08-03-2014, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 12:24 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Suurem facelift mis hõlmas nii välimust kui eelkõige sisu tuli 2001.
Diislitest vältida 400CDI 184kW-remont juba puhtalt ajakulu pärast kallis kuna aeganõudev sest terve kapotialune mootorit täis ja igalepoole raske=ajamahukas=kallis ligipääseda kuigi näitäjad super, oli vist 560Nm.
270CDI 115kW OK kuigi veidi nõrk.
G350 CDI uuematel vist 2006/2007 alates mis peaks ka OK olema.
Samas eelistaks aga KINDLALT bensukat kuna G pole oma massiivsuse tõttu (tühimass ca 2,5 tonni, täismass ca 3,2 tonni) ühegi mootoriga just eriline ökopill-G500 218kW või kui raatsid auto alla rohkem raha magama panna siis kindlasti kompressoriga G55 AMG vastavalt aastale 350 / 368 / 373kW-see on omaette elamus.
G500 liigub eriti viimasel ajal Eestis väga harva ja läheb suht kiiresti ära.
Diislitest vältida 400CDI 184kW-remont juba puhtalt ajakulu pärast kallis kuna aeganõudev sest terve kapotialune mootorit täis ja igalepoole raske=ajamahukas=kallis ligipääseda kuigi näitäjad super, oli vist 560Nm.
270CDI 115kW OK kuigi veidi nõrk.
G350 CDI uuematel vist 2006/2007 alates mis peaks ka OK olema.
Samas eelistaks aga KINDLALT bensukat kuna G pole oma massiivsuse tõttu (tühimass ca 2,5 tonni, täismass ca 3,2 tonni) ühegi mootoriga just eriline ökopill-G500 218kW või kui raatsid auto alla rohkem raha magama panna siis kindlasti kompressoriga G55 AMG vastavalt aastale 350 / 368 / 373kW-see on omaette elamus.
G500 liigub eriti viimasel ajal Eestis väga harva ja läheb suht kiiresti ära.