Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 309 D 87a.3.0 65 kW
#21
Endal ka sarnane Mb kasutuses. Küll 94.a ja 2.9d 70kw. Veab väga hästi, koormat olen vedanud kuskil 1.5t kanti. Kannatab ka rohkem. Kas diffrilukk ka on? Minu omal on kabiinist lülitatav diffrilukk, ehk siis 100% lukus tagasild.
Vasta
#22
Tervitus.
Ei mul sihke äge lisa puudub,muidu omal doonoriks soetatud 2.9 70 kw mootoriga.Kas see siis pika raamiga?On iiglama äge,et ma polegi enam ainuke.Mõne päeva möödudes juba poolenisti uunikum... Eusa_angel
Vasta
#23
Ega ma ei teagi kas on pika raamiga. Mis lühikese raamiga masina teljevahe on? Üritan lähipäevil mõne pildi lisada. Kas sellist ka topeltrattaga on?
Vasta
#24
Interneedusest niikui keeruline leida kere mõõte,mõõtsin lihtsalt ära ja sain tsentris-tsentrisse 3340 ja kogu pikkuseks 5800 mm. Pika kere varjandil on esimene kardaan 380 mm pikem ja neid on ikka topelt ratastega ka,raamiosa vist on veidi tummisem toruraam.
Vasta
#25
Tere taas,ei ole saanud ikka rajale,ju siis pole olnud niikui öeldakse vajadus põhine.Nüüd kui auto maksuga hirmutatakse,vbl.siiski lõpuks ikkagi aeg ta liikuma panna.Koera saba veel jäänud ja mis tast enam õue kaunistusena pidada.Väheke olen tegelenud ka,et kätte ära ei mädaneks.Kuigi tglt seda hirmu pole,korralikult sisse määritud.Oma tehtu ei jõuaks ma seda tööd kinni maksta,kui peaks laskma kellegil teha.Mootori ka vahetasin,2.9 70 kw ehk nüüd ss 310 D .
 [Pilt: 178412224_463905954724037_2312640090359295838_n.jpg]
 [Pilt: 188837421_312046973881923_2878632925764978826_n.jpg]
 Kaotasin ära katuse luugi,suht mõttetu asi mu meelest,päike virutaks sealt otse silma.Ja muud igasugu augud sai ka kinni keevitatud.
[Pilt: 185496973_3035468086778316_8051114487563339813_n.jpg]
 Suht täpne värk,väänasin veic kereplekke,ei julenud hakata propellerit nüsima
[Pilt: 192945967_1844636215715983_2116540996319109029_n.jpg]
 Veidi tuli ka tagumist käigukasti kande padja asukohta muuta,et kardaan otseks saada.
 [Pilt: 192215474_311246047272188_6316106340639505266_n.jpg]

