Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
L319
#1
Tere,

Ehk oleks võimalik sõiduki kohta rohkem informatsiooni saada, ise internetist ei leidnud vastavat VIN koodi dekodeerijat.

Sõidukiks on L319, täpset aastat ei tea, kuna tehnilist passi ei ole ning VIN koodi järgi informatsiooni kuskilt ei leia.
VIN kood: 319043-10-004038
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_L_319

Natukene ebaolulist infot ka:
Auto on vaid 38k sõitnud ning viimane iseseisev liikumine oli tal 10a tagasi, pärast seda on seisnud kogu aja kuivas garaažis. Originaalvärviks on DB186, kuid kahjuks on ta võõbatud oranžiks.
Sooviks ta saada uuesti iseseisvalt liikuma ning selle tõttu on kõik informatsioon väga oodatud. Samuti kui kellelgi on huvi mainitud isendi vastu, siis võib julgelt ühendust võtta.
Samuti, kus sellel isendil aku võib asuda? Esialgsel pealevaatamisel ei leidnudki.

Ette tänades
Hendri
Icon_rolleyes
Vasta
#2
(03-04-2014, 06:18 PM)Hendri Kirjutas: ...
Sooviks ta saada uuesti iseseisvalt liikuma ning selle tõttu on kõik informatsioon väga oodatud. Samuti kui kellelgi on huvi mainitud isendi vastu, siis võib julgelt ühendust võtta.
Samuti, kus sellel isendil aku võib asuda? Esialgsel pealevaatamisel ei leidnudki.
...

Lahe säga.Eusa_angel

Mis kerega? Paberid on?

Pane kerenumbri ette WDB ja proovi uuesti. Kuigi nii vanale asjale ei pruugigi dekoodrid infot sisaldada.

Aku peidetakse säärastel tihti esiistmete alla kasti.
Vasta
#3
(04-04-2014, 08:51 AM)v6sa Kirjutas: Lahe säga.Eusa_angel

V6sa, see ju tal esimene post. tehtud hingevärinal, ärevusehigist niiskete sõrmedega. Las tal aega atra seada.
Aku võib ju olla ka hoopis kuuri v garaaži nurgas. Sellisel juhul teda ei ole ka istme all.


H
Vasta
#4
Auto vast meenutab säga Eusa_drool
Usun, et Võsa pida seda silmas.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Pabereid on niipalju, et on olemas Mercedez Benz L408/O319 Owner's Manual, L/O 319 B Betriebsanleitung ning Type L 319 B - O 319 B Catalog "B" 1959.
Muude paberite kohta ma hetkel ei ole kindel, pean väga korralikult garaaži läbi otsima, eks siis annan ka teada!

Autost illustreeriv pilt:
[Pilt: mercedes-l319-6f837d15-f50e-4f5a-8849-62ffa57bc910.jpg]
Ning postitus võib-olla oli isegi tehtud nii hingevärinal, ärevusest, et panin auto nime valesti. Kurat, härrased, kas mul mitte L319 pole? Sest L407 on uuema kerega, mitte lihtsalt nimevahetus? Või on ta siis O tähisega?

Igatahes buss, bensiinimootoriga isend ning ustavalt teeninud oma esimesed aastad Norra tuletõrje nö varu autona või lao autona. Selle tõttu ka vähesed kilomeetrid, kuna sõitmist tuli sellega haruharva ette. Seisukord on autol tõesti hea, pindmist kereroostet on niipalju, et tõenäoliselt leiaks ma seda oma 2008 a autolt kah rohkem.

Aitäh Teile vastuste eest! Ning ehk saab Teie abiga nii mõnedki asjad selgemaks.
Eusa_angel
PS: Vabandan ette ära, kui teen mõne pisivea ning kui esitan mõne rumala küsimuse, fakt on see, et see on esimene Mercedez, millega mul on nii lähedane kokkupuude olnud.
Vasta
#6
Wikis ju kirjas:
In 1963 the L 319 designation was abandoned. The vehicles were now branded as the L 405 (diesel powered) and L 407 (petrol / gasoline powered)

Aga iseenesest oleks kena sellist näha kunagi oma silmaga eesti teedel.
Kurjajuur
Vasta
#7
Säga käis ikka auto kohta. No vaadake seda lõusta - nunnu ju. Omaniku kohta veel ei tea. Aga algus on paljulubavEusa_angel

Auto peaks olema ikka L, kuna O tähistab busse.

Paberite all pidasin silmas regtunnistust.

Vasta
#8
Möned pildid ei teeks paha.
Vasta
#9
(04-04-2014, 09:52 PM)v6sa Kirjutas: Paberite all pidasin silmas regtunnistust.

Ma mõistan, kuid loetlesin ette kõik paberimaterjalid mis mul auto kohta on, regtunnistust kahjuks ei ole.

Pildimaterjal on mul hetkel väga kesine, kuid paar mitte kuigi head pilti, mis telefoniga tegin, saan siia lisada. Vabandan kvaliteedi ning pildistamisnurga pärast, kuid kahjuks polnud garaažis rohkem ruumi kaugemale astuda. Icon_rolleyes

Reaalsus on see, et mõnus kuiv gaaaž, kus elukas on viimased 10a oma elust veetnud, läheb müüki ning masin jääks sobiva koduta. Pole kindel millal, võib olla kuu, võib olla aasta või rohkem isegi, aga fakt on see, et sellist masinat ei tahaks lihtsalt lageda taeva all hoida. Hetkel masinale uut kodu silmapiiril ei näe tulemas, niiet põhimõtteliselt olen pakkumistele avatud, kui keegi soovib ta omandada ning võimalikult väärika elu pakkuda. Kuid minu plaan on teha masin enda jaoks sõidukõlbulikuks, et suvel mõned korras mõnusalt kruiisida ja soovijatele näidata. Niiet, kui kellelgi on huvi isendi vastu, siis võib julgelt ühendust võtta, lisan ka kontaktandmed hiljem kuid foorumi kaudu saab PM saata.

[Pilt: mb1.jpg]
[Pilt: mb2.jpg]
Vasta
#10
Mu meelest on maru, et selliseid aparaate aeg-ajalt päevavalgele tuleb.
Võid pakkuda ka auto-moto foorumis (kuigi osaliselt kasutajat kattuvad)
ehk seal on mõnel kasutajal võimalik pakkuda ulualust.
Vasta
#11
Masin on leidnud omale uue omaniku ning kodu. Postitan ka paar pilti siia, et oleks parem ülevaade. Jäi Eestisse ning tundub, et on heades kätes.

[Pilt: photo_2_1_.jpg]
[Pilt: photo_3_1_.jpg]
[Pilt: photo_1_1_.jpg]
[Pilt: photo_5_1_.jpg]
[Pilt: photo_4_1_.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne