni
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
01-11-2014, 02:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2014, 02:55 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
Niisiis õnnestus saada katkine lukk, sellel oli puruks ühe võlli toestus üks võll.
Õnnestuski kahest lukust üks teha, selgus et viga oli hoopis ühes kahest mootorist. Tegelikult oli mõlemal lukul erinev mootor otsa saanud. Tundub et nende mootorite suremine ongi luku purunemise põhjuseks. Ebayst märksõna mabuchi motor, üks lühikese ja teine pika võlliga on seal sees, ebay valikus on sobivad olemas aga mina lühikese otsimise järel koodi järgi igatahes ei leidnud.
Siin on mootoritel olevad numbrid.
M1 veomootor, veab lukku kinni, kesklukku, pika teoga
22003581
20127
3c3504
M2 selektiivmootor, vahetab võlli kinnitõmbamise ja avamise vahel, väikese hammakaga, plaadil püsti
22003591
20241
3c4441
ehk on kellelgi eelpool olevast infost abi ja hättajäämise korral annan võin nõuga aidata
ootan diskussiooni
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Minu W211 sama teema, kui lased kinni nii nagu tavaliselt, siis uriseb, ja kinni ei lähe. Panen vähe kõvema pauguga, ja surun käega peale ka, siis imeb kinni, ja sõidab see kate ka oma asendisse tagasi.
Tean seda, et luuk on vahetatud. Millest ma alustama peaks.. ?