[Pilt: 191853077_171807221451878_7902133860838264296_n.jpg]
 Käänd telje poldid tuleks ka veel vahetada,millega väga tegeleda ei tahaks.YT seal käib asi kuidagi liiga lihtsalt,ei usu ma,et need oma pesast väga kergesti välja tahaks hüpata.Õnneks on teine sild olemas,tuleb sellega minna kuhugi,kus korralik press ja eksperdid.
Vasta
#26
Oli siin juttu,kere töödest tulnud ja ei läinud toon kokku.Seda juhtus ka omal,no mind see muidugimõista ei häiri,aga ära pidi ikka märkima.Üks sama värv,aga tooni erinevus,erinevatel detailidel.Mul juhtus apsakas,et kasutasin erinevat tooni krunti,punane niikui kõik heasti teavad,ei kata eriti heasti.
 [Pilt: igasugune_pahn_007.jpg]
 See pole täna päevane pilt,ma teda mitu x värvinud,selle peal hea katsetada erinevaid varjante  Eusa_angel Mingi vana kaua seisnud lakk,see läks käiku,pidi kohe veic vaeva nägema ja uputama,et mingi läige tekiks.Igal ajal saab ka poleerida,aga lihtsam ja mu meelest perspektiivsem on uuesti maalida.Vb saab ss ka tooni kokku...
Vasta
#27
[Pilt: 174610314_811894066084065_4825345770259197239_n.jpg]
kui ei raatsi osta õigeid tk. saab ka nii 
[Pilt: 174672080_200016585019276_4882191599242549983_n.jpg]
natukse nii ja naa ja ongi saipiss 
[Pilt: 174078948_240985411108286_3607147189666438621_n.jpg]
Vasta
#28
Mu garage sattus veidi aega tagasi 
[Pilt: 308964796_1103291490322712_7869583058748098964_n.jpg]
 Selline ta mudugi algselt välja ei näinud,oli pusimist omajagu,sai vahetatud karbid,pool põhjast,taga ja esi tiivad üs.päris põhjalik kere töö.Uksed oli mõistlikum vahetada etemate vastu,taga luuk oleks ka olnud hea välja vahetada,aga eks paista,kuda rooste muundur suudab + muud mat.
 [Pilt: 310928772_760664731997883_6520877810752716350_n.jpg]
 Tagasilla tala käis alt ära ja liivapritsis ja enmv kõik tjaaga said uued,mudugi ka ette,esisilla tala ei hakanud kerest lahti lõhkuma
 [Pilt: 300507622_762270138415294_2203784047460100186_n.jpg]
 Taga näha keregrill,teagi miks seda keret selle vahele ei sättinud,nats tglt ei söendanud,kuna kere oli ikka täitsa mäda,2post tõstukiga tõstes,ega mudu saanudki kui tuli kasutada prusse 
 [Pilt: 287677952_2083940891765185_4087378447373470323_n.jpg]
 [Pilt: 287326162_563603605342454_8799931544591721655_n.jpg]
[Pilt: 307771015_1116175072617924_3207252350369254028_n.jpg]
Vasta
#29
On ikka alles mu MB ja vahest ka liigub õue peal,just selliseks otstarbeks ongi hea kui on vaja mõnda risu liigutada,vangerdada.See mingi ime mootor,ei mõju talle seismine mudugi heasti,aga kui vaja käivitada üle hulka aja,ss justkui hüppab käima suurest rõõmust,poolest pöördest.
 [Pilt: 458919540_2191562861225519_1147782913979943882_n.jpg]
Vasta
#30
Pole siiani aru saanud,kuda krt osatakse värvida,et nii lakk pealt irdub.Oli üsna keskel kahjustus ja survepsuga lendas ja ss veel suruõhuga takka.Ja no oleks guud,kui kõik tuleks maha puhudes,akus sa sellega.
 [Pilt: 387501116_1825347587898274_5519662556369174785_n.jpg]
  Eusa_eh
 [Pilt: 417912309_364373132872892_2021369557507327749_n.jpg]
Vasta
#31
Kiirustamine ja ebapuhas õhk vahetult värvimise järel, räägivad Suured Poisid.
Vasta
#32
(29-09-2024, 07:39 AM)v6sa Kirjutas: Kiirustamine ja ebapuhas õhk vahetult värvimise järel.

 No suure saladus katte all võin öelda,viga on rohkem selles,et lastakse värvil liialt kaua seista,kuivada ja ss lihtsalt lakk enam ei nakku.Eba puhas õhk,nomaitea seda ei saa küll kuidagi tekkida,kapis intensiivne sund õhuvahetus.Kui just keegi oma masuudi pressi vm ei paaruta,vahetult õhuvõtu toru ees.No veel vbl ka liialt soe,nitra baasi värv kuivab suht käbedalt ja ega seal suurt jokutada saa,püstol puhtaks ja laki püssiga tuld 
 [Pilt: 348355366_1423930095107970_8407096971465795086_n.jpg]
 Mul oma tehtu kapp kuhu õnneks ei saa hullu kuumust sisse ajada. Eusa_shhh
Vasta
#33
Kas Sinu mainitud irduv lakk on ka Sinu oma kapis isiklikult peale lastud?

Või ikka KST kus ja KST millega KST ajal peale tuisatud?
Vasta
#34
(01-10-2024, 09:16 AM)v6sa Kirjutas: Kas Sinu mainitud irduv lakk on ka Sinu oma kapis isiklikult peale lastud?

  Omg kuidas on võimalik asju keerata,oojaa teen omale reklaami Eusa_naughty Nii 20a.keretööde jooksul ajal vb isegi on juhtunud,kellel poleks,selles tänamatus ametis mis on ülikapriissne,tuleb ette igasugu vigureid.Viimasel ajal räägitakse palju näit.järelkuivamisest,kus mingi aja takka,ilmuvad anomaaliad,mida nii enmv arvatakse,aga ikka päris täselt ei teata mis selle põhjustas.Vet on vet  krunt,on hea asi,aint tundub,et need liig kiired mat.Palju on selliseid töid,kus enne mind,värvitud mitmeid kordi,seal enam pole mõtet jamada,tuleb pm.plekini välja kraapida terve det.puhtaks.Selliselt tuli ka selle alumiinjumist esiluugiga toimida ja üleni krunt jne.Nhjh nüüd tõenäoliselt olen ma omadega persen,kui selline v6sa sugune autoriteet selliselt asja näeb ja asjast nii aru saab.Vaatan vähe aega mis sa veel kostad kas jääb või tuleb elimineerida.Noovot ja ma loll ei teagi enam,mis siia oma nena toppisin üle hulga aja.Sa v6sa nii natuke niikui jagad ka? Tead see pole mitte lõbus,seda paska kõike maha kraapida.Sellised laki koorimised on suht sitad asjad,pole meeldiv töö,aga puhtaks tuleb kraapida
Vasta
#35
Silberautos Tänassilmas oli ka üks vahe, kust tuli aastase perioodi jooksul "isekooruvaid" lakke.
Tegijal juhtub ja need tehti kenasti uuesti.
Aga teemaks oli tootjapoolne viga, mingi keemiline mittesobivus.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#36
(01-10-2024, 10:04 AM)Veskioja Kirjutas:
(01-10-2024, 09:16 AM)v6sa Kirjutas: Kas Sinu mainitud irduv lakk on ka Sinu oma kapis isiklikult peale lastud?

  Omg kuidas on võimalik asju keerata,oojaa teen omale reklaami Eusa_naughty Nii 20a.keretööde jooksul ajal vb isegi on juhtunud,kellel poleks,selles tänamatus ametis mis on ülikapriissne,tuleb ette igasugu vigureid.Viimasel ajal räägitakse palju näit.järelkuivamisest,kus mingi aja takka,ilmuvad anomaaliad,mida nii enmv arvatakse,aga ikka päris täselt ei teata mis selle põhjustas.Vet on vet  krunt,on hea asi,aint tundub,et need liig kiired mat.Palju on selliseid töid,kus enne mind,värvitud mitmeid kordi,seal enam pole mõtet jamada,tuleb pm.plekini välja kraapida terve det.puhtaks.Selliselt tuli ka selle alumiinjumist esiluugiga toimida ja üleni krunt jne.Nhjh nüüd tõenäoliselt olen ma omadega persen,kui selline v6sa sugune autoriteet selliselt asja näeb ja asjast nii aru saab.Vaatan vähe aega mis sa veel kostad kas jääb või tuleb elimineerida.Noovot ja ma loll ei teagi enam,mis siia oma nena toppisin üle hulga aja.Sa v6sa nii natuke niikui jagad ka? Tead see pole mitte lõbus,seda paska kõike maha kraapida.Sellised laki koorimised on suht sitad asjad,pole meeldiv töö,aga puhtaks tuleb kraapida

Ma küll omast arust üritasin öelda, et kui see irduv lakk pole just Sinu enda peale lastud, siis pole mõtet ju oma kambri ja oskustega võrrelda - keegi ei tea, kuidas, kus ja millega varem on tehtud. Neid kuuri all "ma-oskan-küll" tegijaid on lademes.

Vabandust, kui mu tekstist teistpidi aru sai. See polnud sugugi mõnituseks ega mahategemiseks mõeldud.

Eks ma siis hoian siin teemas moka maas, et Maestrot mitte häirida.
Vasta
#37
Ei hakka seda siin jh rohkemal määral,võssa krudima.Kes teeb sel juhtub ja kes ei tee sel ei saagi midagi juhtuda.Ja ega pole ka väitnud,et ma nüüd mingi suur teadja mees vm.Kui siia nüüd mõni automaaler satub ja selle väite ümber lükkab,ss teine tera.Suuremalt jaolt sai neid tehtud suht kitsikuses,selline suur valge labor polegi kaua olnud.Muudkui oma urgast täiendanud vastavalt autode suurusele 
  [Pilt: Picture_150.jpg]
 Polegi vanast kapist etemat ülesvõtet ja no ma ka ikka kuulun nende kuuriall tegijate hulka ja võin ka öelda,et nats ka uhke selle üle.Upload.oli kunagi väidetavalt mingi õnnetu põleng ja see sõi suurema osa
Vasta
#38
Pole tglt siiani suutnud jõuda iseendaga otsusele,mis tast saab.Võimalikud varjandid,treila,kallur või lihtsalt univ.kastikas ja matka buss ka peast läbi käinud.Olen vähemalt niigi palju suutnud,et teha kinnine varjualune,kus loomulik tuulutus ja ilmastik ei mõju kuskilt otsast negatiivselt.Kui on ikka kaua seisnud ss tossab mingiaeg üsna heasti,selline sinakashallikas suits ja see kaob mingi ajaga.Sellest tuleb vist järeldada,et pihustid tuleks üle kontrollida vm?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb w124 300D turbo 87a.-arts24h arts24h 54 53,141 21-01-2012, 03:16 PM
Viimane postitus: hannes_s
  MB 300D w124 87a. Ott 33 24,120 08-07-2007, 02:04 PM
Viimane postitus: Ott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne